sanoisitko hyvästit ystävyydelle jos kaverisi ...
kertoisi sulle että haluaisi suudella sua, olet seksikäs ja hyvännäköinen? jos olette tunteeneet noin 1,5vuotta, teillä on todella hauskaa yhdessä ja voitte jutella kaikesta (paitsi tästä)? Entäs haluaisitko kuulla hänestä itse tai kirjeitse? Kiitos vastauksista.
Kommentit (8)
Ihme estoista porukkaa, mitä väliä sillä on onko se mies vai nainen joka osoittaa kiinnostusta?
Mun yks kaveri osoitti kiinnostusta (samaa sukupuolta oleva) ja totesin että "kiitos mutta ei kiitos". Ei se meidän väleistä mitenkään hankalia tehnyt, seuraavana päivänä naureskeltiin sille. Ihan samoin oon tehny myös kiinnostusta osoittaneiden miesten kohdalla..
mutta tekisin selväksi, että tuota ei tule ikinä tapahtumaan, ja vaikka ymmärrän, että tilanne on hänelle ikävä, niin hänen pitää asia hyväksyä.
Jos sen jälkeenkin vaikuttaa siltä, että asia ei mene perille, niin sitten ystävyys varmasti hiipuisi.
Ei toinen tunteilleen mitään voi, eikä häntä niistä voi syyttää. Kunhan vain pitää tunteet ja teot toisistaan erillään, niin en näe tuota syynä pitää etäisyyttä, ellei toiminnassa ole ollut jotain muuta epäilyttävää.
en tietäisi enää miten olla hänen seurassaan. kyllä se ystävyys siitä hiipuisi.
En sanoisi hyvästejä mutta menisihän se kiusalliseksi. Riippuisi paljolti miten ystävä käyttäytyisi tuon paljastuksensa jälkeen, jos kaikki jatkuisi kuten aiemminkin, niin tuskin se väleihin kauaa vaikuttaisi. Jos taas kaveri selkeästi odottaisi minulta jotain vastakaikua, niin ottaisin etäisyyttä.
voi joku lopettaa ystävyyden sen takia? jos aidosta ystävyydestä kyse niin ei se siihen lopu. Miksi ei olla ylpeä siitä että nainen tykkää että oot seksikäs???
ettei hän kiinnosta mua tolla tavoin, pidän hänestä vaan ystävänä. jos hyväksyisi sen eikä jatkaisi ollenkaan tuolla linjalla, niin sellainen olisi ok.
Jos taas yrittäisi vihjailla tämän tyyppisiä juttuja jatkossakin, niin se olisi sitten ystävyytemme loppu, enkä haluaisi kuulla hänestä enää. Olisi kyseessä sitten mies tai nainen.
mulle on vuosien varrella 4 kaveria sanonut noin, ja kahta heistä olen suudellut. kaikki ulospäin ehtoja heteroita, kuten myös minä. Ehkä mussa on jotain, joka herättää kavereitteni sisäisen lesboilutaipumuksen, mene ja tiedä.
ap kiittää ja odottaa lisää vastauksia