Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi että mä voin sitten olla tyhmä!!!

Vierailija
30.09.2011 |

tänään tapahtui jotain maailman kamalinta! Mä jäin nimittäin kiinni varastamisesta. Varastin meikkejä citymarketista. Mennessäni autolle vartija tuli pysäyttämään minut ja minut vartioiden koppiin, jonne hän kutsui 2 poliisia. Poliisit veivät minut poliisiautoon, jossa kirjoittivat minulle sakot. Voi että mä voin olla tyhmä! ja mitä mä varastin:meikkejä! Miks ihmeessä mä tein niin?? siks että mulla ei olis niihin koskaan muuten varaa, vaikka eihän se todellakaan mikään syy ole. Olen kahden lapsen äiti ja opiskelen tällä hetkellä luokkanopettajaksi. Kuinka voinka tehdä jotain niin tyhmää???!!

Nyt voin sanoa etten enää koska toista tekoani, en varmasti!!!

Onko tästä minulle nyt jotain seuraamuksia? siis muutakin kuin tämä kamala häpeä ja nolostuminen ja ikuinen katumus?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatuksianne, olkaa kilttejä!

Vierailija
2/21 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa.

Oletko kleptomaani?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja kyllä tuosta seurauksia tulee jos kauppias niin haluaa..

Vierailija
4/21 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkintä rikosrekisteriin niin et taida päästä ikinä töihin opettamaan. Että kannattiko :D

Vierailija
5/21 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut arvaa mitä. Mä varastelen välillä jotain pientä, vaikka mulla, työssäkäyvänä ihmisenä, olisi varaa ostaakin.

Jonkinsortin kleptomaniaa vissiin :-/

Vierailija
6/21 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten kanssa työskentelevien kun pitää työsuhteen alussa näyttää toi rikosrekisteri...

Vierailija
7/21 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et osaa edes pilkuttaa lauseita!

Vierailija
8/21 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun loppujen lopuksi minusta ei ole kovin paha asia, että pienituloinen ihminen tekee tulonsiirron isoilta ketjuilta itselleen.

Vierailija
9/21 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkintä rikosrekisteriin niin et taida päästä ikinä töihin opettamaan. Että kannattiko :D

ja AP,han ei joutunut edes oikuteen vaan sai sakot paikan päällä mikä on kyl tosi harvinaista ellei jopa mahdotonta.

Ei tainnut varkaus kriteeri täyttyä,vaan näpistys.

Olisit vienyt edes jotain kallista.=)

Vierailija
10/21 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näy lasten kanssa työskentelevien otteessa. Ei tuo työuraasi vaikuta. Nolo kuitenkin olit!!!

Vierailija
11/21 |
16.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä työstäsi huolehdi. Tottakai kiinnijäänti satuttaa, mutta ei se maailmaa kaada. Itsekin jäin kiinni hiljattain ja totesin sen ehkä olleen hyvän asian. Opetti ja seuraamukset sakoista huolimatta ollu positiivisia. Ei ainaista kiinnijäämisen pelkoa kassojen ohi kulkiessa.

Vierailija
12/21 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kauhee morkkis. Jäin illalla kiinni kahden hameen pöllimisestä. Ei ollut eka kerta, muttei suunniteltukaan. 180e sakkoa ja nöyryytys tutussa kaupassa. Mitä hittoo mä sanon miehellekin?

Vierailija
13/21 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jollekin alalle kelpaa rikollinenkin mutta ei todellakaan opettajaksi. Olitko kauan ehtinyt opiskella?

Vierailija
14/21 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä työstäsi huolehdi. Tottakai kiinnijäänti satuttaa, mutta ei se maailmaa kaada. Itsekin jäin kiinni hiljattain ja totesin sen ehkä olleen hyvän asian. Opetti ja seuraamukset sakoista huolimatta ollu positiivisia. Ei ainaista kiinnijäämisen pelkoa kassojen ohi kulkiessa.

Se mikä on toisen kuuluu sinulle? Minkälainen paska olet muuten

Vierailija
15/21 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varastaa, mutta en uskalla. Pari kertaa oon sovituskopissa miettiny pukevani omat päälle, mut nössöys voitti :(

Vierailija
16/21 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä noin tökerösti toimit? Mä varastan myös meikkejä ja vaatteita, mutta pidän kyllä huolen etten jää kiinni.

Vierailija
17/21 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä noin tökerösti toimit? Mä varastan myös meikkejä ja vaatteita, mutta pidän kyllä huolen etten jää kiinni.

Kerro miten siitä EI jää kiinni. Hälyt ja valvontakamerat joka paikassa. Haluisin todella kokeilla.

Vierailija
18/21 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

autossa saat sakot vain liikenteessä töpeksimisestä tai jos juokset pakoon. Eli keksi parempi.

Vierailija
19/21 |
17.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten siitä EI jää kiinni. Hälyt ja valvontakamerat joka paikassa. Haluisin todella kokeilla.

20 x 30 cm kokoisen hälynpurkulaitteen, joka mahtuu käsi- tai olkalaukkuun. Ittelläni kävi säkä kun sattuman kautta sain sellaisia haltuuni useamman kappaleen takavuosina. Sellaisella saa hälymerkin irti. Ilman sitä en luultavasti olis edes tälle "uralle" lähtenyt.

Toisekseen, älä pyöri samoissa paikoissa. Jos viet jotakin yhdestä liikkeestä, pidä vähintään puoli vuotta väliä ennenkuin menet sinne uudelleen ja sittenkin menet eri vuorokaudenaikaan kuin aikaisemmalla kerralla.

Tarkkaile ympäristöäsi äläkä yritä mitään uhkarohkeata.

Vierailija
20/21 |
22.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jollekin alalle kelpaa rikollinenkin mutta ei todellakaan opettajaksi. Olitko kauan ehtinyt opiskella?

Älä viiti levittää väärää tietoa. Opettajana ei todellakaan ole näpistyksillä väliä. Lasten kanssa työskentelevillä täytyy olla rekisteriote nimenomaan lapsiin kohdistuneista rikoksista, seksuaalirikoksista, törkeistä väkivaltarikoksista ja huumausainerikoksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä