Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies luulee voivansa tehdä yksin päätöksiä

Vierailija
01.10.2011 |

Kävi tilaamassa yhdet kalusteet (kaapit) yksinään, oltiin vasta alustavasti puhuttu millaiset kävis, väri oltiin kylläkin yhdessä jo päätetty. Sitten yksi päivä kysyin että milloin mennään tilaamaan ne kaapit, niin vastaus olikin että ne on jo tilattu! Kyse on pienestä tilasta ja olisin halunnut ammattilaisen kanssa käydä läpi, millaiset kaapit ja rungot kannattaa ottaa mutta mies päättikin tilata sellaiset jotka hänen mielestään on parhaimmat. Voihan olla että kaapit ovat ihan sopivat mutta ärsyttää se, että mies kuvittelee voivansa tehdä tällaisia päätöksiä yksin.

Nyt sanoi lähtevänsä tekemään katosta pihalle. Kysyin, että millainen katos meille tulee ja että tuleehan sinne ne säilytystilat ja hyllyt mitä oltiin puhuttu (siis olen sanonut että sellaiset tarvitaan). No, mies tokaisi että katos on jo tehty eikä sinne mitään hyllyjä tai muuta ylimääräistä säilytystilaa tule.

Ärsyttää!! Millä oikeudella se tekee päätöksiä yksinään (esimerkkejä löytyy enemmänkin)? Kyllä se saa mun puolesta päättää millaisella autolla meillä ajetaan, millaisen terassin sen tekee ym. Mutta esim. säilytystilat, joita kuitenkin itse käytän enemmän, niihin haluaisin että omakin mielipiteeni huomioidaan.

Ja kun miehen pitää sitten kaupan päälle ollaa NIIN marttyyri; vastauksena: aha, pieleen meni sekin, jaha, ei meille tuu sitten mitään katosta! V**tu.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi ei tarvitse enää asua saman katon alla, mutta edelleen hän on sitä mieltä, että hän tietää, miten meidän pitäisi elää.

Otan osaa, ap!

Vierailija
2/3 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maailman tappiin ja mies haluaa heti valmista. Ihan tyypillistä kommunikointia, kun kumpikaan ei "kuule" toista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihdat itseksesi kahvat niihin kaappeihin ja vastaavia tempauksia. Herättele vähän miestä tajuamaan, miltä tuollainen toiminta tuntuu.