Lue keskustelun säännöt.
Antakaas nyt ihan parhaat ohjeet, miten pois Fesestä!
30.09.2011 |
Siis kokonaan poishan ei pääse, mutta jos en ole sitä niin käyttänytkään, joten pikaohje siihen, miten lopetan käyttäjätilin tai suljen sen tms?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
https://www.facebook.com/help/?page=804&hloc=fi_FI
toimi ohjeiden mukaan. Itse sain heti vastauksen ylläpidolta, että jos en 2 vkoon kirjaudu sisään, poistuu tili kokonaan, eikä sitä halutessaan saa aktivoitua.
Eli poistat tilin pysyvästi.