Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Menetkö HullutPäivät-halpaan?

Vierailija
30.09.2011 |

Hullujen päivin tavara on sen verran alehintaista, että sille ei voi kun nauraa. Esimerkiksi kosmetiikan saa stokkan alehintaan marketeista joka päivä.

Jos löydät jotain oikein halpaa, niin se on tilattu erikseen tarjousta varten jostain Kiinasta siihen alekoriin. Näin kertoi minulle ex-myyjä.

Pidän kaikkia hullupäiväläisiä vähän tolloina.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

irtokarkkia.

Ne on aina ollu halpaa ja hyvälaatuisia!

Vierailija
22/63 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja samalla tavoin Sokoksenkin 3+1 päivillä myydään ihan normaalihintaista tavaraa. Katsokaapa kuvastoa, kaikkien hintojen vieressä ei ole sitä normaalihintaa suluissa. Kertoo joko siitä, että tuote ei ole normaalivalikoimassa tai sitten siitä, että se ei ole alennuksessa :D

Mutta itse olen kyllä löytänyt Hulliksilta oikein hyviäkin tarjouksia. Tosin tuon jonkun mainitseman Modern Artin saa välillä Anttilan tarjouksesta myös 199e, itse olen ostanut sieltä.

Tässäkin HP kuvastossa oli pari oikein kivaa tajousta. Pari tuotetta, jota olen pidempään harkinnut useita kymppejä edullisemmin. Lempijäätelöni Herkussa tarjouksessa. Simpukoita vain pakasteena, harmi. Ja sitten oli muutama vaate, joita käyn kurkkaamassa, millaisia ovat.

Kyllä monet vertailevat hintoja sen verran, että käsittävät onko kyseessä alennettu hinta vai ei. Itsellekin hinnat jäävät mieleen helposti, vaikka en niitä mitenkään mieleen paina. Eli hintataso on hanskassa kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa on tasan samoja, mutta halvemmalla hinnalla (esim. elektroniikka, kosmetiikka).

Sinä osoitit vähän sitä, että tuo sisälukutaito on aika heikko. Tässä ketjussahan on tullut monesti esiin se, että Hulluille Päiville tilataan merkkituotteen riisuttuja versioita, jotka myydään halvalla. Kuluttaja tietysti usein luulee saavansa normaalisti myynnissä olevan merkkituotteen halvallal (esim. samsonite-matkalaukku). Minusta vaikuttaa, että sinä olet joku Stokkan vuoropäällikkö, joka yrittää nyt parantaa näiden turhuuden markkinoiden mainetta. Ja välttämättä sinä et tiedä sen enempää kuin ex-myyjä. Menes nyt kauppaamaan niitä romujasi siitä. ;)

Esim. kosmetiikan alennukset ovat melko mitättömiä. Tässähän tuli monesti esiin se, että kannattaa hankkia meikit lomilta ja ulkomailta. Netistä tilaaminen on lastenleikkiä nykypäivänä.

Vierailija
24/63 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tiedän kohtuu hyvin suosikkituotteiden hinnat esim. lentokentillä ja nettikaupoissa, ja kyllä Hulluilla päivillä on välillä halvemmalla.

Esim. kosmetiikan alennukset ovat melko mitättömiä. Tässähän tuli monesti esiin se, että kannattaa hankkia meikit lomilta ja ulkomailta. Netistä tilaaminen on lastenleikkiä nykypäivänä.

Vierailija
25/63 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman kerran olen saanut halvan matkan. Ja halvat lennot muutama vuosi sitten. Nyt nekin on kallistuneet ihan sikana

Vierailija
26/63 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan vain sellaisia tuotteita, jotka oikeesti ovat normaalia halvempia ja laadukkaita ja ennen kaikkea sellaisia joita tarvitsen.

Mitään vanulappuja en ala sieltä roudaamaan kun ne saa halpa hallista koska tahansa samaan hintaan.

Vierailija
27/63 |
01.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tiedän kohtuu hyvin suosikkituotteiden hinnat esim. lentokentillä ja nettikaupoissa, ja kyllä Hulluilla päivillä on välillä halvemmalla.

Totta kai Sinä tiedät. :) Minusta hullut päivät ovat tollojen kuluttajien huijaamista, enkä aio kääntää takkiani aloitukseni suhteen. Ajatteli stokkafanit mitä vain. Raikasta syksyä!

Vierailija
28/63 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn Hulluilla päivillä, mutta en todellakaan osta sieltä mitä tahansa. Yleensä mukaan tarttuu jotain Herkusta, jossa onkin hyviä tarjouksia esim. juustoista, ja toinen mitä aika usein ostan on pokkarit/kirjat.

Jokaisen olisi hyvä tiedostaa, ettei Hullut päivät ole alennusmyynti. Alennusmyynnissä myydään esim. edellisen kauden vaatteita pois jotta saadaan uutta mallistoa sisään.

Hullut päivät on kampanjamyynti, eli erikseen tilataan erilaisia tuotteita isoja eriä ja näin saadaan hintaa alemmas. MUTTA tämä tarkoittaa sitä, että tuote X joka on normaalisti Stocan hyllyssä ei välttämättä ole se tismalleen sama mitä myydään Hulluilla päivillä. Esim. Samsoniten laukut ovat riisuttuja malleja, sinänsä ihan ok laukkuja varmasti, mutta myydään "halvempaa" versiota "kalliimpana" erikoishintaan, niin se on vähän... Niin huijausta? Ja tämä sama myös muissa tuotteissa, esim. takeissa ei ole vuorikangasta tai väemmän taskuja tmv. eli ovat riisuttuja malleja.

Ja tuotteiden hinnat ovat myös nousseet, aiemmin sai esim. kampaamotuotteita oikeasti edulliseen hintaan, nykyään niiden hinnat ovat vain nimellisesti edullisemmat (toki Stocan norm. hintoihin voivat olla edullisia, mutta muualla samojen tuotteiden norm. hinta on edullisempi +myös tarjoukset sitä kautta parempia kun HP-alennus) mutta varmaan noitakin moni ostaa kun tottunut siihen että halpaa on.

Vierailija
29/63 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan vain sellaisia tuotteita, jotka oikeesti ovat normaalia halvempia ja laadukkaita ja ennen kaikkea sellaisia joita tarvitsen. Mitään vanulappuja en ala sieltä roudaamaan kun ne saa halpa hallista koska tahansa samaan hintaan.

tuota hyvää kamaa on paljon vähemmän tyrkillä kuin tuota vartavasten tilattua rytkyä...

Vierailija
30/63 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli Hulluilla päivillä samanhintaista kuin aina Prismassa. Ihmiset ostivat hullun kiilto silmissä. :D

Vierailija
31/63 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on parempi. Hulluilla päivillä en ole käynyt vuosiin. Juuri sellaista joukkopsykoosia, kyltissä mukahalpa hinta ja kauhea rummutus, saman saat muista kaupoista halvemmalla.

Vierailija
32/63 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa käydä Tapiolan Sokoksella, on lopettamassa pian ja normaalien 3+1 tarjousten lisäksi paljon tuotteita poistohintaan. Lasten ulkoiluvaatteita oli ainakin eilen vielä paljon jäljellä puoleen hintaan, sinne ostoksille espoolaiset!

Hullarit jää väliin tänä vuonna ainakin minulta, ei mitään laatutuotteita sen edullisemmin kuin muista liikkeistä normaalihinnoilla.

Vierailija
33/63 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pokkareita menen kuitekin sinne hakemaan, sillä ne 3,95-tarjoukset on oikeasti melko hyviä, kun samaa kirjaa myydään muualla kympillä.

Vierailija
34/63 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas katsoin että esim. Modern art-valaisin on hullareilla myynnissä hintaan 199. Sen normaalihinta muissakin kaupoissa on 250-280, ja halvimmillaan olen sen nähnyt joskus 230 e tarjouksessa.

Eli kyllä siellä niitä ihan oikeitakin tarjouksia on.

Vierailija
35/63 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin elektroniikasta on ollut oikeita tarjouksia, joihin eivät edes nettikaupat pääse ja hinnat on helppo tarkistaa. Jos joku tarvitseman tuote löytyy, tarkistan netistä nettikauppojen hinnat ja päätän sitten, mistä ostan. Esim. ostin viime keväänä digikameran jonka hankkimista olin jo miettinyt kuukaisia ja jossa säästö oli lähes 100 euroa (tämän päivänkin hintoihin verrattuna).

Vierailija
36/63 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullujen päivin tavara on sen verran alehintaista, että sille ei voi kun nauraa. Esimerkiksi kosmetiikan saa stokkan alehintaan marketeista joka päivä.

Vierailija
37/63 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä taas katsoin että esim. Modern art-valaisin on hullareilla myynnissä hintaan 199. Sen normaalihinta muissakin kaupoissa on 250-280, ja halvimmillaan olen sen nähnyt joskus 230 e tarjouksessa. Eli kyllä siellä niitä ihan oikeitakin tarjouksia on.

vaan näitä on niin vähän siihen pskaan verrattuna.

Vierailija
38/63 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli ihanan rauhallinen tunnelma ja muutamia hyviä tarjouksia (ja tosiaan kuten aiemmin joku totesi Tapiolassa lisäksi myös poistotuotteita!).

Stokkan hulluilla pivillä en ole vuosiin käynyt, koska pelkkä ahdistava ryysis saa minut pysymään kaukana. Aiemmin saatoin käydä siellä täsmäostoksilla (muutama kuvastosta katsottu tuote, jotka kävin hakemassa), mutta nykyään en jaksa sitäkään.

Vierailija
39/63 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hänestä kaikki jotka hulluilta päiviltä mitään ostavat "tarjouksesta" ovat tyhmiä eivätkä tajua että halvemmalla saisi muualta.

mä taas katsoin että esim. Modern art-valaisin on hullareilla myynnissä hintaan 199. Sen normaalihinta muissakin kaupoissa on 250-280, ja halvimmillaan olen sen nähnyt joskus 230 e tarjouksessa. Eli kyllä siellä niitä ihan oikeitakin tarjouksia on.

ei sitä ole kiistettykään,

vaan näitä on niin vähän siihen pskaan verrattuna.

Vierailija
40/63 |
30.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi pettynyt olen, yleensä on ollut edes jotain.