Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tästä ajattelisi?

Vierailija
30.09.2011 |

Tutustuin opiskelun puitteissa yhteen nuoreen mieheen, kurssi päättyi eikä sovittu (tietenkään) jatkosta. Päädyttiin kuitenkin samalle työnantajalle kesätöihin, eri yksiköihin mutta firman pippaloissa törmättiin pari kertaa kesällä, moikattiin ja vaihdettiin pari sanaa jne. Nyt syksyllä tuli mieheltä kutsu google plussaan. Hyväksyin ja kommentoin yhtä aloitustaan siellä. Kirosin että kertoisin enemmän omasta tilanteestani jos g+:ssa voisi laittaa yksäriä. Mies pyysi laittamaan FB:n kautta (jossa siis ei oltu kamuja...). No läväytin kaverikutsun jonka hyväksyi. Tsättäiltiin joku kerta niitä näitä ja totesi, että olis kiva nähdä. Nyt taas tänään laittaa mulle tsättiviestiä.

Anteeksi pitkä selostus ja suomentakaa tyhmälle, että onko tässä nyt kyse siitä että ihan oikeasti haluaa olla minun kanssa yhteyksissä? Tietää kyllä tilanteen (että olen naimisissa jne) eli mistään romanttisesta ei varmasti ole kyse.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän oudolta kuullostaa.

Vierailija
2/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyppi oikeasti haluaa olla suhun yhteyksissä, eikä siinä ole mitään romanttista.

Se on ihan normaalia. Maailmassa on tuttuja ja tutuntuttuja ja niiden kanssa voi olla mukava tsätätä. Joskus niistä voi olla jotain iloakin sekä ajatusten vaihdossa että muussa verkostoitumisessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten teillä oli hyvät jutut, ystävyys aluillaan.

Vierailija
4/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se sun naimisissa oleminen kaikkia hidasta.

Tutustuin opiskelun puitteissa yhteen nuoreen mieheen, kurssi päättyi eikä sovittu (tietenkään) jatkosta. Päädyttiin kuitenkin samalle työnantajalle kesätöihin, eri yksiköihin mutta firman pippaloissa törmättiin pari kertaa kesällä, moikattiin ja vaihdettiin pari sanaa jne. Nyt syksyllä tuli mieheltä kutsu google plussaan. Hyväksyin ja kommentoin yhtä aloitustaan siellä. Kirosin että kertoisin enemmän omasta tilanteestani jos g+:ssa voisi laittaa yksäriä. Mies pyysi laittamaan FB:n kautta (jossa siis ei oltu kamuja...). No läväytin kaverikutsun jonka hyväksyi. Tsättäiltiin joku kerta niitä näitä ja totesi, että olis kiva nähdä. Nyt taas tänään laittaa mulle tsättiviestiä. Anteeksi pitkä selostus ja suomentakaa tyhmälle, että onko tässä nyt kyse siitä että ihan oikeasti haluaa olla minun kanssa yhteyksissä? Tietää kyllä tilanteen (että olen naimisissa jne) eli mistään romanttisesta ei varmasti ole kyse.

Vierailija
5/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä se teille kylään

pari kertaa ;)

Vierailija
6/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinä olet jotenkin erityisen kiinnostunut hänestä. Ja hän on kiinnostunut sinusta. Ja jossain vaiheessa, jos tapaatte, ihastutte. Sitten pohdit täällä onko kahvittelu toisen miehen kanssa pettämistä. Ja sitten tulet tänne kertomaan, että olet pettänyt ja avioliittosi on lopussa...

Tai sitten olette vaan kavereita. Miehen pitää ehkä siinä tapauksessa olla homoseksuaali.. Miksiköhän en aidosti usko miehen ja naisen väliseen ystävyyteen?

Vierailija
7/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin lopeta tsättäileminen hyvän sään aikana.

Vierailija
8/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se sun naimisissa oleminen kaikkia hidasta.

Tutustuin opiskelun puitteissa yhteen nuoreen mieheen, kurssi päättyi eikä sovittu (tietenkään) jatkosta. Päädyttiin kuitenkin samalle työnantajalle kesätöihin, eri yksiköihin mutta firman pippaloissa törmättiin pari kertaa kesällä, moikattiin ja vaihdettiin pari sanaa jne. Nyt syksyllä tuli mieheltä kutsu google plussaan. Hyväksyin ja kommentoin yhtä aloitustaan siellä. Kirosin että kertoisin enemmän omasta tilanteestani jos g+:ssa voisi laittaa yksäriä. Mies pyysi laittamaan FB:n kautta (jossa siis ei oltu kamuja...). No läväytin kaverikutsun jonka hyväksyi. Tsättäiltiin joku kerta niitä näitä ja totesi, että olis kiva nähdä. Nyt taas tänään laittaa mulle tsättiviestiä. Anteeksi pitkä selostus ja suomentakaa tyhmälle, että onko tässä nyt kyse siitä että ihan oikeasti haluaa olla minun kanssa yhteyksissä? Tietää kyllä tilanteen (että olen naimisissa jne) eli mistään romanttisesta ei varmasti ole kyse.

että ei ole suhde mielessä, meillä on ikäeroakin 12 vuotta ja mulla lapsia ja mies, mies asuu avoliitossa. Jos haluaa olla vaan kaveri, niin menen baarikierrokselle mielelläni (johon äsken pyysi) mutta jos taas jotain muuta mielessä niin en riskeeraa mitään.

ap

Vierailija
9/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vaan "tsättäilyä"...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä