Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

{{SUNNUNTAITA MARRASMASSUT!!}}

06.11.2005 |

Täällä minä YÖkukkuja taas..Vaikka ei mitään syytä ole kukkua, ei supista eikä purista. Nautin vaan " yöelämästä" kun lapset nukkuu..Maksan laskuja ja sen sellaista..

ONNEA kaikille tuoreille nyytin hakijoille & matkaan lähtijöille! Eija75 taisi olla ainakin lähtenyt sairaalaan näytille.

(,) Seksi ei ainakaan vielä tehoa. Vatsa on toiminut tänään, mut seksissä tuskin syy. Ei pahemmin oo mittää ihmeellistä tuntemusta tai valittamista. Tottakai sattuu sieltä ja täältä, vihloo tuolta, mut yritän viimeiseen asti aatella et tää fakta on ollu tiedossa, jos sisään pantaessa, niin yritän karkoittaa nega ajatukset kaus pois.. Raskaus on uuden elämä synnyttämistä, eikä uusi elämä synny ilman kipua! :O) Päivän mietelause?

Mä oon onnellises asemas ja saan nukuttua yöt, se varmasti vaikuttaa mielialaani joka on positiivinien. Nukkuisin yöt " täydellisesti" jos meidän 2.5v poitsu ei heräilisi.

Ai niin, tänään " jo" mietin vauvan kotiinpaluu vaatteita..Mä ku oon vähän jälkijunassa. Mittää kassii en oo viel saanu aikaseks pakattua. Mut vauvan vaatteet, vaipat ja rätit ja muut sörsselit on valmiina.

Nyt rehvit uniukon kanssa, IHANAA SUNNUNTAITA KAIKILLE!!

Hormoonihirviö ja Himpula rv 37+

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen kukkuja. Tuossa illan suussa lorahti jotain tosi lämmintä (kuumaa jopa) sohvalla ollessa, mutta kun ei ole tullut enempää niin en aio huolestua. Ihan vetistä oli ja kun olin pitkälläni niin nestettä tuli jalkojen välistä, mutta se siitä. Enää ei tuu. Vaikeeta sanoa mitä oli kun neljästä 1 alkanut vesien menolla ja silloin tuli kaik vedet heti.

Vähän tietty supistelee ja vaavi taas liikkuu mukavasti tälläkin hetkellä. Yhtään ei nukuta kun tänään koisasin puol yhteentoista.... Muuten ei olossa ihmeellistä. EIJA 75 taitaa olla synnyttämässä =).

Tsuppareita niitä haluaville, onnea uusille pikkuihmisille ja heidän perheilleen ja jaksuja meille vielä nyttiä odottaville

Rapuäiti ja neiti-Töppönen 39+4

Vierailija
2/19 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laskettu aika on siis tänään...

Täällä sitä ollaan hereillä ja taitaa uni tulla vasta päikkäreillä...

Olin koko päivän kaveria kannustamassa karaoken sm-semifinaalissa ja uni tuli jo klo 21. No eihän mua nyt sit nukuta!

Parit kunnon supparit sai se tupakansavussa ja karaoken möykässä istuskelu aikaiseksi, mut nyt vaavi nukkuu taas rauhassa.

Huomenna avataan tuohon Itäkeskuksen viereen uusia kauppoja kasapäin, lähinnä huonekalusellaisia ja himottaisi lähteä katsomaan uutta ruokapöytää. Oikein pidennettävää ja kuudella tuolilla.

No jospa tekis vähän yöpalaa ja yrittäis sit taas unta. Mieskin tuli kyl just töistä, mut ei pysy ees pystyssä, on niin väsynyt. Taisi olla vihje, ettei seksiä ainakaan tipu!

eve ja baby koo 40 TASAN (ja tätä sunnuntaita on odotettu!)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi lähes koko yön valvonut. Kahden kieppeillä menin nukkumaan ja tossa ennen 6 jo ei uni enää tullut veskireissun jälkeen.

Huono-olo vaivaa hieman...

eilen illalla käytiinkin synnärillä näytillä. Huono-olo ja ahdistava tunne hengittäessä koko iltapäivän ja illasta pisti mut soittaan sinne ja kysymään, että onks normaalia..? No käskivät heti tulla käymään. Sit tossa 8 jälkeen lähettiin...Olin käyrässä ja supistuksia piirtyi, mut en niitä tuntenu.Verenpaine himppa koholla normaalitasoon nähden ja pissassa se valkuainen yhellä plussalla. Ultrassa kaikki ok eikä mitään varsinaista selitystä sit löytyny. Käsky kävi palata heti takas jos hiemankaan pahenee olo. Meinasivat eka osastolle, mut kun sanoin että päästään nopsaan takas, niin sain tulla kotiin.

Toksemiaa ja veritulppaa sitä lähinnä tutkittiin..No jos ei tää hellitä tän päivän aikaan niin menen sit takas.

Vauva oli virkeä ja kaikki istukka ja napanuora jutskat oli kunnossa. Kätilö sanoi että käsikopelolta tuntuu pienelle, mut ultran mukaan painoa nyt n. 3,2 kg. Joten jos vielä viikon-pari kasvaa niin ihan hyvänkokoinen tulossa:)

Tosta sekstailusta..Meilläkin on harrastettu nyt jotenki eriskummallisen paljon saunomista se seksiä..Mut eipä mainittavaa vaikutusta..Tosin en valita, tuleehan sitä muuta kivaa siinä touhussa:)

Taidan mennä vielä miehen kainaloon hetkeksi..Suppareita kaikille niitä kaipaaville, mäkin niitä tahtoisin:)

äitykkä ja poikanen rv 37+5

Vierailija
4/19 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun olisin tiennyt, että täällä on muitakin hereillä niin olisin avannut koneen ja liittynyt joukkoon. Supistaa, supistaa ja supistaa, just sen verran napakasti, ettei saa nukuttua ( varsinkin kun koko ajan tunnustelee, että joko ), mutta ei sitten kuitenkaan siitä voimistu. Neljän aikaan kömmin sänkyyn ja sain torkahdeltua viiteen asti, sitten taas tunti kävelyä, ja takas sänkyyn torkkumaan. pisin nukuttu jakso oli 7:01 - 7:45. Jospa se nyt lähtisi tässä päivän aikana käyntiin.

On tää niin hankalaa, kun kolme aiempaa lähteneet vesien menolla käyntiin ja synnytykset olleet tosi nopeita, niin nyt sitten tahtois lähteä ajoissa liikkeelle, että ehditään sairaalaan, mutta ei viittis turhiakaan reissuja kauheasti harrastaa. Tiedän, et tässä käy lopulta niin, että kotiinhan tuo syntyy kun en osaa lähteä mihinkään.

Viikonloppu muuten mennyt nopeasti, perjantaina tuhlattiin pieni omaisuus kun käytiin sanomatalon uudessa lastenvaateliikkeessä, siellä on muuten yhä kaikki lastenvaatteet - 40 %, aivan upeita vaatteita. Ihana brittimallisto, merkki muistaakseni Adams Kids, eivätkä todellakaan ole pahan hintaisia ja nyt vielä liki puoleen hintaan. Suosittelen käymään. Ruohonjuuresta haettiin parit vaippahousut sekä 1,5 v poitsulle, että tulokkaalle, isoveikka on sen verran venyttänyt ja vanuttanut noita vanhoja, että piti parit pienet hankkia. Eilen sitten tarmonpuuskassa laikkelin vanhoja pyyhkeitä ja lakanoita ja niistä ompelin pojille vaippoja. Tai yhden vaipan sain valmiiksi ja jos vaikka tänään ehtisi saada pari lisää.

