Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voiko anoppiin pistää välit poikki?

Vierailija
01.10.2011 |

miten tän selittää lapsille? Aikuisten asioita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua sitä ihmistä kotiini. Enkä jalallani astu hänen oviensa sisäpuolelle. Mies varmaan silti haluaisi nähdä perhettään.

Vierailija
2/7 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuepisodin jälkeen olen pitänyt anoppiin etäisyyttä.

Tämä aiheuttaa ajoittain pientä jännitystä parisuhteessa.

Lapsille ei kannattaisi selitellä mitäään se kun ei heille kuulu.

Totaalibreikki ei ole mahdollista yhteisen hyvän vuoksi.

Itse välttelen viimeiseen asti anopin kotiin menemistä. Jos ollaan ravintolassa tai jonkun muun luona ns. neutraalissa ympäristössä-osallistun.

Pakko koittaa olla aikuinen ja kestää. Lapsille mummi on kuitenkin rakas ja tärkeä, joten en saa heille mielipahaani levittää.

Siis, välttele parhaasi mukaan äläkä mene hänen "territoriolle". Kokonaan et voi selkää kääntää aiheuttamatta vahinkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkuepisodin jälkeen olen pitänyt anoppiin etäisyyttä.

Tämä aiheuttaa ajoittain pientä jännitystä parisuhteessa.

Lapsille ei kannattaisi selitellä mitäään se kun ei heille kuulu.

Totaalibreikki ei ole mahdollista yhteisen hyvän vuoksi.

Itse välttelen viimeiseen asti anopin kotiin menemistä. Jos ollaan ravintolassa tai jonkun muun luona ns. neutraalissa ympäristössä-osallistun.

Pakko koittaa olla aikuinen ja kestää. Lapsille mummi on kuitenkin rakas ja tärkeä, joten en saa heille mielipahaani levittää.

Siis, välttele parhaasi mukaan äläkä mene hänen "territoriolle". Kokonaan et voi selkää kääntää aiheuttamatta vahinkoa.

Meillä ei oo tomut vielä laskeutunu, mutta aika maailmanlopun fiilikset anopin suhteen. Lapset vielä niin pieniä ettei ymmärrä. En kuitenkaan halua lapsista mitään pelinappuloita. Mies ilmeisesti päättäny, että kun ei voida typerää naistenriitaa anopin kans selvittää, niin hän ei mene mun vanhemmille kans ikinä. Semmonen fiilis kuin ois kärpäsestä tehty härkänen, mut se on varma, että sovintoa ei tule.

Täytyy sitten vältellä parhaansa mukaan ja toivoa, ettei se päätä tulla meille kylään. Sitten varmaan häivyn itte omalta alueeltani..

Vierailija
4/7 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa ja sainvastaukseksiettä pitäismennä puolitiehen. Seoli hyvä neuvo, voidaan jutella mesessä mutei senkummempaa, anoppi voi hakea myös lapsia yökylään, mutta vierailut ei onnistu. Ennen olisin pyyhkinyt koko ihmisen elämästäni, mutta se ei oikein onnistu ku miestä vaihtamalla.

Vierailija
5/7 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä teidän välit ovat tulehtuneet?

Vierailija
6/7 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistä teidän välit ovat tulehtuneet?

En viitti hirveesti eritellä. Mutta pohjimmiltaan se, että meillä on eri arvot ja tulevaisuudenvisiot ja vituttaa, et se sotkee meidän elämää äiteilyllään.

Vierailija
7/7 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä välit totaalisen poikki jo seitsämättä vuotta. Välit meni poikki ensimmäisen lapsen syntyessä, joten lapsetkaan eivät menettäneet mitään (kun kerran eivät ehtineet tutustuakaan).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi