Käskivät sairaalasta lähteä heti sinne, mies ilmoitti ettei ala lapsenlikaksi 2-vuotiaalle
Raskausmyrkytyksestä siis kyse, verenpaineet korkeat lääkkeistä huolimatta, oksentelen ja päätä särkee jumalattomasti.
Omat vanhemmat voivat ottaa hoitoon vasta huomenna iltapäivällä, anoppi ja appi palaavat myös lomareissulta huomenna.
Mulla ei ole ketään joka voisi lapsen ottaa hoitoon, mitä helvettiä teen
Kommentit (45)
on töissä ja niin idiootti ettei voi lopettaa työntekoa niin luulisin ap:n oikeasti vievän 2veen vaikka naapurilleen ja ilmoittaa sitten miehelleen mistä voi hakea. ja eikö se ap:n äiti nyt pääsisi hätiin 2-3h .
vaikka vauva on aamulla ultrattu ja todettu ok. niin raskausmyrkytys voi vaurioittaa pysyvästi vauvaa jopa puolessa tunnissa voi tulla kriittisiä muutoksia.
siksihän yleensä raskausmyrkytystapaukset päätyvät hätäsektioon.
Ei tietenkään kukaan ole vauvan voinnista huolissaan, kun se on aamulla ultrattu... Kun äiti kouristaa on kyse hengenvaarasta, montako minuuttia luulet vauvan silloin selviytyvän? Tällaisilla jutuilla ei kannata vitsailla.
Mulla kun ollut myös toi raskausmyrkytys esikoisen raskaudessa. Oksentaminen ei tarkoita kouristusta ja päänsärky johtuu noista paineista. Luultavasti ap joutuu nyt jäämään sairaalahoitoon että saa kunnolla levättyä ja vp-lääkitystä lisätään.
Ei tietenkään kukaan ole vauvan voinnista huolissaan, kun se on aamulla ultrattu... Kun äiti kouristaa on kyse hengenvaarasta, montako minuuttia luulet vauvan silloin selviytyvän? Tällaisilla jutuilla ei kannata vitsailla.
Mulla kun ollut myös toi raskausmyrkytys esikoisen raskaudessa. Oksentaminen ei tarkoita kouristusta ja päänsärky johtuu noista paineista. Luultavasti ap joutuu nyt jäämään sairaalahoitoon että saa kunnolla levättyä ja vp-lääkitystä lisätään.
Eli meistä kukaan ei tiedä, miten paha toksemia ap:lla on. Emme tiedä paineita, onko kuinka paljon proteiineja vieraassa jne. Mutta tilanne voi muuttua nopeasti huonoksi ja siksi on mentävä sairaalaan. Vai haluatko ottaa itse riskin ja jäädä kotiin, koska mies ei tule töistä? Kouristamisvaara on olemassa ja sillä ei kannata pelleilä. Ja vaikka toksemiaa olisikin lievä, niin äiti tarvitsisi lepoa ja rauhaa ja lapsi hoitajan. Provolta haiskahtaa.
ihmeessä tällainen tilanne on edes mahdollinen jollekulle? Siis että ei ole mitään tukiverkkoa tollaisessa paskatilanteessa, missä ap nyt rämpii? Nyt kiireesti rakentamaan sellaista ympärille, vaikka sen parjantun sossun avulla. Mieti miten toimit kun synnytys alkaa? Kun vauva tai sinä sairastut yhtäkkisesti?
Laskin nopeasti, että itselläni olisi yli kymmenen luottohenkilöä puhelimen ja lyhyen matkan päässä, jonne voisin lapsen viedä vaikka keskellä yötä hätätilanteessa. Enpä ole aikaisemmin edes tajunnut kuinka onnekas olen!