Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minä autan lastenhoidossa vain miehen siskoa, en omaa veljeäni.

Vierailija
30.09.2011 |

Oma veli on naimisissa naisen kanssa, joka kokee menettäneensä koko elämänsä saatuaan lapsen. Menojalka vipattaa jo torstaina ja perjantaina kiipeilee pitkin seiniä. Lapsi on pelkkä rasite. He pyytävät lastaan meille hoitoon viikottain.

Miehen sisko tuskin koskaan pyytää lastenhoitoapua, mutta tarjoan sitä todella usein. Ottavat tarjouksen aina vastaan ja tekevät jotain järkevää sillä aikaa miehen kanssa. Siivoavat, rentoutuvat, käyvät rauhassa kaupassa tai muuta.

Hoidin pitkään veljen lasta, mutta tajusin pian, että olen vain lastenhoitoautomaatti. Minulle voi tuoda lapsia milloin vain ja he voivat sopia mitä tahansa menoja mille päivälle ja ajalle tahansa, koska lastenhoito järjestyy aina. Minulta. Kun ensimmäisen kerran sanoin, ettei nyt oikein sovi, he olivat ihan paniikissa. Veljen vaimo oli sopinut kampaajan iltapäiväksi ja tyttöjen illan illaksi ja veli oli menossa kavereiden kanssa pelaamaan biljardia.

Huono omatunto, mutta mieluummin hoidan hyvällä mielellä miehen siskon lasta kuin päästän veljen vaimoineen tai erikseen koko ajan juhlimaan lapsesta eroa.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla