Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tämähän on ihan kamala palsta :(

Vierailija
29.09.2011 |

Eksyin ekaa kertaa lukemaan viestejä, omat lapset jo niin isoja etten ole vauva-aiheisilla sivustoilla koskaan käynyt.

Olen lukenut nyt viisi viestiketjua, ja kolmessa niistä vastataan ekalle kirjoittajalle TODELLA rumasti ja julmasti. Huonoa tuuria (satuinko lukemaan yhden ja saman ihmisen inhottavia kommentteja?), vai onko täällä aina tällaista??

Kuinka kukaan edes haluaa kirjoitella tällaisessa paikassa..?!? Onko meininki samanlaista muilla vauva-aiheisilla keskutelupalstoilla (onko esim. kaksplus-lehdellä vastaavaa tai suomi24:llä)? En halua mennä edes tutkimaan etten pahoita uudestaan mieltäni ihmisten puolesta!

Onko nämä todella muita äitejä jotka näin tylyttävät toisiaan vai kirjoitteleeko täällä jotkut teinit? MIKÄ näitä ihmisiä vaivaa?!???

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yllätynyt, miten kaikesta kaivetaan asiattomia huutoja, vaikka tuskin ovat omakohtaisesti ajatelleet asioita. Sellaiset välistähuutajat tuntuvat todella rasittavilta. Täällä kaivataan asiallisia kommentteja eikä tuollaisia välihuutoja, joita voi heittää aiheesta kuin aiheesta olematta rakentava. Erityiseen yllättänyt olin itsekin tuosta jo mainitusta, lahjakkuuden ja tekemisen tukemisen torppaamisesta.

sitä voi harrastaa omalla ajallaan.

Vierailija
2/42 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä palstalla eniten naisten hyökkääminen uusien vaimojen kimppuun, kuten ketjussa jossa äiti-puoli oli sitä mieltä, että 20v tytön tuli maksaa korvausta rikotusta vitriinistä, joka oli hajonnut, kun tämä nuori aikuinen oli ollut koiranhoitajana. AP sain kamalan ryöpytyksen osakseen. Eronneet naiset eivät vaikuta olevan sinuja sen asian kanssa, että mies voi rakastua uudelleen ihan kivaan ja järkevään naiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä palstalla eniten naisten hyökkääminen uusien vaimojen kimppuun, kuten ketjussa jossa äiti-puoli oli sitä mieltä, että 20v tytön tuli maksaa korvausta rikotusta vitriinistä, joka oli hajonnut, kun tämä nuori aikuinen oli ollut koiranhoitajana. AP sain kamalan ryöpytyksen osakseen. Eronneet naiset eivät vaikuta olevan sinuja sen asian kanssa, että mies voi rakastua uudelleen ihan kivaan ja järkevään naiseen.

Eronneen miehen kanssa naimisiinmenneet tuntuvan olevan pohjasakkaa, joita voi kiusata ja sättiä rajattomasti, varsinkin jos puhutaan miehen lapsien kasvatuksesta. Siinä he ovat AINA väärässä.

Vierailija
4/42 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi täällä on lupa haukkua: Saanaa, BB-pissiksiä ja pettäviä miehiä

Pihtaavia, narisevia, kuivuneita äitejä ei saa pilkata eikä turbuleeni-tissejä.

Vierailija
5/42 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketjut. toisaalta täällä roikkujat on aika taitavia kirjoittajia, näkökulmaa tulee taatusti ihan joka kulmasta katsottuna.

Vierailija
6/42 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomi24:n äitien jutut kannattaa jättää väliin.

Siellä on ihan lynkkausta aiheesta kuin aiheesta.

Tämä on ihan lasten leikkiä.

Vierailija
7/42 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko turtunut, luenko lähinnä ne paremmat tekstit vai onko piruilua nykyään vähemmän, tunnistanko ehkä provot helpommin vai onko ehkä kaikki nämä jonain tekijöinä. Nykyään ei kuitenkaan ahdista.

Vierailija
8/42 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut kommentit ja ketjut voi jättää ihan omaan arvoonsa. Tätä palstaa voi lukea valikoiden, täällä on paljon provoja, niistä osa ihan hauskojakin. Uudet palstailijat tunnistaa, kun ottavat kaiken niin tosissaan.

Ja kyllä täällä on paljon ihan asiaketjujakin.

Vierailija
9/42 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmettelen näiden väliin huutelijoiden motiivia? Itse LUEN ketjut ja siksi on kummallista, että aina joklu tunkee kommenttia aiheen sivusta ja kritisoi edes ymmärtämättä itse asiaa. Osasta taas selkeästi paistaa läpi oman elämän tyhjyys ja into paikkailla sitä täällä palstalla. Osa taas selvästi provosoi ilmeisesti tekemisen puutetta sekin. Mikä ides näissä palstoissa on? Asiallista aikuismaista keskustelua ei saa aikaiseksi kirveelläkään.

Pahimpia nämä "lapsiasiantuntijat".. Oletetusti he ovat aikuisia ja kuitenkin pilkkaavat toisten vanhemmuutta ja heidän lapsiaan! Palstalta käy hyvin ilmi suomalaiset "arvot" (kaikessa ahdistavuudessaan):

-kärsi, kärsi niin kirkkaamman kruunun saat

-kel onni on, se onnen kätkekööt

-ken kuuseen kurkoittaa, se katajaan kapsahtaa

-akka otetaan ja mies saadaan

-rumat ne vaatteilla koreilee

-pidä vakan alla kynttilää

Vierailija
10/42 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne hirveät ilkeilyt on tulleet nimenomaan lapsettomilta ihmisiltä. Ja ovat sen siis ihan maininneet viesteissään. Ketjut käsitelleet äidiksi tulemisen varjopuolia ja kommentteja tyyliin "jälkiabortti on hieno keksintö t. onneksi mulla on järkeä päässä ja en tehnyt lapsia". Muilta äideiltä olen saanut fiksua ja kannustavaa palautetta.

Joo ja siis olen kyllä lukenut niitä ilkeilyketjujakin ja osaahan ne äiditkin ilkeillä, sitä en kiellä. Mutta ei yleistetä. ;)

Vierailija
11/42 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Kaksplussalta saa paljon asiallisempia vastauksia kun täältä, siksi en minäkään ole tänne kirjoittanut kuin kerran pari. Taitaa siellä plussalla käydä enemmän aikuisia ihmisiä kuin täällä. Tämä onkin sellainen suomi24-tasoinen paikka.

Vierailija
12/42 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vauvapalstalla on ainakin ikäraja korkeampi kuin plussalla, joten ehkä täällä on iäkkäämpiä katkeria äitejä jotka ovat suunapäänä haukkumassa..

Tai se on yksi mun teorioistani.

Eniten täällä taitaa olla kolmekymppisiä ja siitä ylöspäin.

Vierailija
13/42 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vauvapalstalla on ainakin ikäraja korkeampi kuin plussalla, joten ehkä täällä on iäkkäämpiä katkeria äitejä jotka ovat suunapäänä haukkumassa..

Tai se on yksi mun teorioistani.

Eniten täällä taitaa olla kolmekymppisiä ja siitä ylöspäin.

Tutkimusten mukaan ihminen on onnettomimmillaan 30vuotiaana, joten ei ihme.

Hirveen "hyvä" hetki tehä lapsia. :/

Vierailija
14/42 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on piiloviestintää, jonka vuoksi täällä kannaatta roikkua. Lukutaito lisääntyköön!

Sen aborttiblogin osoite on abortti.blogspot.com

Mee sinne selaan edes otsikoita - uusia ja vanhoja!

Vierailija
15/42 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos on kirjoitellu täällä ja sitte pistää vaikka opelle viestiä niin pitää miettiä tarkoin ja hartaasti mitä kirjottaa :D

Muuten voi tulla kärkästä tekstiä...

Vierailija
16/42 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eksyin palstalle vahingossa googlehaun kautta ja niin tyhmä sekä myötähäpeää herättävä tämä on, että pakotin miehen ja yhden ystävän lukemaan muutaman ketjun. Ovat asiallisia, fiksuja ja empaattisia ihmisiä, joten voitte arvata heidän mielipiteensä. Ystäväni taivasteli erityisesti ketjua, jossa nämä mammat kateuspäissään lyttäävät erilaiset/lahjakkaat lapset (hän on opettaja yläasteella) ja tätä Saanan solvaamista. Hänhän on niin nuori! Itse järkytyn lähes joka ketjusta. Joskus aihe olisi mielenkiintoinen, mutta nämä katkerat, ei niin koulutetut häijyläiset pilaavat naurettavilla kommenteillaan kaiken.

Vierailija
17/42 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta on joukossa onneksi joku ihan mukavakin ihminen välillä.

Vierailija
18/42 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä saa aina vastauksen pulmaan kuin pulmaan. Iso osa niistä jopa ihan asiallisiakin.

Kaksplussalla ei ole toivoakaan saada esim. ravintolavinkkejä tasokkaammista Helsingin ravintoloista tai kulttuuritapahtumista. Myös vaatetukseen liittyviä ohjeita löytyy täältä paremmin.

Toki niitä mollaavia tyhmiä ketjuja palsta tursuaa myös, mutta onneksi niitä voi vapaasti valita olla avaamatta.

Eli parempi palsta tämä silti on kuin moni muu. Välillä vaan joku ikävä ihminen tarkoituksella kirjoittelee ikäviä kommennteja ketjuun kuin ketjuun.

Vierailija
19/42 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan yllätyin pari kk sitten, kun monen vuoden tauon jälkeen tulin tänne.

Epäilen, että täällä kirjoittelee 1-5 ilkeilijää. Muut vaikuttavat normaalisti empaattisilta.

Omat lapseni ovat jo koululaisia ja itsetuntoni vanhempana on jo vakaalla pohjalla. Pienten lasten kotiäitinä ollessani lakkasin käymästä täällä, koska tämä ilmapiiri rupesi vaikuttamaan minun käsitykseeni omasta äitiydestäni. Tuli olo, että tein niin tain näin niin aina joku arvostelee ja kyttää.

Vierailija
20/42 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee vaikutelma, että täällä kirjoittaa paljon persoonallisuushäiriöisiä ihmisiä.