Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos jään töistä pois sairaan lapsen hoidon takia niin saanko mennä illalla kauppaan?

Vierailija
02.10.2011 |

siis itsekseni niin että mies kotona sairaan lapsen kans vai joudunko kököttään koko päivän kotona?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan lapsellasi on hoitaja.

Vierailija
2/14 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun käyt isolla hädällä?

ps. ei ollu tarkotus olla ilkee,on vaa yhtä naurettava kysymys

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

outo kysymys.

Vierailija
4/14 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis itsekseni niin että mies kotona sairaan lapsen kans vai joudunko kököttään koko päivän kotona?

Ethän sinä siinä sairas ole. Ja vaikka olisitkin sinä sairaana niin sairautta on monenlaista ja ainoastaan tarttuvat taudit estää kaupassakäynnin. Hoitovapaa on hoitovapaata, sillon saa mennä kauppaan huoletta. Sairasloma on sairaslomaa, sillonkin saa mennä huoletta kauppaan jos ei ole tarttuvaa tautia sairastamassa eli eristyksessä kotona.

Vierailija
5/14 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tulee töistä kotiin. Ainakin meillä palkallisen tilapäisen hoitovapaan edellytys on se, että puolisi on samanaikaisesti ansiotyössä.

Vierailija
6/14 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän työpaikalla akat sai valtavan hepulin, kun mä olin miehen kanssa etelässä sairaslomalla. Kyllä mä pystyn kipsikädessä patikoimaan, mutta en tekemään työtäni (sh).

Vierailija
7/14 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kehtaisi´mennä kauppaan edes sen ei-sairaan lapsen kanssa, samana päivänä, kun olen toista jäänyt pois hoitamaan.

Vierailija
8/14 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että selvästikin olit varannut loman jo etukäteen, ja nyt sitten sitä ei muka laskettukaan lomaksi, kun sattumalta sinulla oli kipsi kädessä. Huijasit siis ylimääräisen loman.

Ainakin meidän työpaikalla akat sai valtavan hepulin, kun mä olin miehen kanssa etelässä sairaslomalla. Kyllä mä pystyn kipsikädessä patikoimaan, mutta en tekemään työtäni (sh).

Vierailija
9/14 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kehtaisi´mennä kauppaan edes sen ei-sairaan lapsen kanssa, samana päivänä, kun olen toista jäänyt pois hoitamaan.

minä ainakin olen ollut sairaan lapsen kanssa kaupassakin. Sillä samalla reissulla jollla haettin todistus sairaudesta. Kas kun lapsi tarvitsi lääkettä ja lisäksi kotona ei ollut meille ruokaa, koska tarkoitus oli mennä töihin ja hoitoon ja illalla kaupan kautta kotiin.

Vierailija
10/14 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kipeän lapsen kanssa tulee usein käytyä lääkärissä ja apteekissakin. Jos lapsen kunto antaa periksi, niin miksei kauppaan? Joskus on haettava kipeälle jotain herkkuja, jotta edes jotain menee suuhun.

En ymmärrä miksei voisi?

T. seiska

Vierailija
11/14 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis olen sairaan lapsen kanssa kotona, meillä ei ole mitään syötävää eikä juotavaa, niin vähän hankala sen lapsenkin on parantua ilman ravintoa. Pakko siis mennä kauppaan, oli nyt homma miten tahansa.

Vierailija
12/14 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et missään nimessä saa. työpaikkasi on palkannut salaisen agentin kyttäämään että varmasti istut kotona neljän seinän sisässä koko päivän lapsen kanssa. jos selviää että olet liikkunut pihalla roskista ja postiluukkua pidemmällä, sinut istutetaan seuraavana päivänä piinapenkkiin. siinä saat sitten selitellä itku kurkussa humputtelujasi, senkin lintsari. lopuksi saat jälki-istuntoa ja joudut nurkkaan häpeämään. loppuviikon kolegat supattelee selän takana ja katsoo pahalla silmällä. pikkujouluissa viimeistään selviää kaikki juorut, ja pääset vielä kerran anomaan anteeksi antoa.

Vierailija
13/14 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et missään nimessä saa. työpaikkasi on palkannut salaisen agentin kyttäämään että varmasti istut kotona neljän seinän sisässä koko päivän lapsen kanssa. jos selviää että olet liikkunut pihalla roskista ja postiluukkua pidemmällä, sinut istutetaan seuraavana päivänä piinapenkkiin. siinä saat sitten selitellä itku kurkussa humputtelujasi, senkin lintsari. lopuksi saat jälki-istuntoa ja joudut nurkkaan häpeämään. loppuviikon kolegat supattelee selän takana ja katsoo pahalla silmällä. pikkujouluissa viimeistään selviää kaikki juorut, ja pääset vielä kerran anomaan anteeksi antoa.

tulee tollasta kyräilevää juoroilua töissä jos joku sattuu näkeen?

Vierailija
14/14 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastelun takia, mutta minkäs teet.

Mulla on niin ihanat työkaverit, että oikeesti säälittää, kun he sitten joutuvat tekemään minunkin työt. Sen takia en viitsi itselleni lisää huonoa omaatuntoa aiheuttaa ja lähteä shoppailemaan, vaan kyllä illallakin sitä lasta vielä hoidan. Mies hoitakoon ostokset tai saa jäädä seuraavalle päivälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän