Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi niin kiva jos joku tykkäis meidän asunnosta

Vierailija
04.10.2011 |

ja haluaisi ostaa sen.

Ei vaan kukaan tykkää niin paljon vaikka katselijoita kyllä oikotiellä riittää. Olen mä vähän pettynyt, tämä on mun elämäni paras kämppä eikä siltikään kelpaa kenellekään muulle. :-(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestistäsi saa sen käsityksen, että olet itse myymässä. Jos näin on, niin Oikotiellä asunnon löytäneillä saattaa olla kynnys tulla katsomaan, kun vastassa on itse omistaja.

Onko hinta kohdallaan?

Linkkiä?

Vierailija
2/6 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestistäsi saa sen käsityksen, että olet itse myymässä. Jos näin on, niin Oikotiellä asunnon löytäneillä saattaa olla kynnys tulla katsomaan, kun vastassa on itse omistaja.

Onko hinta kohdallaan?

Linkkiä?

Mulla on aikaa päivystää puhelinta ja käydä esittelemässä, joten tuntuisi hullulta palkata siihen joku toinen. Mielestäni hinta on kohdallaan jos vertaan sitä muihin samanlaisiin asuntoihin.

En ymmärrä missä on vika. Kuvat ovat ihan hyviä ja niistä saa käsityksen miltä meillä näyttää. Stailatakaan ei enempää voi, siistiä on.

Odottavan aika vaan on niin pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikäson kävijämäärä päivittäin ilmoituksessa?

katsojia on ollut yli 800 sataa mutta alan epäillä, että ihmiset katsovat niitä vain huvikseen vailla minkäänlaisia ostoaikeita.

Vierailija
4/6 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on asunto myynnissä jo kolmatta kuukautta eikä edes yhtään katselijaa ole käynyt.

Vierailija
5/6 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä vaihdettiin välitystoimistoa. Meillä ongelmana oli se, että samantyyppisiä asuntoja oli paljon tarjolla. (samalla alueella n. 20kpl saman hintaluokan kolmioita)

Vierailija
6/6 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se vähän syö naista, kun kävijöitä paikan päällä vallan on noin kolme viikossa, eikä silti tärppää. Tai olis yks "varma ostaja", JOS se saisi oman töllinsä myytyä... Hmph.

Kämppä ollut myynnissä vajaat 4kk. Tosin näillä nurkin se ei vielä ole edes keskimääräinen myyntiaika, mut silti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän