Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia st. Peter Line -laivalta

Vierailija
30.09.2011 |

Onko kukaan käynyt? Millanen meininki ja millaset ruuat?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

300€ maksanut A - Luokan hytti A'la St Peter line / m/s Princess Maria !! Oli suunnaton nautinto olla lasten kanssa tossa rotanloukossa... laiva suoraan 80-luvulta ja aivan totaalisen romutus kunnossa.. Huoneessa ollessa odotti kokoajan mistä ne luteiteet/torakat mönkivät esiin!!

http://aijaa.com/albums.php?album&a=65656

Salasana: 123456789

Ps: Asiakaspalvelu + venäläinen eivät todellakaan kuulu yhteen... Ei enään ikinä tohon laivaan.

Vierailija
2/9 |
01.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

aioinkin lähteä kaverin kanssa testaamaan laivan ennen kuin vien lapset. Onhan sitä nuorena tullut pahemmankin näköisissä paikoissa yövyttyä, mutta lapsia en halua viedä minne tahansa. Viimeksi kävin Pietarissa Allergrolla ja tykkäsin kovasti. Hieno kaupunki ja palveluakin saatiin ihan riittävästi, ei se täällä suomessakaan aina niin huippua ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ei minkäänlaista palvelua. Ravintoloista Napoli törkein ainut missä ystävällinen henkilö oli myymälä jossa myytiin alkoholia joskin auki-olo ajat todella ihmeelliset täällä kassassa oleva Andrei oli aina ystävällinen.

Vierailija
4/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tää niin uusinta uutta että mammapalstalaiset ei o käyny lähimmässä suurkaupungissa?

Vierailija
5/9 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos Suomi24:n matkailukeskusteluissa olisi aiheesta juttua.

Itse kävisin mielelläni Pietarissa, mutta menisin kyllä Allegrolla. Tosin sitten joutuisi itse hankkimaan viisumina, mitä St. Peterillä ei tarvitse.

Vierailija
6/9 |
11.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ruokamyrkytyksen seisovasta pöydästä. Takastulomatka ja seuraava päivä menivätkin sitten ripuloidessa. Laivayhtiö kielsi, että ruokamyrkytys oli mahdollinen. 

Vierailija
7/9 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan enää Maria laivalle typerää kun ruokaa naisten kasvikset piti maksaa erikseen ja ruokaa sai odottaa tuntitolkulla risotos ei muuta Ku riisiiä ja kolme katkarapuja en voi suositella kellekään inhottavaa huijausta naapurimaalta

Vierailija
8/9 |
07.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

300€ maksanut A - Luokan hytti A'la St Peter line / m/s Princess Maria !! Oli suunnaton nautinto olla lasten kanssa tossa rotanloukossa... laiva suoraan 80-luvulta ja aivan totaalisen romutus kunnossa.. Huoneessa ollessa odotti kokoajan mistä ne luteiteet/torakat mönkivät esiin!!

http://aijaa.com/albums.php?album&a=65656

Salasana: 123456789

Ps: Asiakaspalvelu + venäläinen eivät todellakaan kuulu yhteen... Ei enään ikinä tohon laivaan.

Yök tota albumia.

Vierailija
9/9 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin Pietarissa laivalla! Ja jos

vertaan muihin laivamatkoihin mitä

Itämerellä olen tehnyt. Lyypekkiin,

Tukholmaan, Tallinnaan ja Rostockiin

puhumattakaan Palermo-Napoli matkasta voin sanoa Pietarin matkan

olleen ylivoimaisesti paras. Palvelu