Ja nyt pesemään yhtä kakkapyllyä, voimia, jaksamista ja supistuksia koko joukolle.

romena ja elias tasan 39

Vierailija
5/19 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin jo sekoilla tuolla pinon aloituksen kanssa, suokaa anteeksi =)

Pe****e! Asumme paritalossa ja toisen puolen uudet asukkaat pitivät eilen tuparit. Todella mukavia ihmisiä ovat, mutta käsitys tupareista taitaa hieman poiketa näillä asukeilla omista käsityksistämme...

Seitsemältä alkoivat bileet. Meillä on hyvät äänieristykset, eikä puolellemme kuulunut kummempia. Toki on normaalia muutenkin, että juhlista ja elämisestä kuuluu ääniä. No, sitten yhdentoista maissa kaivettiin kitara esiin ja alettiin laulaa yhteislauluja. Ei tässäkään vielä mitään, kiva, että vieraat viihtyivät. Mutta mielestäni raja ylitetään siinä vaiheessa, kun kello 00.00 yöllä kaivetaan BONGO-RUMMUT (!!!)esiin ja niillä säestetään kitaraa ja laulua VIITEEN asti aamulla! Voi viddu sanon minä!!!! Meinasi pää räjähtää tällä mammalla. Ajattelin kestää, olihan kyse tupareista. Mutta klo 05.15 meni hermot lopullisesti. Juuri kun olin riepaissut aamutakin päälle ja olin pyytämään rummutuksen lopettamista, se loppui kuin seinään. Thank God!

Täytyy kyllä sanoa, että jos tällaisia bileitä alkaa olla enemmänkin, niin sitten otan eri linjan. Ei sellaisessa eilisen kaltaisessa discossa voi vauva nukkua. Onneksi oli pikkuinen vielä masussa. No, kuten sanoin mukavilta ja rauhallisilta nuo uudet naapurit vaikuttavat, joten luottavaisin mielin toivon, ymmärtävät jättää tällaisen musisoinnin aamuyöstä jatkossa pois.

Nyt lähdetään kurkkaamaan valtteri-vallilan kirpparille, josko sieltä löytyisi jotain aarteita!

Tsempit kaikille, sekä hyvin että huonosti voiville!!!!

Noema ja Onni 39+0

Vierailija
6/19 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin onnea kaikille nyyttinsä hakeneille ja tsemppiä tositoimeen lähtijöille. Ja tietty tsemppiä myös kaikille meille, jotka jännityksellä odotamme tulevaa koitosta.

Täällä on vaan sateista ja harmaata! Tylsää! Yöt tulee nukuttua jotenkin levottomasti ja vessassa ravattua parin tunnin välein. Aamulla on olo sitten mukavan tokkurainen.

Kyllä alkaisi tälle mammalle jo riittää tämä plussa-pallona olo. No pitänee vaan hyväksyä se tosiasia, että tämä saattaa hyvinkin todennäköisesti majailla masussa vielä seuraavat 4 viikkoa! (Esikoinen siis tulossa, eikä kipeitä suppareita ole juurikaan ollut). Alkaa olla jo niin kärsimätön näkemään millainen pikku veijari masussa asustaa. Mieskin alkaa olla jo ihan täpinöissään ja on heti korvat höröllä, jos vähänkin huokailen tai jonnekin sattuu;0)

Hauskaa sunnuntaita kaikille!

Hazelhen rv 38+1

Vierailija
7/19 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole supistellut koko raskausaikana, eikä muitakaan vaivoja ole ollut (tuntuu että pystyisin olemaan vielä ihan entiseen malliin töissäkin) joten tuntuu ihan epätodelliselta ajatella koko synnytystä. Kertarytinälläkö se sitten alkaa minun kohdalla? Tuntuu että olisi ihan kiva kokea edes muutama supistus malliksi ennakkoon....

Ja sitten tissiasiaa=)

Miten teillä muilla, vuotaako teillä rinnat jo maitoa tai edes jotain siihen suuntaan viittaavaa? Mulla syksyllä oli ehkä 2-3 viikon ajan, että aamuisin nännit saattoi joskus tuntua hieman kosteilta, mutta nyt sitäkään ei ole ollut varmaan reippaasti yli kuukauteen. Rinnat on ihan kuin ennen raskauttakin =0... Pitäisiköhän olla näin ensisynnyttäjänä huolissaan imetyksen suhteen? Tuleeko näistä rinnoista ikinä mitään maitoa vauvalle, kun ei näissä näy mitään " elonmerkkejä" ?

Manna rv 38+2

Vierailija
8/19 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä aamuyöstä kans lirahti desin verran nestettä jalkoja pitkin ja nyt aamulla sitten limatulpan palasia tullut ulos. Lieviä supisteluja, mutta epäsäännöllisesti. Oikeestaan vaan alaselkää jomottaa, joten oottelenpa sitten kotona, josko tästä käynnistyypi vielä tänään...

rv 40+4

Vierailija
9/19 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi miten olisi ihana juuri tänään saada lapsi, omana syntymäpäivänä.

Mutta aika onnettomasti on asiat supistusten suhteen, joskus harvoin tulee ja aika laimeita. Vaikka ei se sitä sano voihan se synnytys käynnistyä rytinälläkin. Ensimmäinen synnytys alkoi limatulpan menolla ja siitä ne supistukset sitten vaan lähti muutaman tunnin sisään kovenemaan. Tiesi heti että tämä on nyt sitä. Toista sitten pakersin monta päivää ja mietin, että millonhan sitä olisi syytä lähteä. Saa nähdä kui nyt kolmannen kanssa käypi. On se vaan kumma miten sitä ei millään jaksais vaan odottaa ja sitten kun on vielä isonpi vauva tulossa, niin hiukka hirvittää kui se mahtuu tulemaan? Ja miten tää odotus aika käy vaan aina raskaammaksi ja vaikeammaksi mitä useamman lapsen on tehnyt. Ensimmäiseltä olisin voinu tehdä mitä vaan ja nyt sitä on niin helkatin kipee. Nivelet sormissa, lonkat ja alapää on ihan sairaan kipee!!! Ei oikein ymmärrä mistä moinen kipu, vai onko se vauveli vaan porautunu tonne niin alas, vai mitä kummaa?

Mutta ei muuta ku odottelemaan josko tänäin jo jotain tapahtuisi...

Vierailija
10/19 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin nukun yöt nykyään tosi hyvin :) vaikka pissalla saakin juosta noin tunnin välein, mut eipä siihen oikeen ees herää. Heräilyä tapahtuu lähinnä kyljen kääntämisen aikaan :( AUU :(

(o) Edellisyön supparit sai eiliseksi päiväksi vaan massun aika araksi ja pistäväksi :( Kyllä se siitä sitten taas näemmä... Paikat on ihan järjettömän turvoksissa ja tosi kipeet. Pitänee huomenna taas valittaa siitä lekurille... tuskin se siihen edelleenkään sen kummempia tuumaa!

Tohon tissiasiaan: Mulla on tainnu kans kerran, joskus kesämmällä, hiukan kastuu lakana toisen tissin alta. Sen jälkeen ei yhtään mitään! Sitte sen kai näkee, että " toimiiko" ne vai ei... en jaksa ressata siitä. Korvikkeita sitten vaan jollei muuta!

Nyt voiskin lähtee kaupas käymää... Makoisaa sunnuntaita masuille ja asukeille! Koittakaahan lepäillä parhaanne mukaan!

Jonksku ja Tiitiäinen rv36+4

Vierailija
11/19 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...voisi mennä . Minä rakastan sunnuntaikauppoja. Amerikassa asuessani sunnuntai mall-kierrokset olivat ihania. Nyt alkaa kaupat olla auki, joulusuklaat ja -laulutkin tulevat, kivaa.

(.) ekat repeämät ihossa näkyvät. Vavi kääntyi yöllä taas asentoon uuteen mikä aiheutti vatsakoskua. Isäntä tuumasi, että mulla on taas rautakanki /c:ssä ja siks koskee mahaan. Voi se olla niinkin. Yöllä mietin synnytystä mutten alkua pidemmälle päässyt tuumailussani. Sit otin Levolacia, jotta massu rauhottuisi, laukeaisi, mutta eipä tuolla tunnu olevan vaikutusta. Pulloko sitä pitää tinata että aiheuttaisi edes piänen piarun? Turvotusta. Johtunee tosin eilisestä kevyestä pihvi-illallisesta... en siis ole vielä ruvennut keventämään ruokavaliota. Pitää lähteä päivystävälle, kahdella lapsella on puhjennut märkärupi, prkl. Taas.

Sainpa eilettäin, ja se oli kivaa. Nin tais olla isännästäkin. Taidanpa mennä illansuussa kärttämään lisää. En supistusten vuoksi vaan ihan itsekeskeisesti. Lapsivuodeaika on kuitenkin voimia vievä eikä varmasti hotsita yhtään. Pitäisikö vähitellen rueta odottamaan ensin itse synnytystä?

Hauskaatten päivänjatketta itsekullekin säädylle.

Vierailija
12/19 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin jo ehdin riemuita viime viikonlopun jälkeen että vihdoinkin vauva rt:ssä niin eiköhän toi rontti ollu nyt taas kääntynyt pt:hen..mitä ihmettä ton kanssa tekee??? Onneksi tiistaina on kontrolli ä-polille niin sittenpähän tarkastavat tilanteen ja katsotaan jatko suunnitelmat..muuten meidän vointi paranee päivä päivältä..viime viikolla olin turvoksissa ku norsu ja nyt jo kolmatta päivää ei turvotuksesta tietoakaan, ei kolota mistään ja yöunet on loistavat..varsin kummallinen tää mun kroppa :)

miehen yllätin tänään ja vietimme isänpäivää, ihka ensimmäistä sellaista ku ensi viikonloppuna meillä on tupa täynnä vieraita ja halusin että eka isänpv vietetään rauhassa..yllätys oli tulevalle iskälle suuri ja tulihan sillä pari kyyneltäkin silmäkulmaan :))

supistuksia tarvitseville ja onnea matkaan mahdollisille synnärille menijöille ja oikein mukavaa viikonlopunjatkoa kaikille!!!

t.Tiitis rv 37 TASAN

Vierailija
13/19 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiseksi onnittelut kaikille oman nyyttinsä hakeneille, meitä onkin jo paljon vaikka marraskuu vasta alussa! Ja tsemppiä ja jaksamista teille, jotka olette loppusuoralla odottamassa sitä ihanaa nyyttiä vielä kotioloissa. Ja jos joku on laitoksella niin sinne tuplatsempit!

Me kotiuduttiin tyttövauvan kanssa siis viime tiistaina ja sen jälkeen on ollut melkoista kiirusta. Nyt pikkuhiljaa alkaa itsekin tasaantumaan ja saamaan itselle rytmiä, ja onneksi mies on isyyslomalla niin ollaan vuoroteltu yö puoliksi vauvan hoidossa ja syötössä. Meillä kun tyttö on täysin korvikkeilla, kun laitoin oman reumalääkityksen päälle, ja silloin imetys on kielletty.

