Laittakaa kamerat kiinni! Voin vakoilla teitä. Sinä punapaitainen,
jolla on lyhyet hiukset ja syöt karkkia, onko takanasi oleva seinä harmaa vai vaaleansininen?
Entä kuka pyörii sen mustapaitaisen naisen takana koko ajan, sellainen vaaleahiuksinen n. 5v poika? Miksei se ole jo nukkumassa? Mitä sanoit sille juuri äsken?
Näen myös sinut, joka käyt näköjään aina välillä vastaamassa jotain, käyt syöttämässä lapsia, siivoilet ja huudat olkasi yli jollekin.
Ja jollakin on aika hyvännäköinen mies ;)
Yhdellä palstailijalla on käkikello taustalla. Se on hieno!
Kommentit (26)
jolla on lyhyet hiukset ja syöt karkkia, onko takanasi oleva seinä harmaa vai vaaleansininen?
Ja hiuksetkin on kiinni, eivät lyhyet. Ja seinä on valkoinen.
Sinä siellä kameran toisella puolella: Hanki silmälasit!
t. punapaitainen
keksitkö päästä vai oikeesti?
Aika monella on kamera koko ajan auki, jos ei sitä erikseen sulje.
Syöttää vain ip-osoitteen ja voin katsella, josko juuri sillä olisi kamera auki.
Sulla ei ole :)
Entä kuka pyörii sen mustapaitaisen naisen takana koko ajan, sellainen vaaleahiuksinen n. 5v poika? Miksei se ole jo nukkumassa? Mitä sanoit sille juuri äsken?
Tämä olisi voinut olla minusta :) Mutta olen vainoharhaisena peittänyt kameran :D
Yöllä on kiva katsoa millaiset ihmiset valvoo ja juo ja katsoo typeriä ostoskanavaohjelmia..
mua on aina jotenkin pelottanut tollaset kamerajutut :D
jos avaan phpoto bootin niin onks mul sit kamera auki? olen avuton
Kamalia on myös Pikku Kakkosen Siina, jolla takoo aina sama rytmi päässä: Tai-ka-RRadi-o! ja aamulla se Robotti Ropposen sössöttäjä. Voi ihme, mistä ne löytääkin niin huonoja tätejä!
mua on aina jotenkin pelottanut tollaset kamerajutut :D
jos avaan phpoto bootin niin onks mul sit kamera auki? olen avuton
Taustalla näkyy ikkuna, josta ei kyllä näy mitään :) Siitä heijastuu lamppu.
? en usko sua...
joka taas näkyy, kun vastaa johonkin viestiin.
(Vierailija - 03.10.11 09:12 (ID 13515381))
Mitä siinä lukee? Istut ilmeisesti jollain pyörivällä tuolilla, koska pyörit koko ajan. Huoneessa on muitakin henkilöitä, vaikken niitä näe. Tai sitten puhut yksinäsi ;)
Jollakin kaatui tänä aamuna vettä (?) pöydälle.
Äsken kävi jonkun mies pussamassa poskelle.
Mitä näet?
Joko siinä on jotain edessä tai valaistus on huono tai jotain. En näe mitään.
Jos kamera on kiinni, tulee vain teksti "ei signaalia". Jotain toimintaa sulla siis on :)
ap
Mitä siinä lukee? Istut ilmeisesti jollain pyörivällä tuolilla, koska pyörit koko ajan. Huoneessa on muitakin henkilöitä, vaikken niitä näe. Tai sitten puhut yksinäsi ;)
Jollakin kaatui tänä aamuna vettä (?) pöydälle.
Äsken kävi jonkun mies pussamassa poskelle.
IIK! Miten ton kameran saa pois?!?!?
Ja hiuksetkin on kiinni, eivät lyhyet. Ja seinä on valkoinen.
Sinä siellä kameran toisella puolella: Hanki silmälasit!
t. punapaitainen