Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Help, lapsi puraisi...

Vierailija
03.10.2011 |

olin syöttämässä vauvaa, kun isompi tuli viereen ja puraisi minua käsivarresta, ja lujaa. Ei ole koskaan ennen puraissut, mut nyt puri niin että iho meni rikki. En edes tajunnut, mitä tein, mut läppäisin lasta ja huusin että EI! En ole koskaan ennen läppäissyt, ja lapsi meni ihan pois tolaltaan. Selitin että äiti teki väärin, ja että purra ei saa. Olen silti ihan järkyttynyt - oishan mun pitänyt osata tehdä tuossa jotain toisin! Kuinka paha juttu tämä oli, jäikö lapselle nyt joku ikuinen paha muisto tästä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lapsen luo, kysy että arvaa miltä tuntuu kun purraan, ja pure sitten niin että jää jälki. Eikhönä opi. Ihme villieläimiä teillä kotona! Minä olisin ravitsellut ja vähän enemmänkin kuin läimäyttänyt. Olisi ainakin saanut olla loppupäivän itsekseen ulkona leikkimässä ilman ruokaa.

Vierailija
2/8 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäykkäkouristustehoste.Heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän 10kk teki noin kun olin koneella. Suuttui kun ei saanut huomiota. Eipä ole purrut kun on saanut tarpeeksi huomiota.

Vierailija
4/8 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kysy lapselta, tietääkö hän miten paljon se sattuu. Omani puri minua kerran ja minä purin rauhallisesti takaisin. Ei ole ikinä enää purrut ketään sen jälkeen, tajusi kyllä että se sattuu.

Vierailija
5/8 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jää traumaa. Juttele lapsen kanssa vielä myöhemmin ja kysy miksi puri. Varmaan mustasukkaisuuttaan.

Vierailija
6/8 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen "puraissut" pari kertaa esikoista takaisin. Siis ihan rauhallisesti kysynyt, ymmärtääkö, kuinka kipeää pureminen tekee ja sitten nipistänyt kädestä sormillani. Sanonut sitten, että noin pahalta tuntuu, ei varmaan hänestäkään tunnu kivalta. Että muistapa sitten seuraavalla kerralla kun tekee mieli purra. Suht hyvin on mennyt perille.

Lapsi ei ole mua purrut, mutta siis pienempää lastamme muutaman kerran niin että sormeen on jäänyt ihan kunnolla hampaanjäljet.

Vierailija
7/8 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän ne muuten tajua, että se sattuu toista.

Vierailija
8/8 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ennen tarvinnut miettiä näitä juttuja, toi pureminen tuli ihan puun takaa - lapsi vaan kiipesi kainaloon ja iski hampaat kiinni täydellä voimalla. Ei kai se tosiaan maailmaa kaada että läppäsin, harmittaa vaan itseäni ihan hirveästi. Mustasukkaisuuttaan varmasti puri, se on aika selkeää.

ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan