Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten malleilla ym ei jää raskaudesta mahan iho ryppyiseksi, ov

Vierailija
30.09.2011 |

Mä olen ihan hyvissä entisissä mitoissani, ehkä paremmissakin (en ylipainoinen ollut ennen raskauksiakaan) mutta nyt yli vuoden jälkeen (2. raskaus, ekassa meni ehkä se vuosi ja sit alko siloittua) maha on edelleen ryppyinen ja löysä, siis nahka. Toki myös on raskausarpia, mut sitten semmosta pientä ryppyä-

Mietin että onko tämä sitten ihan vaan yksilöllistä, ja nämä "näin upeassa kunnossa Karita on kahden viikon jälkeen" -tyypit ei oo rypistyvää sorttia? Vai eikö kukaan jolla on IHAN littana maha ENNEN raskautta, siis lihaksien osalta, saa ryppyistä ja löysää mahaa sitten jälkeenpäinkään. Oon luullut että ne rypyt on nahassa ei liity läskiin tai lihaksiin mut ehkä oon väärässä, enkä ihan timmi ookkaan vaan on ollut aina pömppöä. Kiloja tul n. 15, ekassa 17 mutta ekasta nyt palautuukin nopeemmin.

Vähän rasittaa tuo maha välillä kun muuten oon tyytyväinen itseeni, ni se sit hyppää silmille aina ;)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tule kaikille ja noilla nyt on omat personal trainerit ja jumpataan heti, kun vaan mahdollista.

Plus kyllä niitä mallikuvia photoshopataan aika raakastikin.

Vierailija
2/10 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeassa elämässä vai kuvissa vaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta rahaa on kiristää se nahka ennen bikineissä hengailua.

Ja huom,vain niitä littamahaisia kuvataan,ei kukaan halua sitä todellisuutta nähdä varsinkaan iltapäivälehtien kuvissa.

Vierailija
4/10 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan Julia Roberts vai kuka julkkis josta just julkaistiin varsin "epäedullisia" otoksia rannalta...

Mulla paino nousi 20kg raskausaikana. Maha oli valtava. Silti mahaan ei tullut yhtään raskausarpea, eikä se ole ollut yhtään ryppyinen. Alkuun toki siinä oli ylimääräistä nahkaa ja pömpötystä, mutta puolessa vuodessa tilanne palautui.

Perseeseen ja tisseihin sen sijaan tuli raskausarpia.

Yksiköllistä sanoisin.

Vierailija
5/10 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kaksi lasta, ikää lähemmäs 40 ja vatsa kuin pyykkilauta. Ei suoraan sanoen uskoisi, että siellä lapsia on ollut sisällä. Hän on aina harrastanut liikuntaa ja molempien synnytysten jälkeen heti treeni päälle.

Ei roiku minullakaan eikä siskollani, joskaan itse en ainakaan vielä pyykkilautaa ole saanut :)

Vierailija
6/10 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ovat hoikkia ennestään ja varmasti tarkkailevat syömistä - ei tule ylimääräisiä raskauskiloja tai rasvaa, joten vauvamaha jää pieneksi

-mahdollisuus hyvään kuntoiluun vauvan syntymän jälkeen

- kuvien photoshoppaus

- tummy tuck, jos tarttee

Vierailija
7/10 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

iho ja kroppa palautuvat helpommin. Tonennäköisesti mallit (hyväkroppaisia ja hyväihoisia lähtökohtaisestikin) ovat myös jo geneettisestikin "etulyöntiasemasssa".

Itse sain ainokaiseni 22-vuotiaana. Ja vaika en TODELLAKAAN rasvaillut/harrastanut mitään palauttavaa liikunta/tarkkkaillut syömisiäni saati sitten käyttänyt jonkun personal trainerin tai plastiikkakirurgin palveluita, palasin samoihin älyttömän hoikkiin mittoihin (49 kg/163cm) muutamia viikkoja synnytksen jälkeen eikä mitään nahkoja, arpia tai muutakaan jäänyt roikkumaan...Olin vain nuori ja hyväihoinen ja rakenteeltani hoikka (ja onnekas).

Nyt 35-vuotiaana huomaan ihon ja aineenvaihdunnan olevan aivan erilainen: Vaikka vieläkin olen hoikahko, aivan samalla ruokavaliolla ja vieläpä liikuntaa reippaasti lisänneenä, olen nyt 4-5 kiloa painavampi kuin parikymppisenä, jolloin en todellakaan ruokavaliota tarkkaillut tai liikuntaa harrastanut. Jos nyt raskautuisin, tuskin palautuisin entisiin mittoihini viikoissa ja ilman tietoista yritystä.

Vastaus "julkkisten" palautumiseen on siis monen asian summa:

a) he ovat usein nuoria äitejä.

b) he ovat lähtökohtaisestikin hyväihoisia ja hoikkarakenteisia.

c) kiinnität huomiota vain tiettyihin julkkiksiin. - Monet julkkiksetkin lihovat raskausaikana. (Oletko esim. huomioinut laulajatar PINK:n viime aikoina: hänhän sai lapsen hiljattain ja on TODELLAKIN pyöristynyt raskauden myötä)...

Vierailija
8/10 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullekaan ryppyjä tai raskausarpia.20kg painoa molempin raskauksien aikana kyllä.. ja kun ylipainosta pääsin,oli maha entisellään,littana. 172cm,62kg on normi paino.Siihen pääsin muutamien kuukausien kuluttua. Heti synnytyksen jälkeen maha ja muut paikat tietty isompia,mut ei mitään ryppyjä.Kyllä jonkinlaista yleistä löystymistä huomasin, esim.reisissä,mutta sekin hävisi,ainakin osittain.En urheile,kävelen paljon.

Vierailija
10/10 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullekaan ryppyjä tai raskausarpia.20kg painoa molempin raskauksien aikana kyllä.. ja kun ylipainosta pääsin,oli maha entisellään,littana. 172cm,62kg on normi paino.Siihen pääsin muutamien kuukausien kuluttua. Heti synnytyksen jälkeen maha ja muut paikat tietty isompia,mut ei mitään ryppyjä.Kyllä jonkinlaista yleistä löystymistä huomasin, esim.reisissä,mutta sekin hävisi,ainakin osittain.En urheile,kävelen paljon.

ja laihduin kaiken pois heti synnytyksen jälkeen. Liikun ja urheilen paljon. Vatsa on suht kiinteähkö, lihaksia näkyvissä, jonkin verran rasvaa hieman, mut nuo rypyt... Yöks! On ja pysyy, vaikka viisi vuotta synnytyksestä. Rasvattu on raskausaikana ym. eipä niille mitään voi, kenelle on tullakseen. Niin, eikä ollut mikään jättiläismaha. Kätilökin totesi, että oletpa sinä kauniisti raskaana, kun menin synnyttämään.