Lue keskustelun säännöt.
Ihan tajuton vauvakuume. ÄH kun lapset on jo tehty!
28.09.2011 |
Olen nyt 31v. Meillä on kolme lasta, jotka ovat 8v kaksoset, 7v ja 5v.
Nyt vauvoja on joka puolella, kun vasta nyt alkaa kaverit lisääntyä. En pysty ajattelemaan mitään muuta kuin vauvoja. Facebook-kavereista puolet odottaa..
Kommentit (2)
Olen nyt 31v. Meillä on kolme lasta, jotka ovat 8v kaksoset, 7v ja 5v. Nyt vauvoja on joka puolella, kun vasta nyt alkaa kaverit lisääntyä. En pysty ajattelemaan mitään muuta kuin vauvoja. Facebook-kavereista puolet odottaa..
Äkkiä laskettuna sain neljä, vai onko kaksoset yhtä kuin yksi?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Nyt on vissiin lapsi luku täynnä taloudelliset syyt ainakin tällä hetkellä. Ja koska se pienin on vasta 8kk ja vanhempi vajaa kolme ni juu ei mikään vauva kuume mut ajatelen pidemmälle oon kaveri porukan ensimmäinen kenellä on lapset ja kaverit alkavat niitä vasta harkitsemaan kahden kolme vuoden päästä niin varmasti tulee vauva kuume! Toivottavasti on sit mahdollista tehdä se vauva :D Mut voimia sulle. Nyt sun tarvitsee ajatella mitä kaikkea ihanaa voit tehdä niiden ystävien vauvojen kanssa ja silti jättää heidät sinne ystävile kun on yövalvomisten aika :D niin ja pidemmälle ajatelllen niitä lastenlapsia odotellessa!