Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies petti ja jätti. Millä todennäköisyydellä on pettänyt jo aiemmin

Vierailija
03.10.2011 |

ja millä todennäköisyydellä pettää vielä uutta avovaimoaan (jonka kanssa siis aiemmin petti)?

Yli 40 kymppinen mies kyseessä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollaiselle mitään todennäköisyyksiä pysty laskemaan.

Vierailija
2/11 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain ihmisten omia kokemuksia asiasta. Kai?

Ainahan sanotaan kerran pettäjä aina pettäjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt ikäkriisi ja hän on löytänyt "elämänsä rakkauden". Voi olla, että jos näin on, niin hän ei petä. Tai voi olla, että hän "järkiintyy" ja haluaa palata luoksesi. Voi olla, että hän jättää tämän uudenkin ja etsii seuraavaa. Vaikea sanoa.

Vierailija
4/11 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on nyt ikäkriisi ja hän on löytänyt "elämänsä rakkauden". Voi olla, että jos näin on, niin hän ei petä. Tai voi olla, että hän "järkiintyy" ja haluaa palata luoksesi. Voi olla, että hän jättää tämän uudenkin ja etsii seuraavaa. Vaikea sanoa.

kyseessä "kertapettäminen" vai yleisempikin toimintamalli.

t. ap

Vierailija
5/11 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulais äijä petti 18 vuotta tiuhaa tahtia vaimoaan,ennekuin myönsi ja vain yhden naisen. joku voi pettää kerran vai voiko? ainakaan en usko että kenelläkään jäisi 1kertaan

Vierailija
6/11 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja toivotaan, ettei jatkossakaan petä, sori.

Vierailija
7/11 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tuoreesti eronneet kun kaipaat tietoa petosten määrästä? Olisin melko varma, ettei tuo mies ole koskaan ollut todella luottamuksen arvoinen.

Ihan jo, että jättää toisen naisen/miehen takia (eikä sen oman puolison takia), kertoo ettei osaa hoitaa yhtä suhdetta kerrallaan.

Vierailija
8/11 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskaan, voi olla uusi hetken hurma, ja taas mennään!

Vierailija
9/11 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on hänen elämänsä suuri rakkaus, niin ei petä. Ellei ole, niin joko pettää häntäkin tai sitten ei.

Mies on ehkä pettänyt aiemmin muiden kanssa tai sitten ei. Kun suhteenne nyt joka tapauksessa on ohi, niin asialla ei liene paljon merkitystä.

Vierailija
10/11 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten mieheni joutui tunnustamaan pettäneensä minua jo neljän vuoden ajan maksullisen naisen kanssa. Alle kymmenen kertaa, oli miehen mielestä lieventävä asianhaara, minusta ei. Yksikin kerta olisi ollut liikaa. Kävimme perheterapiassa, mutta todellisuus on se, etten pääse siitä yli vieläkään. En koskaan ole saanut muuta selitystä, kuin ettei hän tiedä, miksi teki niin. En voi mitenkään käsitellä asiaa, kun ei ole mitään selitystä. En voi luottaa enää yhtään mieheeni. Minua kohtaan on ollut kylmä ja torjuva ja humalassa väkivaltainen.

Olemme molemmat eläkkeellä ja olleet yhdessä 45 vuotta. En tiedä, mitä tekisi. Onko ero ainoa vaihtoehto. Vaadinko turhaan selitystä? Onko kenelläkään mitään järkevää neuvoa minulle?

Vierailija
11/11 |
26.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari vuotta sitten mieheni joutui tunnustamaan pettäneensä minua jo neljän vuoden ajan maksullisen naisen kanssa. Alle kymmenen kertaa, oli miehen mielestä lieventävä asianhaara, minusta ei. Yksikin kerta olisi ollut liikaa. Kävimme perheterapiassa, mutta todellisuus on se, etten pääse siitä yli vieläkään. En koskaan ole saanut muuta selitystä, kuin ettei hän tiedä, miksi teki niin. En voi mitenkään käsitellä asiaa, kun ei ole mitään selitystä. En voi luottaa enää yhtään mieheeni. Minua kohtaan on ollut kylmä ja torjuva ja humalassa väkivaltainen.

Olemme molemmat eläkkeellä ja olleet yhdessä 45 vuotta. En tiedä, mitä tekisi. Onko ero ainoa vaihtoehto. Vaadinko turhaan selitystä? Onko kenelläkään mitään järkevää neuvoa minulle?