Sisunaiset 3.10
Se on Lokakuu jo..ja kylmät viimat tulee sen mukana!!
Viikonloppu sujui hyvin..tänään ei niin hyvin, kun rupes vaa´an lukemat ketuttamaan ;), mut toivottavast huomen sujuu taas hyvin:)!!
Tsemppii ja mukavaa viikkoa kaikille!!
köris
Kommentit (7)
...sen verran tiukassa on nimittäin kilot! Tuntuu, ettei tähän hommaan saa puhtia millään...
Perjantain paino oli TAAS se 89,2 eli sainkohan mä jopa 300 grammaa pois? Fit fiu!
Mikä ihme tässä mättää??? Tai oikeestaan, tiedänhän mä; mä en nuku tarpeeksi. Valvon liian myöhään (kun nautin talon hiljaisuudesta), en juo tarpeeksi (en läheskään), en liiku tarpeeksi, ja tietty syön enemmän kuin kulutan! Mutta se, mikä mua ihmetyttää on...MIKSI??? Hyvänen aika, kyllähän mä toki haluan painon pois!! Mutta Miksen mä sitten tee niitä asoita, jotka auttais asiaa??? Hmmmm...jään nyt pohtimana tuota...
Nimi:
Lähtö kg, Tavoite (vko 44) kg, (Lopullinen tavoite, kg), Paino nyt kg, Muutos edelliseen kg, Tot pudotus kg, Matkaa välitavoitteeseen kg, Vkoa edessä että välitavoite toteutuu, (Arvio se saavuttamisesta), BMI nyt, pituus
Allakka-
94,8 kg, 76,1 kg, ( 62 kg), 79,4 kg, 0,0 kg, -15,4 kg, 3,3 kg, 11 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 28,8 , 1,66 m
Körömölli
95 kg, 87,0 kg, ( 68 kg), 89,7 kg, 0,0 kg, -5,3 kg, 2,7 kg, 11 vkoa, ( Joulukuu ) , BMI: 32,9 , 1,65 m
Minlee
84,6 kg, 89,0 kg, ( 75 kg), 91,2 kg, 0,0 kg, 6,6 kg, 2,2 kg, 11 vkoa, ( joulukuu ) , BMI: 28,8 , 1,78 m
Sarapäkki
79,1 kg, 64,2 kg, ( 57 kg), 68,7 kg, 0,0 kg, -10,4 kg, 4,5 kg, 12 vkoa, ( joulukuu ) , BMI: 23,2 , 1,72 m
Leidi
95 kg, 87,0 kg, ( 75 kg), 89,5 kg, 0,3 kg, -5,5 kg, 2,5 kg, 11 vkoa, ( joulukuu ) , BMI: 29,9 , 1,73 m
Horsmankukka
75,7 kg, 72,2 kg, ( 57 kg), 72,9 kg, 0,0 kg, -2,8 kg, 0,7 kg, 4 vkoa, ( lokakuu ) , BMI: 27,8 , 1,62 m
Pihlajanmarja088
81 kg, 69,5 kg, ( 66 kg), 72,8 kg, 0,0 kg, -8,2 kg, 3,3 kg, 10 vkoa, ( joulukuu ) , BMI: 25,2 , 1,70 m
05/2010
79,4 kg, 75,4 kg, ( 65 kg), 79,0 kg, 0,0 kg, -0,4 kg, 3,6 kg, 11 vkoa, ( joulukuu ) , BMI: 29,0 , 1,65 m
Tiittari
75 kg, 60,0 kg, ( 60 kg), 60,9 kg, 0,0 kg, -14,1 kg, 0,9 kg, 5 vkoa, ( lokakuu ) , BMI: 22,1 , 1,66 m
Fivesome
87,2 kg, 72,3 kg, ( 60 kg), 76,1 kg, -0,5 kg, -11,1 kg, 3,8 kg, 8 vkoa, ( marraskuu ) , BMI: 28,0 , 1,65 m
