Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis OIKEESTI hyödyllinen Tupperware-tuote ja miksi?

Vierailija
30.09.2011 |

Olen menossa Tupperware-kutsuille ja mietin kuumeisesti, mitä olisi järkevä sieltä ostaa? Ostaahan sieltä jotain pitää, vaikka tietenkään ei ole pakko. Nyt kaipaan vinkkiä, mikä olisi hyödyllinen Tupperware-tuote, siis sellainen joka olisi hintansa väärtti.

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtoaa esim. joulupiparit alustasta kuin tanssi!

Vierailija
62/79 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. tuo leipälaatikko on ollut meillä vuosikymmen(ten) ajan käytössä. Äitini osti sen meille ensiasuntoon ja siitä lähtien sitä on käytetty. Erinomainen, suosittelen - nyt saattavat jo värit olla erilaisia, minulla on keltakantinen - sopii meidän keittiön värimaailmaan hyvin. Siellä säilyvät kahden hengen talouden leivät erinomaisina

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipälaatikko, suosittelen! Äitini osti minulle vissiin 20 v. sitten ja edelleen on tilansa työtasolta löytänyt! Värmaailma on kaiketi muuttunut  (keltaisestani) paremmaksi, mutta leivät säilyvät siellä kuivumatta, muuttumatta korpuiksi, toreina ja homehtumatta (ei kai kukaan viikkoa leipää säilytä). Se oli lahja, joka on käytössä joka päivä. Sellaista arvostan.

Vierailija
64/79 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipälaatikko, suosittelen! Äitini osti minulle vissiin 20 v. sitten ja edelleen on tilansa työtasolta löytänyt! Värmaailma on kaiketi muuttunut  (keltaisestani) paremmaksi, mutta leivät säilyvät siellä kuivumatta, muuttumatta korpuiksi, toreina ja homehtumatta (ei kai kukaan viikkoa leipää säilytä). Se oli lahja, joka on käytössä joka päivä. Sellaista arvostan.

Vierailija
65/79 |
29.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

niin se riisinkeitin, joka on minusta melko edullinenkin, on aivan huippu. Ei pala enää riisi pohjaan eikä kiehu riisivesi yli, kun pistää ainekset kippoon ja mikroon...! Riisikin on jotenkin parempaa.

Samaa mieltä! Tosin muiden mielestä tuntuu olevan ihan turhake, mutta kun minä en jaksa vahtia siinä riisikattilan vierellä että kiehuuko yli tai palaako riisi pohjaan.

Vierailija
66/79 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupperwaren ikkunaliina on todella hyvä ja toimii, ei tarvitse enää ikkunalastojen ja valuvien likavesien kanssa kamppailla.

Vierailija
67/79 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkosipulipuristimessa on hyvä design, jota en ole muualla nähnyt (voi toki olla jossain muussakin merkissä). Siitä kääntyy sekä puristusosa että se reikäosa pois, joten se on helppo putsata, mutta osat eivät katoa.

Ja kuorimaveitsi, tosiaan.

Vierailija
68/79 |
25.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun uutena ostamani Tupperin astiat taitaa olla vähintään 25 vuotta vanhoja ja käytössä on kahvipurkki, mehukannu ja säilytysrasiat päivittäin, mutta mitta -Mari on ihan huippu ja tänään viimeksi käytin sitä missä huuhdotaan riisit/pastat. Aikoinaan nuo tuotteet tuntuivat aika kalliilta, mutta nyt kun miettii 25 vuotta myöhemmin niin kyllä laatu on ollut hyvää.

Olen ostanut muita tuppereita kirppukseltä kuten pari erinkokoists kakun kuljetusboxia jne.

Vierailija
69/79 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mehukannu tiiviillä kannella ja ne kahvalliset mukit sen kanssa. Tosi kivat ja kestävät.

Vierailija
70/79 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valkosipulipuristimessa on hyvä design, jota en ole muualla nähnyt (voi toki olla jossain muussakin merkissä). Siitä kääntyy sekä puristusosa että se reikäosa pois, joten se on helppo putsata, mutta osat eivät katoa.

Ja kuorimaveitsi, tosiaan.

Valkosipulin puserrinta naapurin rouva kovasti kehui ja esitteli minulle. Ilmeisen helppo puhdistaa.

Vierailija
71/79 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talouspaperiteline, jos sulla on tapana grillata, syödä ulkona ym. Paperi ei lähde tuulen mukana liehumaan. On hyvä myös sisätiloissa.

Vierailija
72/79 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupperwaren jääpalamuotti on tosi hyvä. Helppo täyttää, vesi ei vuoda mistään ja jääpalat saa helposti muotista pois.

Vierailija
73/79 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innostuin! Haluan nuo kaikki! Missä nykysin järjestellään näitä kutsuja? Ei ole sattunut silmään täällä idän suunnalla.

Vierailija
74/79 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiviit rasiat olivat tosi tarpeeseen kun asuin paikassa jonne tuli ötököitä, onko ne Tupperwaren en tiedä.  Mutta ei voi vähätellä.

Edelleen pidän jauhot, riisit ja muut rasioissa.

Vierailija
75/79 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Innostuin! Haluan nuo kaikki! Missä nykysin järjestellään näitä kutsuja? Ei ole sattunut silmään täällä idän suunnalla.

Ala myymään tupperia. Ei se huonointa hommaa ole.

Tehokkaimmat saavat komean auton käyttöönsä ja tavarapalkkioita. Ulkomaanmatkoja, mikroaaltouuneja, imureita ym.

Hommaat y-tunnuksen.

Vierailija
76/79 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly rasia, johon laitetaan vaikka hieman nahkea salaatti painetaan napista ja yhtäkkiä se on todella rapeaa. Ihme rasia.

Vierailija
77/79 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äly rasia, johon laitetaan vaikka hieman nahkea salaatti painetaan napista ja yhtäkkiä se on todella rapeaa. Ihme rasia.

Joo ja säilyy ainakin kaksi viikkoa!

Vierailija
78/79 |
17.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaffepurkki ollut ainakin 80-luvulta asti. Sen on sellainen ruma viininpunainen, mutta todella tiivis.

Vierailija
79/79 |
18.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juustoalunen ja -kupu. Ollut käytössä varmaan yli 20 v. ja on edelleen siisti. Pitää irtopalan juustosta hyvänä ja pinta ei kovetu, siisti jääkaapissa ja pöydässäkin esim. aamupalalla. Plussaa tietysti se, että tässä voi säilyttää mitä tahansa muutakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän