Kokemuksia st. Peter Line -laivalta
Onko kukaan käynyt? Millanen meininki ja millaset ruuat?
Kommentit (9)
aioinkin lähteä kaverin kanssa testaamaan laivan ennen kuin vien lapset. Onhan sitä nuorena tullut pahemmankin näköisissä paikoissa yövyttyä, mutta lapsia en halua viedä minne tahansa. Viimeksi kävin Pietarissa Allergrolla ja tykkäsin kovasti. Hieno kaupunki ja palveluakin saatiin ihan riittävästi, ei se täällä suomessakaan aina niin huippua ole.
Olen samaa mieltä ei minkäänlaista palvelua. Ravintoloista Napoli törkein ainut missä ystävällinen henkilö oli myymälä jossa myytiin alkoholia joskin auki-olo ajat todella ihmeelliset täällä kassassa oleva Andrei oli aina ystävällinen.
Onko tää niin uusinta uutta että mammapalstalaiset ei o käyny lähimmässä suurkaupungissa?
jos Suomi24:n matkailukeskusteluissa olisi aiheesta juttua.
Itse kävisin mielelläni Pietarissa, mutta menisin kyllä Allegrolla. Tosin sitten joutuisi itse hankkimaan viisumina, mitä St. Peterillä ei tarvitse.
Sain ruokamyrkytyksen seisovasta pöydästä. Takastulomatka ja seuraava päivä menivätkin sitten ripuloidessa. Laivayhtiö kielsi, että ruokamyrkytys oli mahdollinen.
Ei koskaan enää Maria laivalle typerää kun ruokaa naisten kasvikset piti maksaa erikseen ja ruokaa sai odottaa tuntitolkulla risotos ei muuta Ku riisiiä ja kolme katkarapuja en voi suositella kellekään inhottavaa huijausta naapurimaalta
Vierailija kirjoitti:
300€ maksanut A - Luokan hytti A'la St Peter line / m/s Princess Maria !! Oli suunnaton nautinto olla lasten kanssa tossa rotanloukossa... laiva suoraan 80-luvulta ja aivan totaalisen romutus kunnossa.. Huoneessa ollessa odotti kokoajan mistä ne luteiteet/torakat mönkivät esiin!!
http://aijaa.com/albums.php?album&a=65656
Salasana: 123456789
Ps: Asiakaspalvelu + venäläinen eivät todellakaan kuulu yhteen... Ei enään ikinä tohon laivaan.
Yök tota albumia.
Minä kävin Pietarissa laivalla! Ja jos
vertaan muihin laivamatkoihin mitä
Itämerellä olen tehnyt. Lyypekkiin,
Tukholmaan, Tallinnaan ja Rostockiin
puhumattakaan Palermo-Napoli matkasta voin sanoa Pietarin matkan
olleen ylivoimaisesti paras. Palvelu
pelasi - mun kohdalla turhankin hyvin.
300€ maksanut A - Luokan hytti A'la St Peter line / m/s Princess Maria !! Oli suunnaton nautinto olla lasten kanssa tossa rotanloukossa... laiva suoraan 80-luvulta ja aivan totaalisen romutus kunnossa.. Huoneessa ollessa odotti kokoajan mistä ne luteiteet/torakat mönkivät esiin!!
http://aijaa.com/albums.php?album&a=65656
Salasana: 123456789
Ps: Asiakaspalvelu + venäläinen eivät todellakaan kuulu yhteen... Ei enään ikinä tohon laivaan.