Suurin pudotus viime kerrasta:
Fivesome: - 0.5 kg
Ajallisesti lähinnä vko 44 (su 6.11) välitavoitetta
1. sija =>… 4 …vkoa:.. Horsmankukka
2. sija =>… 5 …vkoa:.. Tiittari
3. sija =>… 8 …vkoa:.. Fivesome
4. sija =>… 10 …vkoa:.. Pihlajanmarja088
5. sija =>… 11 …vkoa:.. Allakka-
6. sija =>… 11 …vkoa:.. Körömölli
7. sija =>… 11 …vkoa:.. Minlee
8. sija =>… 11 …vkoa:.. Leidi
9. sija =>… 11 …vkoa:.. 05/2010
10. sija =>… 12 …vkoa:.. sarapäkki
Laihduttajia: 10
Painon muutos : -0.2 kg
Matkaa välitavoitteeseen: 27.5 kg
Terveisii pyörälenkiltä..huh miten mä oon poikki ;)!!Pyöräilin pojua vastaan koululle ja meillä kun tuo tie on monttuista soratietä nousten ja laskien koko ajan niin tuosta oli kyllä nautinto kaukana, vaikka pyöräilystä tykkäänkin mutta tulipahan liikuntaa :D!!
Tiittarille pikaiset paranemiset!!
Leidi:Nuo on niin tuttuja nuo sun kompastuskivet ja niiden pohdinnat..et uskokaan kuinka monesti minä oon niitä pohtinut ja viimeks tänä aamuna ;) eli tiedän tasan tarkkaan miltä susta tuntuu ja sovitaan, et jos jompi kumpi sen vastauksen keksii niin kerrotaan se toisillemme ihan heti ja laihdutaan yhdessä sit niin, et oksat pois ;)!!
Tsemppii..tää lähtee nyt saunomaan :)!!
köris
Nyt ajattelen tällaisia:
Voiko olla niin, että laihtuminen ei kerta kaikkiaan ole mulle tarpeeksi tärkeetä?
Siis kun ajattelee, että kyllähän mä viitsin hengittää -muuten kuolen.
Ja viitsin laittaa perheelle ruokaa -muuten ne kuolee nälkään.
Pesen pyykkiä - että olis jotain päälle pantavaa.
Kampaan naamani aamuisin -ettei ihmiset säikähdä!
Surffaaan netissä - no, ehkä tää ei ole välttämättömyys, mutta kummasti löydän sille aikaa, kun haluan.
...Jos ihminen aina tekee sen, mikä on välttämätönntä ja tarpeeksi tärkeetä...niin kuinka tärkeää laihtuminen mulle loppujen lopuksi on?
Entä, jos lääkäri sanoisi vaikka, että "joko laihdutat 15 kg, tai kuolet?...muuttaisiko se jotain?
(Eikö oo kuulkaaa syvällistä pohdintaaa!?!...mulla on selvästi liikaa aikaa!)
Ihaillen seuraan Sokerisen urakkaa...nostan hänelle nöyrästi hattua, että on pystynyt päivästä ja viikosta toiseen elämään pusseilla... Miks ei mulla ole tuollasita selkäraa?
Mä luulen, että mä tarviin porkkanan. Kunnon, mehevän porkkanan... ehkä sitten onnistuisin??!
No, naitä jään pohtimaan...
