Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kukaan ei halua poikia?

Vierailija
02.10.2011 |

Aina tälläkin palstalla itketään kun poika tulossa. Jotkut käy jopa jenkeistä hakemassa sitä tyttöä. Myös tuttavapiirissä kaikki toivoneet tyttöä.. Mikäs tää ilmiö oikein on? Poikavauvathan on tosi suloisia!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tykännyt tyttölapsista.

silloin pienenä?

Vierailija
22/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaanpa, että avoin tyttöjen toivominen on siksi yleisempää, että halutaan olla vastavoimana sille, kun maailmassa yleensä arvostetaan poikalapsia enemmän.

Itse sain pojan ja olen siitä oikein tyytyväinen, mutta en ole viitsinyt sitä kellekään myöntää, että myöskin vähän salaa poikaa toivoinkin. :) Varsinkin vanhemmat ihmiset jopa Suomessa arvostavat poikia enemmän, sillä "pojasta polvi paranee", joten ihan periaatteesta pitäisi pitää tyttölasten puolia. Ja nyt kun minulla on jo rakas poika, toivoisin myös joskus saavani myös tytön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tytön kanssa jotenkin vaistomaisesti tietäisin miten olla, kun taas poika tuntuisi vieraalta. Olen aina ollut "tyttötyttö" ja minulla on aina ollut paljon naispuolisia ystäviä.

Minulla on tytär, ja ihanaa niin, mutta ei hän ole samanlainen kuin minä, enkä voi myöskään tehdä hänen kanssaan niitä asioita joita teen naisystävieni kanssa. Ehkä sitten joskus kun hän on isompi, mutta en todellakaan nyt.

Poikani ei myöskään ole samanlainen kuin minä, eikä samanlainen kuin isänsä. Ei hän myöskään ole mikään "vieras poika" vaan minun pieni poikani, minun pieni rakkaani. Ihan samalla lailla kuin tyttärenikin kanssa. Molemmat ovat ihan yllätyksiä, eri asioissa helppoja ja vaikeita kuin olisin etukäteen ajatellut.

Mun kohdallani kysymys ei todellakaan ollut "miesvihasta" tai siitä että kuvittelisin toisen sukupuolen olevan yleisesti ottaen helpompi kasvattaa kuin toisen sukupuolen. Ihan omasta henkilökohtaisesta tuttuudenkaipuudestani se kumpusi.

Vierailija
24/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan fanaattisesti tytön. Olen ihan aikuinen, mutta minulla on kolme poikaa. En vaan halau enempää poikia. Ja elämä on taatusti koulinut. Vanhempani ovat kuolleet, toinen kun olin lapsi. Isosiskoni meinasi kuolla nuorena, mutta onneksi selvisi. Olen kokenut keskenmenoja. Tullut teininä raskaaksi ensimmäisestä seksikerrastani ehkäisystä huolimatta. Elänyt köyhässä perheessä. Tullut petetyksi ja jätetyksi useita kertoja. ym ym ym... kokenut kuule aika paljon ikäviä asioita.

Älä puhu mistä et tiedä. Kukaan sellainen jolla on molempia sukupuoilia lapsia tai on saanut sitä sukupuolta lapsen mitä on aina toivonut, ei voi tietää miltä tuntuu kerta toisensa jälkeen saada lapsi joka ei ole sitä sukupuolta mitä toivoisi sen olevan...

olisi aivan sama kumpaa sukupuolta lapsi on.

Ainakaan minun mielestäni sinulla ei taida kaikki olla kohdallaan :/ Liian rankkaa ja huonoja kokemuksia miehistä?

Ei ole huonoja kokemuksia miehistä. Ihan normaaleja. Eiköhän kaikkia muitakin ole petetty ja jätetty, tuskin olen ainoa :) Mutta olen vain AINA toivonut tyttöä, ei sille itse mitään voi. Joku on AINA toivonut lasta eikä saa sitäkään, onko sekin sitten hullu kun haluaa fanaattisesti lapsen? Tai joku haluaa fanaattisesti isot tissit ja laittaa silikonit. Ihmiset nyt haluaa kaikenlasta. Minä haluan tytön.

Vierailija
25/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin mustavalkoisia tyyppejä (ainakaan tietääkseni). Kaikki ovat neutraalisti odottaneet tulevansa vain raskaiksi ja saavan terveen lapsen. Kyllä monella se "halu" siihen tiettyyn sukupuoleen fiksautuu vasta toisen ultran jälkeen, kun on kuullut melko varmasti, kumpaa sukupuolta oleva lapsi on tulossa. Se onkin mun mielestä ihan luonnollista, että sitten odottaa juuri sitä tyttöä tai poikaa, jota tietää kantavansa.

Vierailija
26/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan fanaattisesti tytön. Olen ihan aikuinen, mutta minulla on kolme poikaa. En vaan halau enempää poikia. Ja elämä on taatusti koulinut. Vanhempani ovat kuolleet, toinen kun olin lapsi. Isosiskoni meinasi kuolla nuorena, mutta onneksi selvisi. Olen kokenut keskenmenoja. Tullut teininä raskaaksi ensimmäisestä seksikerrastani ehkäisystä huolimatta. Elänyt köyhässä perheessä. Tullut petetyksi ja jätetyksi useita kertoja. ym ym ym... kokenut kuule aika paljon ikäviä asioita.

Älä puhu mistä et tiedä. Kukaan sellainen jolla on molempia sukupuoilia lapsia tai on saanut sitä sukupuolta lapsen mitä on aina toivonut, ei voi tietää miltä tuntuu kerta toisensa jälkeen saada lapsi joka ei ole sitä sukupuolta mitä toivoisi sen olevan...

olisi aivan sama kumpaa sukupuolta lapsi on.

Ainakaan minun mielestäni sinulla ei taida kaikki olla kohdallaan :/ Liian rankkaa ja huonoja kokemuksia miehistä?

Ei ole huonoja kokemuksia miehistä. Ihan normaaleja. Eiköhän kaikkia muitakin ole petetty ja jätetty, tuskin olen ainoa :) Mutta olen vain AINA toivonut tyttöä, ei sille itse mitään voi. Joku on AINA toivonut lasta eikä saa sitäkään, onko sekin sitten hullu kun haluaa fanaattisesti lapsen? Tai joku haluaa fanaattisesti isot tissit ja laittaa silikonit. Ihmiset nyt haluaa kaikenlasta. Minä haluan tytön.

Mutta jos haluaa fanaattisesti tiettyä sukupuolta, niin se jo on outoa. Miten voi aikuinen ihminen noin ajatella?

Vierailija
27/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tyttö olenkin. Mutta esim. siskojen tytöistä en ole välittänyt yhtään. En ole ees hoitanut heitä. Olleet sellaisia kitisijöitä. Mut pojat olleet mieleeni.

En ole yhtään naismainen (en meikkaa, ei koruja, ei korkokenkiä, ei hameita) ja teen töitä maarakennusalalla miesten kanssa. Omista pojista kaks vanhinta suuntautunu samalle alalle ja jutun aiheet on samat. Samoin mies on maarakentaja.

Tähän nyt sitten joku tyttö rimpsumekko toiveineen. Eli poikaa kovasti toivon tästä viimeisestäkin vauvastamme :)

Vierailija
28/31 |
02.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku toivoo poikaa sen vuoksi, että koko perhe on suuntautunut maanrakennusalalle.

Yhtä maan kääntämistä tää meidän perheen maanviljelytyökin on. Ja pojat on tönöttäneet traktorissa vauvasta lähtien milloin äidin ja milloin isän kanssa. Ei mulla silti tullut mieleenkään, ettei tähän ympäristöön sopisi tyttökin ja etten voisi toivoa tyttöä. Ja ihan samalla tavalla tuo tyttövauvakin on jo turvakaukalossaan ollut traktorissa ja isä osti sille pinkit Peltoritkin jo!

Vierailija
29/31 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pysty biologisia lapsia saamaan.. Vaikka haluaisin niin kovasti lapsen. Niin tyttö kun poikalapsikin kelpaisi.

Vierailija
30/31 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää että lapsi on terve. Olkoot mitä sukupuolta tahansa.

Vierailija
31/31 |
30.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekasta toivoin poikaa. Mulla on kaksi ihanaa poikaa, joita rakastan yli kaiken. Tosin uskon, että tilanne olisi ihan sama, jos mulla olisi kaksi tyttölasta. Molemmat toivottuja ja terveitä lapsia, jotka on saatu ilman vastoinkäymisiä. Olen kiitollinen! <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän