Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oonko mä hullu, haluan muuttaa etelä afrikkaan!

Vierailija
28.09.2011 |

Afrikka kutsuu ja ollaan siellä lomailtu

Paikka tuntuu niin eksoottiselta ja kauniilta ja kovin mielelläni haluaisin kokeilla siellä asumista, ainakin vuodeksi.

Kiinnostaisi Kapkaupunki.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkälaisella viisumilla sinne pääsee?

Vierailija
2/9 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en muuttaisi todella korkean rikollisuuden takia. Etenkin valkoiset joutuvat rikosten uhriksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halusin muuttaa Etelä-Afrikkaan, kun olin asunut siellä vuoden. Onneksi tulin järkiini. Kuten kakkonen sanoi, siellä on hirveästi rikollisuutta. Lisäksi työttömyys on ongelma. En muuttaisi. Hirveän ristiriitainen maa.

Vierailija
4/9 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaarallisimpia. Siinä ristiriitaa.

Vierailija
5/9 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelujuttuihin.

On siellä neljä kuukautta. Minäkin olen kuullut, että siellä voi olla vaarallista liikkua jne. Mutta hänen valintaansa se ei estänyt. Kunhan kirjoittelee blogiaan, voin käydä tännekin kommentoimassa, kunhan vain vielä löydän tämän.

Nyt en tiedä muuta kuin, että pääsi perille 17 tunnin matkan jälkeen ja tullivirkailija ihmetteli missä on Suomi.

Vierailija
6/9 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerta on maailman vaarallisimpia maita?

Vierailija
7/9 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut alueet erittäin väkivaltaisia. Johannesburg oli ainakin pitkään maailman turvattomin kaupunki: murhia, ryöstöjä ja raiskauksia ennätysmäärin.

Mutta Kapkaupunki on jo paljon rauhallisempi. Sielläkin lapsia ei tosin päästetä hortoilemaan yksin, vaan kuskataan kouluun yms. Ja kotona on syytä olla hälyttimet ja muut vimpaimet.

Vierailija
8/9 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ajatellen

Kouluvuosi on tammikuusta joulukuuhun, joten heitä ajatellen olisi sittenkin mentävä heinä/syyskuussa jotta heidän paluu ei menisi liian sekaisin

Yksityiskoulu tietenkin, ja sitä varten tuotava maahan rahaa säästoinä. Kun kerran en ole varma että palkkani riittäisi kahden lapsen yksityiskouluun.

Yksityiskouluilla on jonotuslistat, mutta jos olisi tyopaikka tiedossa voisisin tiedustella ja katsoa jos joku yksityiskoulu siitä huolimatta suostuisi ottamaan 2 uutta lasta kesken lukuvuoden

Asunto olisi vuokra-asunto, lähellä lasten koulua jotta heidän matka ei olisi liian pitkä ja jotta minä itse en turhautuisi.

Tuskin he oikein afrikkaa pystyvät kokemaan jos käyvät suojattua yksityiskoulua tai asuvat suht suojatulla alueella, mutta tulisi nyt kuitenkin enemmän nähtyä ja koettua kuin mitä jos suomessa asuisivat

Mutta miten ihmeessä saan visan joka antaa minun tehdä työtä

Vierailija
9/9 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

millaista se rkollisuus siellä on, jos kerta on maailman vaarallisimpia maita?

omaisuusrikoksiin liittyvää väkivaltaa (siis esim. ryöstöjä, jossa ryöstön kohteeksi joutuneet tapetaan), murhia ja raiskauksia.

Terv. se E-Afrikassa asunut, joka palasi linjoille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan