Onko lääkärimiehillä isot melat?
Ajattelin iskeä lääkärimiehen mutta melojen koko mietityttää :(
Kommentit (15)
Kyllä jos kyseessä jännä lääkäri, kilteillä lääkäreillä on tunnetusti kovin pien
On toki. Asia tarkistetaan lääkiksen pääsykokeissa.
Työskentelen päivittäin kymmeninien mieslääkäreiden kanssa, mutta en ole koskaan aiemmin vielä herännyt tätä elämää suurempaa asiaa ajattelemaan. Kysyn heiltä kaikilta heti huomenna, teen exel-taulukon ja ilmoitan tuloksen sinulle. Eihän se ole lääkäri eikä mikään ilman kunnon melomisvälinettä.
Ei.
Jos olisi, heidän ei tarvitsisi ryhtyä varakkaaksi ja pelastamaan ihmishenkiä tai tekemään muutakaan mikä on melan kokoa vähempiarvoista.
Ja tasosi riittää lääkärimiehiin? Harvalla av-mammalla on saumoja.
Tohtori X kirjoitti:
Hei,
Olen tohtori X ja työskentelen plastiikkakirurgina. Oman melani voisin sanoa olevan keskivertoa isompi. Toivottavasti vastauksestani oli apua.
Yst.Terv. Tohtori X
Plastiikkakirurgien kohdalla toki ihan selvää, että kokoa on. Jos ei olisi, niin varmasti suurentelisivat sitä ihan itse.
Me vastaajat olemme muuten kysyjän ongelman suhteen viisi vuotta myöhässä. Kysymys on esitetty vuonna 2011. Eiköhän lekuri ole jo isketty tai unohdettu.
onko kumiveneen airot isot? semmoiset olisi kellarissa. kumivene on vaan hävinnyt vuosien saatossa.
Riippuu ihan kirkkoveneen koosta.
Tietenkin on, lääkäriksi ei pääse jos ei ole valtavan kokoinen (vähintään 30cm pitkä) mela.
Vierailija kirjoitti:
On toki. Asia tarkistetaan lääkiksen pääsykokeissa.
Voin vahvistaa tämän.
Terkuin Dr. Dick
Hei,
Olen tohtori X ja työskentelen plastiikkakirurgina. Oman melani voisin sanoa olevan keskivertoa isompi. Toivottavasti vastauksestani oli apua.
Yst.Terv. Tohtori X