Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

23,5 h puolimaratonin alkuun

Vierailija
01.10.2011 |

tsempatkaa mua! mulla on jo psykofyysistä penikkatautia ja ripulia ja vaikka mitä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

normi pitkis ja oikeastaan lyhyempikin, mitä juoksen pitkinä lenkkeinä.

Joten ei syytä paniikkiin. Sen nyt vaikka kävelee kolmeen tuntiin.

Vierailija
2/7 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun mä en kävele, vaan aion juosta. olen erittäin mustavalkoinen ihminen. olen sitä ärsyttävää rotua, joka juoksee paikallaan liikennevalojen vaihtumista odotellessa :).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puolikas on niin lyhyt, että sen nyt ehtii kävellenkin niillä limiittirajoilla.

Mun puolikkaan enkka ei ole kyllä kuin 1.44, joten en nyt juoksemisesta osaa puhua. Sinulla nähtävästi on kovemmat tavoitteet ja ajat, koska noin hermoilet ja olet niin mustavalkoinen sanojesi mukaan. Mutta yritin sua lohduttaa näin hölkkääjänä. Mutta jos olet noin kova juoksija niin olen pahoillani, että yritin. Te urheilijat olette ihan omaan luokkaanne. Onnea kuitenkin puolikkaalle. Mikä on sun tavoiteaika?

mutta kun mä en kävele, vaan aion juosta. olen erittäin mustavalkoinen ihminen. olen sitä ärsyttävää rotua, joka juoksee paikallaan liikennevalojen vaihtumista odotellessa :).

Vierailija
4/7 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos lohdutuksen sanoista kuitenkin. ei sen kummempia tavoitteita, kunhan juoksen koko matkan. eiköhän se 2 tunnissa mene. ja tiedän kyllä, että aina joku juoksee pitempään ja kovempaa. en ole ajalla elvistelemässä vaan käyn kamppailua itseni kanssa.

Vierailija
5/7 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mainostit olevasi mustavalkoinen tyyppi, joka ei malta seisoa edes liikennevaloissa. Kahteen tuntiinkin sen nyt melkein kävelee. Ihan tosi. Ei kannata stressata.

kiitos lohdutuksen sanoista kuitenkin. ei sen kummempia tavoitteita, kunhan juoksen koko matkan. eiköhän se 2 tunnissa mene. ja tiedän kyllä, että aina joku juoksee pitempään ja kovempaa. en ole ajalla elvistelemässä vaan käyn kamppailua itseni kanssa.

Vierailija
6/7 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkien taisto käynnissä, mutta mitä järkä on juosta, jos sen käveliskin samassa ajassa? :)

Vierailija
7/7 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät juokse kymppiä reilusti alle tunnin.

Tsemppiä juoksuun! Jos saat alle 2.5 h niin voit olla ylpeä irsestäsi.

Muista lähteä rauhallisesti ja pidä vauhti tasaisena.

Mulla on koko maraton edessä viikon päästä ja tavoitteena juosta koko matka 6:45 min/km vauhtia. Vähän jänskättää kans :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän