Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

te jotka panostatte lasten vaatteisiin

Vierailija
04.10.2011 |

Niin panostatteko myös omiin vaatteisiinne. Kun katsoo noita lastenvaateblogeja kun ostetaan il gufoa ym. mitkä maksaa ja paljon. Ja unq hattuja monet kappaleet. Panostaako nämä äidit itseensä myös saman verran? Itse haluisin panostaa molempiin mutta rahaa ei ole ja teen 30h vaan viikossa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä lapsilla että minulla on vaatteita, ulkoiluun ja sisävaatteita. En toki osta vaatteita sijoitusmielessä, sehän on ihan hullun hommaa.

Vierailija
2/9 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään kroisoksia ei olla mutta hyvin toimeentulevia. Tykkään vaatteista ja koko perheellä on hyvälaatuisia ja persoonallisia vaatteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisille ostetaan huomattavasti arvokkaampia vaatteita, sillä ne voivat olla kaapissa usean vuoden, mutta lasten vaatteet menee pieneksi 6 kuukaudessa. Eli vaikka itselle en osta henkkamaukkaa, niin lapsille kyllä. Sitten kun ovat isompia ja vaatekoko säilyy samana edes reilun vuoden, niin voin panostaa enemmän.

Panostan lapsienkin kohdalla kenkiin, ulkovaatteisiin ja ehkä sillointällöin juhlavaatteisiin.

Lapsimallin tapaan puetut lapset näyttävät hassuilta. Saavatko he edes leikkiä etteivät kalliit vaatteet likaannu? Kerrankin näin 2-3 vuotiaan pojan, jolla oli valkoiset nahkasaapikkaat..

Ei tietenkään ole minun asiani, mitä joku ostaa, mutta mielipidettähän täällä kysyttiin.

Vierailija
4/9 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostajathan esittelevät myös monen tonnin laukkujaan eli panostavat kyllä itseensäkin. Sitten on esim. ts jossa yhden lapsen vaatteisiin laitetaan hirmuinen määrä rahaa, mutta äiti on ihan perusmamma, eikä perhe ole mitenkään varakas.

Itse tykkään pukea lapseni kauniisti, mitään ilgufoja ei osteta mutta kauniita keskihintaisia vaatteita uutena ja käytettynä vaikka Boden, RL, Monsoon.

Lapselle on helppo ostaa, kaikki näyttää hyvältä, eikä kaipaa sovitusta.

Itselleni ostan valikoidummin, minulla on oma tyyli ja pyrin ostamaan vaatteita, joita voin käyttää useamman vuoden.

Vierailija
5/9 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia palkkoja teillä on? Itse ostan lapsille h&m ja siihenkään ei oikein varaa joka kuukausi ja itsellekään ei ole varaa ostaa kuin h&m ja ei joka kuukausi. Itse tienaan 1300 brutto ja mies 3200 brutto. Tällä hetkellä vie suuren osan tuloista miehen työmatkat 500/kk ja kahden auton bensat ja pitäminen, mutta pakko..

Vierailija
6/9 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvaatteisiin mutta ehkä eri tavalla kuin merkkivaatteita ostavat. Eli suunnittelen millaiset villavaatteet tänä syksynä haluan lapsille, ostan laadukkaat langat ja äitini neuloo sitten lapsille niistä. Tilaan esim Sampsukasta ja muista kotimaisista lisäksi omasta mielestä kauniita uusretrovaatteita, merinovillahuppuja jne. Ulkovaatteet on välillä kalliimpia, välillä halvempia merkkejä tai kirpparilöytöjä. MLL-myyjäiset on ihan parhaita, niistä löytää usein laatuvaatteita tosi halvalla. Kriteereinä mulla on ulkonäön lisäksi materiaali, käyttömukavuus ja laatu, merkillä ei niin väliä. Lasten tulee saada olla lapsia, en pidä aikuismaisista, epäkäytännöllisistä vaatteista.

Vierailija
7/9 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia palkkoja teillä on? Itse tienaan 1300 brutto ja mies 3200 brutto. Tällä hetkellä vie suuren osan tuloista miehen työmatkat 500/kk ja kahden auton bensat ja pitäminen, mutta pakko..

tienataan kyllä enemmän kuin teillä, eikä ole autoa eikä omakotitaloa. Satsataan mukavaan elämään, kauniiseen kotiin, hyviin vaatteisiin ja ruokaan, matkusteluun, harrastuksiin.

Miten muuten miehen työmatkat vie rahaa? Eikö niistä päinvastoin pitäisi tienata sitä?

Vierailija
8/9 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kengistä en tingi, ne on oltava laadukaita ja ne viekin ison osan lastenvaaterahoista. Usein ostan perustrikoovaatteet Lindexistä, hinalaatu-suhde on siellä niin hyvä. Meillä bruttotulot yli 6000e/kk , fmutta kun on iso asuntolaina, niin ei lastenvaatteisiin halua tuhlata.

Vierailija
9/9 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia palkkoja teillä on? Itse tienaan 1300 brutto ja mies 3200 brutto. Tällä hetkellä vie suuren osan tuloista miehen työmatkat 500/kk ja kahden auton bensat ja pitäminen, mutta pakko..

tienataan kyllä enemmän kuin teillä, eikä ole autoa eikä omakotitaloa. Satsataan mukavaan elämään, kauniiseen kotiin, hyviin vaatteisiin ja ruokaan, matkusteluun, harrastuksiin. Miten muuten miehen työmatkat vie rahaa? Eikö niistä päinvastoin pitäisi tienata sitä?

Tienaisi jos mies tienaisi vaikka 5000/kk, verotus menee niin, että mitä pienempi palkka niin sitä kannattamattomampaa on pitkät työmatkat omalla autolla,bussilla tai junalla. Verottaja aina tienaa. Meillä noihin menee tuhansia vuodessa ja mies saa takaisin vain kämäsen tonnin ehkä.