Sainpas miinusta, 200 g :). No ei oo paljon, mutta on se miinusta :). Tämän aamun paino 72,7. Hitaasti se taas vähenee. Miksihän sitä saa välillä helposti tiputettua kilon tai pari, ja sit paino jää taas yhteen kohti vähäksi tai pitkäksi aikaa? Pari viikkoa jaksan nykyään ottaa tosissaan tämän jutun ja sitte taas aattelen, että eihän se nyt haittaa jos syön vielä yhen keksin tai yhen leivän. Ja että en nyt jaksa lähtä lenkille tai ajaa kuntopyörällä. Sinänsä ihan hyvä, että paino ei oo noussu, mutta eipä se tuolla hommalla laskekaan. Sitä selkärankaa kyllä tarvis tännekin... Sit aattelen välillä niin, että oonhan minä ollu kymmenen kiloa painavampikin, että tosiaan oon laihtunu kymmemen kiloa (1 vuodessa ja 9 kk:ssa...). Vanhoihin kuviin ku vertaa, niin sitähän näyttää peilissä hoikalta ja on ihan tyytyväinenkin siihen tavallaan. Mutta kuitenki, minähän oon ylipainonen vielä. En minä paljon kellekään sano, että painan yli 70 kiloa. Enhän minä oikeesti oo hoikka, vaikka oonki paljon kaventunu. 65-kilosena olisin normaalipainonen, ainaki siihen pitäs jaksaa kituuttaa. Ja olishan se mahtavaa painaa se 57, joka mulla on täällä lopullisena tavoitteena. Aina en kyllä usko, että siihen asti pääsen. Pitäs koittaa uskoa vaan. Johan tässä tuli jorinaa.. Nyt pukemaan, ollaan tytön kans vielä yövaatteissa, vaikka tunti sitte herättiin.
Isot tsempit kaikille!
Kuulkaas nyt arvon Sisunaiset, mä olen jumissa. Lähes kuukauden on nyt paino junnaillut edes ja takas, kilon (!!) sisällä, nousee ja pysyy; laskee ja pysyy; nousee taas ja pysyy.. Aina 4-5 päivää samaa. Se 60,9 minkä sain jo, paras tulokseni siis, pysyi kolme päivää ja sitten kilahtikin vaakaan yli kilo lisää. Päivässä.
No, olen sairastellutkin tässä, mutta ruokailut ovat kyllä samalla tasolla kuin aiemmin. Ehkä tämä on nyt sitten merkki siitä, että tällä energiamäärällä en enää laihdu, vaan se on sitten ylläpitotaso tälle painolle? Hirmuisia nuo heittelyt kyllä on, en kyllä yhtään ymmärrä mikä niitä tekee.
Tulin tänne nyt kertomaan, että viimeisen viiden päivän aamupainoni on 61,2. Tämä on nyt täällä "paremmassa" päässä, mutta luultavasti kohta taas huitaistaan lähemmäs kuus-kakkosta. Höh ja pöh, mä nii-iin olisin halunnut painaa sen 60, ihan siis päiväpainonakin, mutta enpä oikein tiedä vieläkö tästä ruoka-/ravintomäärästä voisi kitistää. Pitääpä miettiä, olisinko sittenkin tyytyväinen jo tähän, vai vedänkö jollakin kitukuurilla sen pari kiloa pois ja yritän sitten sopeuttaa itseni ylläpitotilanteeseen siinä painossa.. Harkintaa, harkintaa.
Hienoa hei, että pudotuksiakin on tullut! Onnea niistä! Ja kovasti tsemppiä tilanteensa kanssa pähkäileville - mulla luultavasti valon väheneminen vie elimistöä säästöliekille (talviunikulutus:))- tai sitten mä vaan syön kuitenkin enemmän kuin luulen.
Leppoisaa lokakuun jatketta,
sunnuntairytmistään poiketen
Tiittari.
Hellouta,
niinpä vaan pärähdin uudelleen kipeäksi :( Eli luultavasti en parantunut edellisestä kierroksesta, kun muutama päivä vaan meni parempana ja uudelleen nostatti oireet. Vaa'alla kävin sunnuntaina päivällä, eikä sekään ilahduttanut.. eli pienellä nousulla mennään. Yritän nyt OIKEASTI parantua, jospa sitä sitten pääsisi tuloksiin käsiksi. Jos edes muutaman päivän saisi oltua normiolotilassa tälle viikolla.
Tsemppiä kaikille, ja keveitä mieliä syksyn viimoihin!
Tiittari.