Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä avuksi tällaiseen seksiongelmaan?

Vierailija
04.10.2011 |

Miehellä kyllä seisoo, ja omien sanojensa mukaan himoitsee vaimoaan, mutta sitten itse seksissä ei pysty tulemaan ollenkaan....Pitääkö sen vaihtaa vaimoa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta tiedän, ettei tietynlainen painostus ainakaan auta.

Vierailija
2/8 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuuko suihkussa. Jostain syystä mun exällä oli sama ongelma ja aina onnistui saunan yhteydessä. Eikä kyseessä ollut mitenkään muuten sairas, hygieenikko tms.

Samankaltaisista kokemuksista/onnistumisista luin kerran joltain palstalta. Kokeilkaa. Tiedän kyllä että on varsin turhauttavaa. Mutta mun ex:tä ei tullut ex seksin vuoksi, vaan muista syistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tällaisen naisen. Rako tosi ahdas, mutta sitten kun sinne sisään työntyy, olo on kuin tyhjässä parkkihallissa. Seinämiä saa sisältä huutaa, vaan kaiku vastaa. Olen aina lauennut normaalisti sisään kaikkien muiden naisten paitsi tämän kanssa. Ja itsellä 16 cm ja paksu eli ei siitäkään ole kiinni.

Vierailija
4/8 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli joskus vastaavaa (olen siis mies)

Muutamia mahdollisia syitä, joita olen pähkäillyt.

1. Vehkeeni on mallia "esinahka aina takana" (näyttää melkein ympärileikatulta) -> tuntoherkkyys vähenee kun nuppi hankaa koko ajan vaatteisiin.

2. Vaimo on aina ollut vähän passiivinen (ehkä on ajatellut että olen "valmis" kun kerran seisoo.)

Mieskin vaatii hyvän lämmittelyn ja visuaalista kiihoketta. Valot päälle ja leikittelyä vartaloilla!

3. Minulle on ollut aina tärkeää, ehkä liiankin, toisen osapuolen nautinto ja tilanteen hallussa pito. Oman nautinnon ajattelu jää helposti taka-alalle.

4. Välillä kun seksiä tulee syystä tai toisesta harrastettua vähemmän kuin toinen osapuoli haluaa, tulee turhautuminen ainaisiin "pakkeihin". Kun sitten joskus toinen osapuoli lähteekin mukaan leikkiin, iskee epäilys "sääliseksistä", jota en halua.

5. Huonot lantiopohjan lihakset. Parin synnytyksen jälkeen, varsinkin hyvin kiihottuneena (mikä tietenkin on hyvä juttu), on kitka kuitenkin niin pieni että yhdyntä ei tunnu juuri miltään.

6. Pelko ehkäisyn pettämisestä (tai sukupuolitaudista)

Ratkaisuja:

-harrastakaa "henkistä seksiä" pitkin päivää: kuiskailuja, sivelyä, suukkoja jne.

-nauttikaa läheisyydestä ja alastomuudesta ilman seksiä

-puhukaa tarpeistanne ja haluistanne

-käyttäkää aikaa esileikkiin

-anna miehelle silmänruokaa, kiusoittele

-vaihtakaa rooleja

(laittakaa aktiivinen osapuoli vaikka sängyn päätyyn kiinni -> toisen täytyy ottaa ohjat käsiin) =)

Vierailija
5/8 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhjä katse silmissään mitään puhumatta eikä suostu muuhun niin en ihmettele jos lopahtaa fiilikset.

Vierailija
6/8 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt on yritetty 14 kk, eikä mies ole vieläkään tullut, ei siis ole ikinä tullut yhdynnässä.

Mulla oli tosi kova henkinen ongelma tästä asiasta, koska musta seksi on tuntunut ihan hyvältä. Meni jonkun aikaa, että itkin joka ikinen kerta seksin jälkeen. Sitä ei enää tehnyt mieli. Oli aika kylmää koko parisuhde, kaikki kietoutu tohon ongelmaan.

Tein päätöksen, että se ei haittaa, että mies ei tule. Tai siis siinä mielessä haittaa, että tiedän sen haittaavan miestä. Mutta mä en ajattele sitä asiaa.

Niin, ja muutaman kuukauden olen jumpannut lantionpohjalihaksia kuulilla. Kyllä ne lihakset on voimistunu, mutta miehen mukaan puristaa välillä liikaakin.

Huoh. Ei kai tässä auta kun yrittää.

Vierailija
7/8 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja todellakaan ei ollu ainakaan mun syy! Olin todella tiukka, jopa pikkurilliä pystyin puristamaan alapään lihaksilla kipeästi. En tiedä missä syy oli, jätin jätkän jossain vaiheessa..

Tiedän tällaisen naisen. Rako tosi ahdas, mutta sitten kun sinne sisään työntyy, olo on kuin tyhjässä parkkihallissa. Seinämiä saa sisältä huutaa, vaan kaiku vastaa. Olen aina lauennut normaalisti sisään kaikkien muiden naisten paitsi tämän kanssa. Ja itsellä 16 cm ja paksu eli ei siitäkään ole kiinni.

Vierailija
8/8 |
05.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä miehelle itselleen ongelma? Mitä jos ajattelisitte seksiä jatkettuna hellittelynä, jossa laukeaminen ei ole varsinainen tavoite? Seksistä voi nauttia laukeamatta. On myös helpompi keskittyä naiseen, kun ei tarvitse pidätellä omaa orgasmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi