Sanokaa niille lapsillenne
, että eivät tule hakemaan naapurin lapsia ulos viikonloppuisin niin älyttömän aikaisin. Meillä nukutaan monesti 10 saakka. sitten vasta aamupalat yms.
Kommentit (10)
jotka tulee hakemaan. Meillä lapset ollu jo tunnin pihalla naapurin lasten kanssa.
laitatko vielä osoitteen, niin tiedetään kenelle ei siis saa tulla.
Minä taas toivon, että meiltä tultaisiin lapset hakemaan ulos,niin menisivät helpommin.
Mutta pitää sanoa, etteivät tule teille liian aikaisin.
Mistä helvetistä minä voin tietää, milloin kukanenkin herää. Oletusarvona on se, että ihmiset noudattaa suunnilleen 8-16 työssäkäyntiajan asettamaa rytmiä.
jos joku perhe nukkuukin noin myöhään kun yleensä suurimmassa osassa perheitä lapset heräävät 8-9 aikoihin..
tarkoitan näitä jotka jo 7.30-8 aikaa soittelee ovikelloa. Melko aikaista. Ja juu ollaan sanottu mutta ei mene viesti perille.
ap
Mistä helvetistä minä voin tietää, milloin kukanenkin herää. Oletusarvona on se, että ihmiset noudattaa suunnilleen 8-16 työssäkäyntiajan asettamaa rytmiä.
Oletko sä muuten nukkunu liian snadisti ku oot noin kireenä heti aamusta ?
Jos normaali työssäkäyntiaika on mielestäsi 8-16 arkisin, niin eikös aika loogisesti viikonloppuna rytmi ole toinen?
Meille ainakaan ei ole viikonloppuisin mitään asiaa kenelläkään ennen kello 10. Tämä on tehty selväksi myös kavereille. Yhteen aikaan oli sellainen olo, että muutamien kaverien vanhemmat kovin mielellään päästivät lapsensa pois jaloista aikaisin aamulla, että saisivat nauttia kahdestaan laatuaikaa.
Kun lapsi on aamusta ulkona niin vanhemmat voi jatkaa unia:D
Tai siis, tottakai viikonlopun rytmi on usein toinen kuin arkena (ei mennä töihin / hoitoon, ollaan rauhassa kotona tai ulkoillaan) mutta kyllä meillä ainakin _herätään_ samoihin aikoihin kuin arkisin, eli yleensä viimeistään klo 7. Toki sitä itse nukkuisi mielellään pidempään, mutta nuo kolme pientä eivät ole samaa mieltä... :D
Jos normaali työssäkäyntiaika on mielestäsi 8-16 arkisin, niin eikös aika loogisesti viikonloppuna rytmi ole toinen?
Meille ainakaan ei ole viikonloppuisin mitään asiaa kenelläkään ennen kello 10. Tämä on tehty selväksi myös kavereille. Yhteen aikaan oli sellainen olo, että muutamien kaverien vanhemmat kovin mielellään päästivät lapsensa pois jaloista aikaisin aamulla, että saisivat nauttia kahdestaan laatuaikaa.
ysiltä saa lähteä hakemaan kavereita