Miksi nykyään kondomit ei ole enää kaupoissa kassojen lähellä. Häveliäisyys?
Kommentit (7)
niiden tuotteiden, joita siellä kassalla nykyään on. tuotteet, joita kassoilla on, mietitään tarkkaan. kaupassa mietitään kaikkien tuotteiden sijannit tarkkaan ja asiasta tehdään tutkimuksia. Ne kortsut muuten nykyään ovat usein onneksi niin korkealla kaupoissa, ettei lapsi välttämättä edes huomaa niitä. Siitä olen iloinen.
esim kondomikeiju.com ja kondomit tulee postitse kotiin
Ne oli kassojen luona ennen sen takia, ettei niitä varastettaisi niin paljoa. Kun ihmiset eivät kehdanneet niitä ostaa. :o Nyt se häveliäisyys on haihtunut sen verran, että niitä voidaan pitää ihan vaan hyllyssä.
Netistä mäkin tosin tilaan, mutta ihan vaan siks, kun lähikaupasta ei saa suosikkimerkkiä.
Meillä ne kyllä tuossa lähikaupassa siinä kassalla,samoin kun raskaustestitkin.Kortsuja varastetaan paljon,siksi ne yleensä siinä kassalla onkin samoin kun esim partaterätkin
Lapseni huomasi kaupassa kortsuja!!! Apua! Mitä mä nyt teen! Please, help me!!!
Huh huh, nyt ne on onneks siirretty ylemmäs niin ei huomaa enää ja saamme jatkaa pumpulissa kasvattamista kaikessa rauhassa :)
Voi hitsin vitsi, nyt ne raskaustestit on S-marketissa alahyllyllä, eikä siis voida mennä enää lapsen kanssa kaupaan kun lapsi melkein huomasi ne eilen siitä! Onneks ehdin just kaapata lapsen syliini ja juosten mentiin kaupasta ulos!
Lapseni huomasi kaupassa kortsuja!!! Apua! Mitä mä nyt teen! Please, help me!!!
Huh huh, nyt ne on onneks siirretty ylemmäs niin ei huomaa enää ja saamme jatkaa pumpulissa kasvattamista kaikessa rauhassa :)
Voi hitsin vitsi, nyt ne raskaustestit on S-marketissa alahyllyllä, eikä siis voida mennä enää lapsen kanssa kaupaan kun lapsi melkein huomasi ne eilen siitä! Onneks ehdin just kaapata lapsen syliini ja juosten mentiin kaupasta ulos!
olisko niitten menekki parempi kun voi "salaa" valkkailla hyllyjen välissä, eikä kassajonossa toisten tuijotellessa.