Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä olisi hyvä huulirasva erittäin rohtuneille huulille?

Vierailija
29.09.2011 |

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirvelee, mutta auttaa todella hyvin! Toimii myös nuhan polttamalle nenän iholle!

Vierailija
2/55 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoin Elisabeth Ardenin 8 hour creamista tehty huulirasva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paras rasva on Blistex sellainen sininen pikku purkki! Siis ei tuubi tai puikko, vaan pyöreä purkki. Ihan paras viilentävä voide, joka ei polta huulia.

Tuolla pysyy kunnossa, ei tarvi terveille huulille laittaa kuin kerran päivässä (aamulla) Ja kipeän nuhanenän hoitoon sopii myös. :)

Vierailija
4/55 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun huulissani toimi. Ostin apteekista erittäin rasvaisen perusvoiteen (lipobase tms) ja se on auttanut paremmin.

Vierailija
5/55 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäisesti nautittuna. Huulten rohtuminen johtuu siitä ettei elimistö saa riittävästi nestettä :)

Vierailija
6/55 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huulirasvat oikeasti kuivattavat huulia. Niitä on pakko käyttää koko ajan enemmän.

Ok, minäkin rasvaan välillä, mutta noin se tuppaa olemaan. Minä käytän l'Occitainen kaakaovoi-voidetta, siinä on muistaakseni 90% kaakaovoita ja hajusteena appelsiini-hunaja-uutetta.

Vierailija
7/55 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ymmärrä mitä tarkoittaa oikeasti rohtuneet huulet! Bepanthen on hyvä, mutta on varmasti muitakin vaihtoehtoja.

Vierailija
8/55 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään varsinainen huulivoide (kuten ei bepanthenkaan), mutta auttaa ainakin mulla. Syön Roaccutania akneeni ja huulet ovat välillä kuin hiekkapaperia...

Vierailija
9/55 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain rohtuneet huulet kun tarpeeksi käytin Blistexiä. Piti laittaa joka välissä ja vihdoin tajusin, että rohtuminen johtuukin Blistexistä. Loppui kun lopetin Blistexin käytön.

Vierailija
10/55 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanne on oikeasti paha, Bepanthen tai joku rasvainen perusvoide. Muuten älä laita mitään! Käytin ennen aina huulirasvaa, monta kertaa päivässä. Mieheni, lääkäri, sanoi kerran, että jos jätät huulirasvan pois, et kohta tarvi enää lainkaan, ja se on ihan totta! En ole vuosiin käyttänyt ja huulet ovat paljon paremmassa kunnossa kuin huulirasvavuosina :) Joitain päiviä meni vain kärvistellessä.

Vierailija
11/55 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka neuvovat olemaan rasvaamatta eivät ymmärrä mitä tarkoittaa oikeasti rohtuneet huulet! Bepanthen on hyvä, mutta on varmasti muitakin vaihtoehtoja.

Kyllä tiedän, olen atoopikko ja erittäin kuivaihoinen.

Mutta se nyt vaan ON niin, että valtaosa huulirasvoista tekee huulet entistä rohtuneemmiksi. Tuo Blistex on ainakin minulle täysi horror, siinä on jotain hemmetin mentolia, joka kalttaa huulet.

Vierailija
12/55 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/55 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
14/55 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuivu enää iho eikä huulet. Toki riittävä veden juontikin on tarpeen. Tarvittaessa kaakao- tai sheavoita.

Vierailija
15/55 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii myös tuo Bepanthen punainen, sen alle laitan HTH:ta kosteuttamaan.

Sisäisesti nautittuna. Huulten rohtuminen johtuu siitä ettei elimistö saa riittävästi nestettä :)

Vierailija
16/55 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syvällä rintaäänellä kehoitan sinua käyttämään kotioloissa Bepanthenia, se paksumpi koostumus=vpun. Tuubia ikävä kuljettaa mukana, joten taskuun kannattaa ostaa apteekista Acon vaaleanvihreä huulirasvapuikko. Aivan taivaallisen hyvää tavaraa !!

http://www.nettiterveyskauppa.com/tuotteet/ihon-hoito-huulivoiteet/Aco-…

Vierailija
17/55 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

syvällä rintaäänellä kehoitan sinua käyttämään kotioloissa Bepanthenia, se paksumpi koostumus=vpun. Tuubia ikävä kuljettaa mukana, joten taskuun kannattaa ostaa apteekista Acon vaaleanvihreä huulirasvapuikko. Aivan taivaallisen hyvää tavaraa !!

Vierailija
18/55 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
19/55 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään varsinainen huulivoide (kuten ei bepanthenkaan), mutta auttaa ainakin mulla. Syön Roaccutania akneeni ja huulet ovat välillä kuin hiekkapaperia...

Siis Locobase Repairia.

Vierailija
20/55 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka neuvovat olemaan rasvaamatta eivät ymmärrä mitä tarkoittaa oikeasti rohtuneet huulet! Bepanthen on hyvä, mutta on varmasti muitakin vaihtoehtoja.

Kyllä tiedän, olen atoopikko ja erittäin kuivaihoinen.

Mutta se nyt vaan ON niin, että valtaosa huulirasvoista tekee huulet entistä rohtuneemmiksi. Tuo Blistex on ainakin minulle täysi horror, siinä on jotain hemmetin mentolia, joka kalttaa huulet.

mulla ei ole atooppista ihoa, mutta kaikki muut huulirasvat ja Bepanthen polttaa huulet ja joudun huulirasvakierteeseen. Vain sininen Blistex pikkupurkki on toiminnut. Ja tosiaan laitan vaan aamulla kun meikkaan, päivällä en kaipaa rasvaa.