Nyt tarvisin vertaistukea arvon äitiystävät :(
Olen onnellisesti naimissa oleva kahden laspen äiti. Olen ollut mieheni kanssa yhdessä kohta parikymmentä vuotta ja nyt on käynyt seuraavasti:
Olen tolkuttoman ihastunut, ellen jo rakastunut ystäväni mieheen. Olemme työmme kautta tekemisissä päivittäin ja tilanne on käymässää mahdottomaksi. Olemme viettäneet yhteisen baari-illan kuukausia takaperin, jolloin huomasin tunteeni tähän tapaukseen. Mitään konkreettista ei ole tapahtunut, emme ole suudelleet seksistä nyt puhumattakaan. Tanssimme tämän yhden illan ja sen jälkeen olemme puhuneet kaikesta maan ja taivaan välillä. Tunnustin miehelle tunteeni viikko sitten ja siitä alkoi varsinainen helvetti pääni sisällä. Mies kertoi omista tunteistaan, jotka ovat samankaltaisia. Tiedostamme tilanteemme ja olemme päättäneet että tilanne ei voi edetä ystävyyttä pidemmälle. Sydän kuitenkin on haljeta aina kun hänet näen, syke kiihtyy ja polvet menee veteläksi pelkästään hänen katsesetaan. Töitäkin pitäsi pysytä tekemään, mutta huonolta tämä kyllä vaikuttaa.
Kysymys siis teille, miten tästä helvetistä selviää hengissä ja pettämättä puolisoaan. Pitääkö tässä alkaa katselemaan uutta työpaikkaa vai miten tässä menetellään? En muistanut että tällaisia tunteita on edes olemassa...
Kommentit (2)
muistat kai miten rakastuit omaan mieheesi aikoinaan. kylla ne tuntee normalisoituu. tosi bitch olisit jos ystavan mieheen sekoat, eika TODELLAKAAN ole oikeutettua ajatella etta 'emme voineet mitaan', aikuiset ihmiset voi aina jotain!
Ja tutustu siihen ihastukseen kaveritasolla oikein kunnolla. Kun pääsette pierututuiksi asti, niin siihen mennessä on jo ne negat. puoletkin niin hyvin esissä että nyksä menee ohi ihastuksesta oikealta ja vasemmalta. Niin ja huolehdi että se makkuuhuone-elämä nyksän kans voi hyvin, niin ei sit tuu niin helposti tehtyä typeryyksiä ihastuksen kanssa. Paitsi tietty toinen tie on sitten perustaa kunnon sivusuhde ja kun se (ja avioliitto)on ohi, vaihtaa sitten se duunipaikka...