Vierailija

Sivut

Kommentit (63)

Sisältö jatkuu mainoksen alla

Minulle tuli toistuvasti rohtumaa, eikä se lähtenyt millään muulla. Olen käyttänyt jo pari vuotta bepanthenia päivittäin, eikä mitään ongelmia enää sen jälkeen. Loistotuote, riittoisa (kestää varmaan siihen päiväykseen asti eli 2-3 vuotta ainakin) ja maksaa noin 7 euroa.

paras rasva on Blistex sellainen sininen pikku purkki! Siis ei tuubi tai puikko, vaan pyöreä purkki. Ihan paras viilentävä voide, joka ei polta huulia.

Tuolla pysyy kunnossa, ei tarvi terveille huulille laittaa kuin kerran päivässä (aamulla) Ja kipeän nuhanenän hoitoon sopii myös. :)

Lainaus:

paras rasva on Blistex sellainen sininen pikku purkki! Siis ei tuubi tai puikko, vaan pyöreä purkki. Ihan paras viilentävä voide, joka ei polta huulia.

Tuolla pysyy kunnossa, ei tarvi terveille huulille laittaa kuin kerran päivässä (aamulla) Ja kipeän nuhanenän hoitoon sopii myös. :)

Huulirasvat oikeasti kuivattavat huulia. Niitä on pakko käyttää koko ajan enemmän.

Ok, minäkin rasvaan välillä, mutta noin se tuppaa olemaan. Minä käytän l'Occitainen kaakaovoi-voidetta, siinä on muistaakseni 90% kaakaovoita ja hajusteena appelsiini-hunaja-uutetta.

Ei mikään varsinainen huulivoide (kuten ei bepanthenkaan), mutta auttaa ainakin mulla. Syön Roaccutania akneeni ja huulet ovat välillä kuin hiekkapaperia...

Minäkin sain rohtuneet huulet kun tarpeeksi käytin Blistexiä. Piti laittaa joka välissä ja vihdoin tajusin, että rohtuminen johtuukin Blistexistä. Loppui kun lopetin Blistexin käytön.

tilanne on oikeasti paha, Bepanthen tai joku rasvainen perusvoide. Muuten älä laita mitään! Käytin ennen aina huulirasvaa, monta kertaa päivässä. Mieheni, lääkäri, sanoi kerran, että jos jätät huulirasvan pois, et kohta tarvi enää lainkaan, ja se on ihan totta! En ole vuosiin käyttänyt ja huulet ovat paljon paremmassa kunnossa kuin huulirasvavuosina :) Joitain päiviä meni vain kärvistellessä.

Lainaus:

Ne jotka neuvovat olemaan rasvaamatta eivät ymmärrä mitä tarkoittaa oikeasti rohtuneet huulet! Bepanthen on hyvä, mutta on varmasti muitakin vaihtoehtoja.

Kyllä tiedän, olen atoopikko ja erittäin kuivaihoinen.

Mutta se nyt vaan ON niin, että valtaosa huulirasvoista tekee huulet entistä rohtuneemmiksi. Tuo Blistex on ainakin minulle täysi horror, siinä on jotain hemmetin mentolia, joka kalttaa huulet.

Mulla toimii myös tuo Bepanthen punainen, sen alle laitan HTH:ta kosteuttamaan.

Lainaus:

Sisäisesti nautittuna. Huulten rohtuminen johtuu siitä ettei elimistö saa riittävästi nestettä :)

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat