Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miten suhtaudut vihreisiin?

Vierailija
30.09.2011 |

Minulla on työkaverina hieman outo vihreä ituhippi, hänen kanssaan on ihan mahdoton keskustella mistään, koska aina on vaan hän hän hän ja hänen oikeat mielipiteensä. Ei edes kunnon kommunistit olleet noin vinksahtaneita. No työyhteisössä tämä viherpeipponen on jäänyt nyt ihan yksin eli lauma ulkoistaa epäkelvon yksilön, kai se on luonnon laki sitten.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tyhmää yleistää yhden puolueen kannattajat tietynlaisiksi. Yhtä lailla tyhmää on yleistää kaikki perussuomalaiset rasisteiksi ja kokoomuslaiset omaan napaan tuijotteleviksi egoisteiksi. Monenlaiset ihmiset voivat kuulua samaan puolueeseen!

Olen vihreä.

- En ole naiivi idealisti, vaan realisti

- En ole riippuvainen vanhempieni rahoista (olen ottanut viimeksi heiltä rahaa 18-vuotiaana)

- En ole riippuvainen myöskään yhteiskunnan tuesta (olen 33 vuotias, päivääkään ei työttömänä tai sossun tuilla).

- Olen kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, ja koitan olla ekologinen. En matkustele paljon ja kierrätän. En syö soijaa.

Vierailija
2/7 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on tyhmää yleistää yhden puolueen kannattajat tietynlaisiksi. Yhtä lailla tyhmää on yleistää kaikki perussuomalaiset rasisteiksi ja kokoomuslaiset omaan napaan tuijotteleviksi egoisteiksi. Monenlaiset ihmiset voivat kuulua samaan puolueeseen!

Olen vihreä.

- En ole naiivi idealisti, vaan realisti

- En ole riippuvainen vanhempieni rahoista (olen ottanut viimeksi heiltä rahaa 18-vuotiaana)

- En ole riippuvainen myöskään yhteiskunnan tuesta (olen 33 vuotias, päivääkään ei työttömänä tai sossun tuilla).

- Olen kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista, ja koitan olla ekologinen. En matkustele paljon ja kierrätän. En syö soijaa.

terv. persu, jolla on joka puolueen äänestäjiä tuttavapiirissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulun Vihreisiin Yrittäjiin ja myös juuri perustettuun Maaseutu- ja erävihreisiin, normaalin paikallisen yhdistyksen lisäksi.

Olen koko ikäni ollut kaupallisella alalla, myös yrittäjänä. Nykyään olen isännöitsijä.

Olen asunut myös Helsingissä 10 vuotta, muuten länsi-Suomen alueella.

Vihreissä on täällä "maalla" paljon yrittäjiä ja opettajia, kukaan ei ole mikään ituhippi, vaikka aika moni on kasvissyöjä.

Minä en ole koskaan syönyt mitään soijatekolihaa, vaan ihan oikeaa lihaa syön lähes joka päivä.

Mieheni on maahanmuuttokriittisessä puolueessa.

Nuo yleistykset voivat toimia kehäkolmosen sisäpuolella, ei tälläpuolella.

Cityvihreät ovat hiukan eri "rotua"

Vierailija
4/7 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiiveja idealisteja, jotka ovat enemmän tai vähemmän riippuvaisia vanhempiensa tai yhteiskunnan rahoista. Ovat kiinnostuneita yhteiskunnallisista asioista, mutta toisaalta kieltäytyvät näkemästä epäkohtia omassa tavassaan hahmoittaa maailmaa. Puhuvat ekologisuudesta, mutta matkustelevat paljon ja syövät usein soijaa.

Vierailija
5/7 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

85-90 % Suomeen tuodusta soijasta menee eläinten rehuksi.

Naiiveja idealisteja, jotka ovat enemmän tai vähemmän riippuvaisia vanhempiensa tai yhteiskunnan rahoista. Ovat kiinnostuneita yhteiskunnallisista asioista, mutta toisaalta kieltäytyvät näkemästä epäkohtia omassa tavassaan hahmoittaa maailmaa. Puhuvat ekologisuudesta, mutta matkustelevat paljon ja syövät usein soijaa.

Vierailija
6/7 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

johtopäätöksiä yhden tyypin perusteella. Munkin työpaikalla on yksi tuollainen ainaoikeassaolija, mutta ei ole vihreä vaan vasemmistoliiton valtuutettu. :=DD

Vierailija
7/7 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmosia elämäntapaintiaaneja.