Tuleeko miehesi vessaan aina katsomaan, kun käyt pissalla?
Minun mieheni tulee. Joka kerta. Kerran hän halusi mitata virtsarakkoni tilavuuden sellaisella astialla, joita käytetään sairaaloissa virtsan talteen keräämiseen. Käski pidätellä niin kauan, että kiemurtelin jo tuskissani ja sitten minun piti lorottaa täysi rakko siihen hänen pitelemäänsä astiaan, jossa oli tilavuusmitat. Mies analysoi myös sitä pissaamisääntäni, mikä minusta lähtee, kuulemma tekee tutkimusta siitä ja vertailee muiden naisten ääniin. Onko muilla näin?
Kommentit (12)
Hakkaa ovea ja huutaa "pääsätä sisään"
On kyllä asentanut pönttöön nettikameran ja katsoo sitten autossa työmatkallaan.
Anna tutkia. Itse kyllä ihmettelisin niin, että "vaatisin" tarkemmat tiedot tästä tutkimisesta.
Se jäi mietityttämään, että ketä ovat nämä muut naiset, joihin sinua vertailee? Kenen muun kanssa käy siis vessassa.
Ei ole kyllä ehdottanut tilavuusmittauksia.
Se on kyllä aika rasittavaa välillä. Ovea en pistä nuorimman lapsen takia lukkoon, kiinni kyllä. Ja sitten mies tuleekin selittämään jotain päivän tapahtumia vaikka olisi kahdenkeskisiä juttuja pöntön kanssa. Yritän yleensä rauhallisesti sanoa, että josko tästä voitaisiin jutella kun olen tullut pois vessasta. Joskus taas vaan karjaisin, että painu nyt helvettiin siitä.
mutta mökillä pinkaisen monesti saunasta puskiin pihapissille ja sitä se aina tiirailee!
Ja se ei osaa mitata
Näköjään löytyi kohtalotoveri:)
että vitrsaan hänen päälleen ja suuhun. Teen työtä käskettyä miehen iloksi
mutta mökillä pinkaisen monesti saunasta puskiin pihapissille ja sitä se aina tiirailee!
Kun oli exänsä ja tämän naispuolisen ystävän kanssa mökillään, niin piti kuulemma sytyttää valot ulos ja mennä näyttämään molemmille pissapaikka ja vahtia niitä vieressä. Saunoivatkin kolmistaan aina.
ap
ja kakkapökäleet punnitsee myös.
niiden pituuden. Painosta ei ole niinkään kiinnostunut. Ja jos tulee oikein pitkä, hurraa ja taputtaa ennätykselle!
Miehet toimivat juuri noin. Haluavat olla kaikessa naisensa mukana.
Oikeasti, ei kai tuo ap:n juttu voi olla edes totta? Kuulostaa aika oudolta.