Monennellako kuulla olit raskaana alttarilla, kun pappi siunasi avioliittonne?
Kommentit (24)
Esikoinen syntyi neljä vuotta häiden jälkeen.
Lapsi istui etupenkissä isovanhempien kanssa:)
Eikä asuttu edes yhdessä ennen häitä.
toinen kastettiin just ennen vihkimistä.
*syntinen*
Viimeisilläi, esikoinen syntyi alle kk häistä. Olihan se aika koomista valkoisen morsiuspuvun kanssa, Im a virgin.. ;)
ei pappi ole siunannut liittoamme.
Avoliitto on hyvä ja riittävä, minulle.
Lapsi siitettiin eristyksissä muusta maailmasta mökillä, jossa ei ollut muita kuin minä ja mieheni. Tämä oli mieheni toive, ettei tarvitse DNA-testiä teettää. Vasta positiivisen raskaustestin näytettyäni pääsin pois sieltä.
Että mitä merkitystä sillä papin siunauksella on, jos pariskunta ei usko Jeesukseen?
2 kk häitten jälkeen olin niin turvoksissa,ettei valtavat ulkomailla teetetyt timanttisormukset mahtuneet käteen =(
että olisi kannatavaa/haluttavaa mennä naimisiin. Syitä on monia, en jaksa listata, esim sukunimi, rahalliset jutut..
:)
Että mitä merkitystä sillä papin siunauksella on, jos pariskunta ei usko Jeesukseen?
Me emme ollet uskossa kun pappi meidät vihki,mutta Jumalan Pyhä henki oli valtavalla voimalla läsnä.1,5 V TÄSTÄ TULIMME USKOON,JA TAJUSIN ETTÄ PAPPI PUHUI RUKOUKSESSA SAAMIAAN SANOJAAN!Älä kirjottele tänne,jos et ymmärrä,ettei kukaan papin siunausta tarvi,VAAN JUMALAN!!
postiivinen testi heinäkuussa, laskettu aika seuraavan vuoden maaliskuussa. Hääpäivä oli varattu jo ennen plussaa.
meidät vihittiin. avioliittoa ei kyllä koskaan ole siunattu, koska kuuluimme molemmat kirkkoon. silloinhan pappi vihkii parin. Liitto siunataan silloin, kun on menty vihille jo aiemmin maistraatissa...
Aikaistimme häitä puolella vuodella, kun raskaus selvisi.
vaan lapset oli jo tehty ja olivat mukana häissä.
En ollut raskaana, en ollut alttarilla ja pappi ei ole siunannut!
Eikä meitä kyllä kukaan ole siunannutkaan. Maistraatissa menimme naimisiin, koska emme kuulu mihinkään kirkkoon.
Naimisissa ollaan ja kaksi lasta ennen avioliitto tehty.
Reilu 2v häiden jälkeen lapsi syntyi
ja nyt toinen tulossa:)