Mistä yo-mekkoa?
Mistä saisi nättiä mekkoa kevään ylioppilaalle? Antakaas vinkkejä mekko-ostoksiin, liikkeitä tai (EU-maissa) sijaitsevia nettikauppoja. Nelly.com ja H&M käyty jo.
Kiitos avusta.
Kommentit (9)
Tytöllä on kurssit kasassa jo nyt, ahkera ja tunnollinen, eikä ole epäilystäkään siitä, ettei pääsisi kursseja läpi.
Keväällä on kirjoitukset ja valmennuskurssi, silloin ei ole aikaa mekko-ostoksiin kun tyttö lukee kaiket päivät ja juhlasuunnitelmien pitäisi olla siinä vaiheessa jo kasassa.
Kiitos kauppavinkistä. :)
Yo-mekkoja kandee hakee nuortenvaateliikkeistä, hopparihenkisii sellasii löytyy, yo, varsinkin pääkaupunkiseudulta tai Lahdesta! Yooo! Ehditte hyvin vaikka varaa matkat Bronxiin tässä jouluna, sieltä luulis löytyvän, yo muthafuka!
on ainakin sellainen liike ku ByMArja, butiikki-tyyppinen, kalliimpi, mutta jos ei oo rahasta tiukkaa, niin sieltä saa varmasti. Nettisivutkin löytyy. :) Oon ite tuolta käynyt muutamat mekot ostamassa. en tiedä, löytyykö muualta suomesta. Että ihan missä päin asutte niin sen mukaan. :)
Kakkonen
Prom-dressien kanssa saa olla aika aikaisin liikkeellä, jos haluaa tietyn mallin ja värin. Miksi haluat pysytellä vain EU-nettikaupoissa?
keväällä tulee kuitenkin uudet mallit ja värit.
Ei voi kukaan koko aikaa lukea kirjoituksiin ja pääsykokeisiin, ja vaikka kävisi valmennuskurssinkin.
On mieltä kohottavampaa ostaa se mekko sitten vasta, vähän taukoa lukemiseen.
Vai meinaatteko ostaa lakinkin jo nyt?
Oikeasti, kenenkään ylioppilaaksi pääseminen ei voi olla noin varmaa, voihan sitä vaikka sairastua.
niin keväällä vois sitten pitää pari päivää vapaata ja mennä shoppailemaan. Se on niin terapeuttistakin. Jos ei tykkää shoppailla niin kannattaa teettää se mekko niin pääsee vähemmällä ja saa mieleisen. Ei mistään netistä voi tilata mekkoja eihän ne istu kunnolla kun ei pääse sovittelemaan.
Kyllä on ihme kun ihmiset löytävät tästäkin kysymyksestä moitittavaa :D antakaa ihmisten hankkia yo-mekot koska itse haluavat... Itse suosittelisin lähtemään liikkeelle keskustaan ja esimerkiksi kisahallia vastapäätä olevasta kaupasta nimeltä Laven on ainakin ennen löytynyt hyvä valikoima. Tietysti kaikki nettikaupat ja googlaamalla esimerkiksi short prom dresses tai coctail dresses, olen ainakin itse löytänyt hyviä !
Esim. Aleksi 13:ssa on paljon mekkoja ja Your FACE:llakin on yleensä kivoja silkkimekkoja.
Miksi ihmeessä sitä mekkoa pitäisi nyt lokakuussa etsiä? Nuoren mieli kuulee muuttuu moneen kertaan ennen lakkiaisia jos nyt hankit mekon. Toiseks, mistä voit olla varma, että saa kursseja kasaan, ja pääsee kirjoituksia läpi? että tuleeko tytöstä edes ylioppilasta? Ymmärtäisin jos syksyn ylioppilaasta puhuisit.
Ihan kauppa kaupoista kävisin YOUR FACEn katsomassa.