Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua kaivataa: lomalle 1v kanssa Turkkiin, mitä kaikkea pitää ottaa mukaan?

Vierailija
02.10.2011 |

tässä alan kohta pakkailemaan, ja mietin kaikkea mahdollista. Olen paljon matkustellut mutta en koskaan lapsen kanssa. Mitä kaikkea olette ottaneet huomioon pienten lasten kanssa ulkomailla?

Kiitos jo etukäteen !

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni sisko on hyvin tarkka ja lapsi viedään heti lääkäriin kun vähänkin kuumetta tulee :D He siis kylvetti omaa lastaan varmaan 4 kk pullovedessä (siis jos pää kasteltiin). Oltiin talvella ja suihkusta ei lämmintä vettä tullut. Tässä vaiheessa mulle on ihan sama lämmittääkö ne kylpyveden mun lapsille pullovedestä vai kraanavedestä, sen 2 kertaa mitä kylvyssä kävivät

Vierailija
22/28 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun nuorin oli 5kk ja keskimmäinen 1v8kk ja nautittiin kummasti lomasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi lapset tai me vanhemmat ei nautittaisi reissusta? Voin sanoa ihan suoraan että tällähetkellä en nauti pätkääkään lasten kanssa täällä sisällä kun ulkona sataa ihan himona!! Samanlaista elämäähän se siellä on kuin kotimaassakin, ilmasto vaan eri ja tietysti ei olla omissa tutuissa nurkissa. Piutpaut sanon noille joiden mukaan pienten lasten kanssa reissuilu on helvetistä...kateellisten ja köyhien puhetta!!!

Vierailija
24/28 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikäisenä Espanjassa ja toinen vuoden ikäisenä Turkissa. Ei mielestäni mainittavia eroja.

Syy, miksi kannoin omat vaipat johtui siitä etten pidä hajustetuista vaipoista. Varmaankin ovat ihan ok, mutta omaan silti kammon niitä kohtaan.

Vierailija
25/28 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhtaampi ja turvallisempi ja lapsiystävällisempi maa kuin Espanja!!! Ihme mielipiteitä täällä! Ja, kyllä, molemmissa on tullut käytyä ja monta kertaa.

Vierailija
26/28 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lähtisi alle kymmenvuotiaan kanssa yhtään mihinkään pitemmälle reissulle. Oikeasti. Kuka siitä nauttii? Et sinä, eikä se mukula.

Reissuista nauttii niin lapset kuin aikuisetkin.

Lapsien kanssa reissattu pitkin palloa ja mukavaa on ollut kaikilla. JOs sulla on kauhukakara joka ei tottele mitään ja ei pysy paikoillaan hetkeäkään älä oleta, että kaikilla on näin.

Meillä lapset osaa nauttia reissuista ja muistelevat niitä kaiholla.

14v lähtee kohta yksinään reissuun, määränpäänä Indonesia.

Vierailija
27/28 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisen missä voi pitää mukana kuumaa vettä ja sinne ruokapurkki. Syöttäisin sit suoraan purkista enkä mitään lautasia kyllä kantaisi mukana.

Vierailija
28/28 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en lähtisi alle kymmenvuotiaan kanssa yhtään mihinkään pitemmälle reissulle. Oikeasti. Kuka siitä nauttii? Et sinä, eikä se mukula.

Kysypä mun 8-vuotiaalta, onko se nauttinut vuosittaisista ulkomaan matkoistaan. Miten minusta on näyttänyt, että se on nauttinut kovasti, ainakin yhtä paljon kuin minä.