Mä jouduin kuusi päivää ennen sovittua sektiota osastolle makaamaan, kun epäiltiin toksemiaa (verenpaine koholla) ja lapsivettä oli vähäsen. Siellä sitä sitten maattiin, vessassa sai käydä mutta muuten piti vain levätä. Tylsää hommaa! Sektio jännitti siinä vaiheessa kun alettiin menemään leikkaussaliin. Mutta kaikki meni hyvin, spinaali upposi selkänikamiin hyvin enkä tuntenut juurikaan mitään edes siinä vaiheessa kun tyttö nostettiin kohdusta pois. Niinhän se tyttö parkasi kovasti kun tuli tähän kylmään maailmaan, anestesialääkärin kommentti oli että " sehän huutaa kuin nelikiloinen poika" . Tyttöä vilautettiin nopsaa mulle, ja pikatarkastusten ja pesujen jälkeen tyttö vietiin tarkkailtavaksi lastenhuoneeseen. Tyttö sai pisteitä 9, väri oli vain hieman sininen josta yksi piste siis jäi uupumaan. Paino 2440 g ja pituus 44,5 cm. Ja isän kommentti oli heti leikkauksen ja pesujen jälkeen että " on se nätti tyttö" . Mut kursittiin kasaan puolessa tunnissa ja pääsin osastolle toipumaan. Tyttö tuotiin 3 tunnin jälkeen mun viereen puoleksi tunniksi ja siinä sitä sitten tutustuttiin kasvokkain! Huh, että oli tunteikas hetki!

Mä olen toipunut leikkauksesta hyvin. Ensimmäiset päivät sairaalassa oli raskaita ja aika kipeitä, mutta koska tyttöä seurattiin lastenhuoneella sokeriarvojen ja happitasapainon takia, niin tyttö ei ollut mulla vierihoidossa kuin vasta pari viimeistä päivää. Tyttöa vain käytettiin mun luona imetyksessä ja pullosyötöllä muutenkin. Eli sain aikaa toipua leikkauksesta itsekin siinä samalla. Kokemukset sektiosta oli positiiviset, mutta kieltämättä on se niin iso leikkaus että jos alatiesynnytys onnistuu niin siitä toipuu helpommin (yleensä).

On tämä ollut ihanaa aikaa kun ollaan tultu kotiin! Tyttö on ihanista ihanin (oma kun on) ja ensimmäinen yö ollaan vain itkseskelty enemmänkin kun tais olla masuvaivoja korvikkeen vaihdon vuoksi. Iskä on päässyt hyvin hoito ja syöttörytmiin mukaan, hoitaa ihan mielellään sinappipeffatkin. Toivottavasti kaikki marraskuiset saa oman hoidettavan nyyttinsä piakkoin, ettei enää tarvis kovin pitkään odotella!

Sunnuntaiterveisin

marrastiina ja tyttövauva 13 vrk

Vierailija
14/19 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun kirjotin tänne, olin käynyt ä-polilla, mutta jouduin palaamaan kotiin, koska eivät käynnistäneetkään synnytystä. No, kun päästiin kotiin, supistukset alkoivat ja klo 24 aikaan mentiin laitokselle käväseen käyrässä. En ollut varma, oliko supparit synnytyksen alkammisesta johtuvia. Laitoksella kätilö passitti meät suoraan synnytyssaliin, kohdunsuu oli jo 7 cm auki! Tyttö syntyi klo 04.06, painoa oli 3430 g ja pituutta 48 cm. Aivan ihana vauveli =) Vauva syntyi siis 1.11 rv 39+6

Vierailija
15/19 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kaikille vauvansa saaneille :)

Viime yö oli tosi tuskainen. Alaselkää särki 23-03, ja välillä kipu oli tosi voimakasta, olikohan supistuksia? Kyljellään oli pakko maata, meinasin jo soittaa synnärille, mutta sit kivut loppui. Vatsa meni välillä kovaksi, mutta vatsassa ei tuntunut kipua, lähinnä siis selässä ja nivusissa. Voiko siis olla supistuksia, jos tuntuu vaan selän puolella? Kuinka helposti, ne ottaa käymään äitiyspolilla?

mietityttää vaan, kun meidän poju luultavasti perätilassa, varmistuu vasta tiistaina kun on synnyntystapa-arvio. Tänään jos tulee taas niin soitan kyllä! Että kuinka nopeasti pitää mennä, jos perätilassa???

Viikkoja on 36+5. Olisin ihan iloinen jos saisin tän vauvan täältä masusta pois, neuvolatätikin sanoi, että toivoo, että mulla ei mene yhtään yli, kun niin raskas on ollu tämä odotus.

Voimia ja jaksamisia kaikille!

Vierailija
16/19 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ilmottaudun niihin, joilla synnytyksestä ei oo merkkiäkään! Muita vaivoja kyllä senkin eestä, mutta ei niistä nyt (enää) enempää kun oon joka pinoon jo vaivoista valittanut...

Elikkäs mua ei oo supistanu koko aikana, ihmettelen että MITÄ IHMETTÄ NE SUPISTUKSET OIKEIN ON???!!! Jos siivoan koko talon 120 neliötä, käyn saunassa ja vielä sekstaillaan siihen päälle, aistin yhden tai kaksi kivutonta kovettumista. Ja siinä se. Koko aikana kaksi kertaa on supistanut napakammin, ei nekään tosin kipeästi. Mitään limaa en eritä sen enempää kuin ennenkään. Ei ole menkkamaisia jomotuksia eikä mitään muutakaan. Kanavakin on suljettu ja mittaa 2cm. Eli mietin kahta vaihtoehtoa: joko tää lähtee rytinällä käyntiin ilman ennakko-oireita tai sitten mennään yliajalle että paukkuu. Jälkimmäisen suhteen on pisteet jaossa tällä hetkellä.

Mutta suppareita kaikille muille munkin eestä sitten.

Kitty rv 38+3

Vierailija
17/19 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten voi olla näin pimeä päivä? Siis olen täysin unohtanut, miten pimeää syksyllä on...Yöllä tuli nukuttua, kun lopulta otin panadolia tuohon hermosärkyyn, mikä edelleen jatkuu. Tänään olen sitte lepäilly, paitsi lounastettiin mun vanhempien kanssa ravintolassa. Ja sitten taas kotia. Ei pysty käveleen ilman kipua ja ontumista. Supistelut ollu vähissä- vaavi melskaa mahassa. Unohdin varata itelleni neuvola-ajan nyt tulevalle viikolle,saas nähdä muistasko huomenna.Olen kai jotenkin henkisesti jo lähös synnyttämään, enkä enää neuvolatädin juttusille. Mutta täytynee kuitenkin huomenna soitella, kun ei kovin tapahtumarikasta ole näin vkonloppuna ollu.

eufrosina rv 37+4

Vierailija
18/19 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei kummempia. Ei supistele juuri lainkaan, mitä ennen on tehnyt ilkeesti. Vaavi möyryää ilkeästi ja alapäähän vihloo. Tänään irtos varmaan limatulppa; sellanen n.1.5cm pyöreä ja littana " kirkas" kiinteä limamöykky...Olikohan se limatulppa?

Kumpa pääsis pian tositoimiin.... mut tuuuuskin!

SaJuTu 36+4

Vierailija
19/19 |
06.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm. tänään on tuntunut jotain outoa. Siis koko päivän on ollut kovetuksia ja tosi outo masukki muutenkin.Näinköhän siellä alkaa tapahtumaan? Isillekin kaupassa sanoin et varmaan jotain liikettä alapäässä on. On ollu semmosta paineentunnetta ja vihlontoja läpi vehkeestä. Ja kait sit alkusuppareitakin. Jee! Josko sitä kuitenkin tän kuun puolella....=)

Onko muilla nimet jo valmiina? Mie tuossa pähkäilin yhtä ja makustelin sitä isillekin joka yllätykseksi sen hyväksyi. Heh, tuumas ensin et mitä miulta kysyt kun kuitenkin ite päätät mitä haluut. Mut oikeestihan se yhessä päätetään, kumpikin vaan ehottelee omiaan ja niistä sitten valitaan.

Kamala kun on vehje hikoillu kamalasti. Massu varmaan painaa niin alas ettei oikeen tuuletus pelaa ja ei oikeen ilman housujakaa viittis olla kun ei tiedä mitä sieltä tulee ja millon....Tuntuu turskavan vaikka mitä----yöks!

Joo, huomenna esikon hammaslääkäri pitäs vielä muistaa sekin....

Pilponaatti 37+5