Tää Sami Sarjulan kihlattu (kuvalinkki), kuinka vanha se on?
Kommentit (14)
sehän on 33! Ap googlasi siis, kun en tiennyt kuka hän edes on. Joku zumba-ohjaaja.
mä olisin veikannut vähän yli kolmekymppiseksi. Olen kyllä yleensä aika hyvä arvioimaan ikää. Jos nainen on hoikka ja rasvaprosentti on alhainen, on kasvoissa aika usein sellaisia "juomuja" jotka joskus antavat vähän ikääntyneemmän vaikutelman. Siinä mielessä sellainen vähän pullukampi (tyypillisen itä-suomalainen) kuukasvo voi olla vähän nuorekkaampikin. Mutta tuo on se ainoa kuva minkä olen tästä ihmisestä nähnyt, joten paha sen perusteella on arvioida miltähän yleensä näyttää. Yksi huonosti nukuttu yö voi saada seuraavana päivää näyttämään vanhentuneelta ja väsyneeltä.
Näin jossain otsikon, mutta ei leikkaa ollenkaan mistä tämä kaveri on tuttu?
Näin jossain otsikon, mutta ei leikkaa ollenkaan mistä tämä kaveri on tuttu?
ikäistään vanhemmalta. Ehkä tuo "rusketus" tekee sen...
mutta onko hän puoliksi suomalainen, vai kenties adoptoitu? Näyttää mulatilta hieman, eikai feikki rusketus sitä voi aikaan saada vai voiko? :O
se suomalainen, tässä vanhempi kuva
http://img.mtv3.fi/mn_kuvat/mtv3/viihde/555_px_x_325_px_kuvia/2010/08/9…
Se on toi musta hiusväri ja tekorusketus kun vanhentaa paljon.
Ihan "vähäsen" vanhentaa tosiaan, aivan eri näköinen en olisi samaksi naiseksi tunnistanut. Eikö ihmiset nää ettei noi tekorusketukset vaan ikinä näytä hyvältä......On kaunis nainen muuten!
En ole ikinä kuullut tyypistä, eikä naamakaan ole tuttu. Mutta en koskaan ole katsonut Salkkareita sekuntiakaan enkä tiedä Hunkseistakaan muita kuin sen Eeron (Martina ex) sekä nyt tämän Nikita-jotain kun missi mainostaa häntä usein.
Pitänee alkaa "seuraamaan aikaansa":-)
T: Sarjulasta kysellyt
En ole ikinä kuullut tyypistä, eikä naamakaan ole tuttu. Mutta en koskaan ole katsonut Salkkareita sekuntiakaan enkä tiedä Hunkseistakaan muita kuin sen Eeron (Martina ex) sekä nyt tämän Nikita-jotain kun missi mainostaa häntä usein.
Pitänee alkaa "seuraamaan aikaansa":-)
T: Sarjulasta kysellyt
Ja silloin naimisissa ulkomaalaisen miehen kanssa..niissä kuvissa hän oli kaunis vaalea nainen ja ei nyt pyöreä mutta kurvikas. Näyttää laihtuneen niistä ajoista paljon ja tuo tummaverikkö look on kyllä aika luonnoton.
http://static.iltalehti.fi/viihde/sarjula_j031011PP_vi.jpg