Tämähän on ihan kamala palsta :(
Eksyin ekaa kertaa lukemaan viestejä, omat lapset jo niin isoja etten ole vauva-aiheisilla sivustoilla koskaan käynyt.
Olen lukenut nyt viisi viestiketjua, ja kolmessa niistä vastataan ekalle kirjoittajalle TODELLA rumasti ja julmasti. Huonoa tuuria (satuinko lukemaan yhden ja saman ihmisen inhottavia kommentteja?), vai onko täällä aina tällaista??
Kuinka kukaan edes haluaa kirjoitella tällaisessa paikassa..?!? Onko meininki samanlaista muilla vauva-aiheisilla keskutelupalstoilla (onko esim. kaksplus-lehdellä vastaavaa tai suomi24:llä)? En halua mennä edes tutkimaan etten pahoita uudestaan mieltäni ihmisten puolesta!
Onko nämä todella muita äitejä jotka näin tylyttävät toisiaan vai kirjoitteleeko täällä jotkut teinit? MIKÄ näitä ihmisiä vaivaa?!???
Kommentit (42)
olen yllätynyt, miten kaikesta kaivetaan asiattomia huutoja, vaikka tuskin ovat omakohtaisesti ajatelleet asioita.
Sellaiset välistähuutajat tuntuvat todella rasittavilta.
Täällä kaivataan asiallisia kommentteja eikä tuollaisia välihuutoja, joita voi heittää aiheesta kuin aiheesta olematta rakentava.
Erityiseen yllättänyt olin itsekin tuosta jo mainitusta, lahjakkuuden ja tekemisen tukemisen torppaamisesta.
Täällä riittää vauhtia ja vaarallisia tilanteita. Elämän suuria herkkuja käsitellään juuri täällä.
T.
Vakkari vuodesta -99.