Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sisko ei päästä omaa miestään omen veljiensä kanssa edes mökille?

Vierailija
04.10.2011 |

Välillä järkyttää miten mieheni sisko voi olla sellainen pirttihirmu. Hänellä on kunnollinen mies, mutta ei koskaan ole päästänyt tätä miestä yöksi mihkään. Ei edes veljiensä ja isänsä kanssa mökille?? Mies on niin tossun alla, että ei ole tosikaan. Mikä saa ihmisen tekemään tuollaista?? Uskottomuutta ei ole tapahtunut. He eivät liiku koskaan ilman toisiaan. Mies on miehelleni joskus valittanut asiasta, mutta miehenihän siitä vähän loukkaantui, kun hänen siskoaan haukkui.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun sinä et ole he, niin et kuitenkaan voi koskaan täysin tietää heidän asioidensa perimmäisiä totuuksia etkä taustoja.

Ja sitten... munkin mies on kuulemma joskus ihan hauskana vitsinä sanonut ettei vaimo päästä (todellakin päästän ja mies sen kyllä taatusti tietää, todellakin), kun EI ITSE ole jonnekin halunnut mennä tai osallistua. Keskity vaan kuule säkin omiin asioihisi, pösilö.

Vierailija
2/2 |
15.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

munkin mies on kuulemma joskus ihan hauskana vitsinä sanonut ettei vaimo päästä (todellakin päästän ja mies sen kyllä taatusti tietää, todellakin), kun EI ITSE ole jonnekin halunnut mennä tai osallistua.

Musta ois todella inhottavaa jos mun mieheni tekis noin, antais kavereilleen kuvan että mä oon joku kusipää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi