Mä en kestä enää olla yksin!
Erosta jo pari vuotta aikaa ja yksinolo on niin ahdistavaa! Viikot vielä menee,kun on töitä,lasten kanssa vietettyä aikaa,kotihommia jne.mut vkl,varsinkin illat ahdistaa ja töissä ahdistaa loppuviikosta kun kaikki suunnittelevat kaikkea kivaa mitä tekevät perheensä kanssa.
Meillä viikonlopun kohokohta taitaa olla kun lasten kanssa käydään kaupassa yhdessä.
enkä edes haikaile minkään ihmeellisen perään,kohtaisin mielelläni ihan normaalin miehen.
Kommentit (7)
syy se on oltava siihenkin ja siitä löytyy vastaus miksi et uutta saa.
Pari vuotta sitten eronneenna ja välillä tää yksin oleminen niin sieppaa.
Ja meidänkin eron syynä oli exän alkon käyttö... Mut mä olen ajatellut niin, että on tosi hyvä oppia ensin olemaan ihan itsekseen ja miettimään rauhassa, mitä seuraavalta suhteelta oikein haluaa. Ettei vaan tekis samoja virheitä uudestaan.
Mutta jos koettaisit myös tehdä lasten kans kaikkea kivaa? Ja näkemään ystäviä ja nauttimaan elämästä näinkin? Veikkaan, et sunkin elämä on kuitenkin paljon laadukkaampaa ilman sitä exää. Niin minunkin! :))
Olen myös aivan varma, että ajan kanssa juuri sellainen mukava ihminen kävelee myöskin meidän elämään. Kunhan mekin ollaan valmiita siihen. :)
Mut siis keskellä kaikkien näiden ajatusten, silti välillä nämä yksinäiset illat kaihertaa ja mieli tekis vaan käpertyä kullan kainaloon. Et joo, tuttua on.
Miksei muka täällä av-llä voisi keneenkään tutustua? Miksi juostaan pakoon jos sellaista ehdottaa? Tämähän on se "kylä", kohtaamispaikka, jota todellisuudessa ei enää ole. Vaihtoehto on sit et ollaan kaikki vaan ypöyksin.
mikset teen lasten kanssa mitään? En kai minäkään pelkästään miehen kanssa viikonloppuja vietä, vaikka mies onkin, vaan pääasiassa lapsen kanssa. Käydään uimassa, teatterissa, konserteissa, tapahtumissa, kivoissa paikoissa, retkillä...
ei sinusta suhteeseen vielä olekaan! jos et jaksa olla yksin niin todennäköisesti ripustaudut heti eka suhteeseen niin tiukasti kiinni että hän ei jaksa sinua vaan ahdistuu!
Ellei sit ole samanlainen yksin olosta ahdistuva.