Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet tällaisesta uutisesta?

Vierailija
03.10.2011 |

Teoillaan kerskunut pedofiili tapettiin hammasharjalla

Julkaistu: 03.10.2011 09:07

13-vuotiaan tytön raiskauksesta tuomittu vanki surmattii raa'asti Franklandin vankilassa Britanniassa.

23-vuotias Mitchell Harrison oli Daily Mailin mukaan kerskunut rikoksellaan ennen veritekoa.

Hänet surmattiin sellissään.

Aseena oli lehden lähteiden mukaan hammasharja, jonka varteen oli sulatettu partakoneenteriä.

Tappajat antautuivat vapaaehtoisesti syötyään ensin aamiaista yhdessä.

Harrison oli tuomittu neljän ja puolen vuoden mittaiseen vankeusrangaistukseen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eipä juuri säälitäkään.

Vierailija
2/10 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ainakin muut tytöt ovat nyt turvassa raiskaajalta, joka ei ilmeisesti tajunnut tekoaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tuota pedofiilin kohtaloa oikein osaa surra, vaikka kyllä kai häntäkin joku jää kaipaamaan. oma äiti ehkäpä?

Vierailija
4/10 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi pedofiili vähemmän, mutta toisaalta lisää tappajia.Vaikka tappajathan oli kyllä jo vankilassa ties mistä, että tuskin tässä rikolliset lisäänty.

Vierailija
5/10 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin surettaa se, että jonkun ihmisen mieli voi niin nyrjähtää, että hän raiskaa lapsen. Pedofiileissä iso osa itse joutunut lapsena seksuaalisen hyväksikäytön uhriksi. Pahan kierre jatkuu.

Toiseksi surettaa se, miten jotkut ottavat tuolla tavalla oikeuden käsiinsä. Todennäköisesti kokevat tehneensä hyvän työn, vaikka luoja tietää, millaisiin hirveyksiin ITSE kykenevät.

Vankiloissa taitavat pedofiilit olla aika ahtaalla, näin olen ymmärtänyt. Sinänsä se ei kamalasti säälitä, sen verran kamala teko pedofilia on - mutta kyllä tällainen surma on sentään liikaa.

Vierailija
6/10 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai päättäjät tajuvat, että tollaisista rikoksista

voi nyt antaa enemmän kuin 4 vuotta vankeutta!!!

Vierailija
7/10 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku voi pitää raiskaajan tappoa oikeutettuna, mutta minä vastustan kaikkia kuolemantuomioita.

Vierailija
8/10 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suremaankaan sen bedon puolesta.

Vierailija
9/10 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on kamalaa ja ei saisi tapahtua että:

1) ylipäätään kukaan tekee rikoksia

2) pedofiili ei tajua, mitä on tehnyt eikä saa asiaan hoitoa, vaan kerskuu tekosillaan

3) vankilajärjestelmä ei kykene takaamaan vankien turvallisuutta

4) joukko vankeja tekee vankilassa lisää vakavia rikoksia ja siten menettää tilaisuuden tulla yhteiskuntakelpoisemmiksi kuntoutumalla

5) joku on varmaan vielä sitä mieltä, että että kun näin monelta ihmiseltä viedään mahdollisuus, se on vaan hyvä ja kaikkien ansion mukaan.

Näin pahasti epäonnistuva järjestelmä jättää varmaan sen pedofiilin uhrinkin ilman hoitoa.

Vierailija
10/10 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa sieltä se vastaus tulikin t. 8

koska olen eri kommentoija.

-7-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi