Nytkö se tapahtui, ekat lunastamattoman huudot
ja vielä kaksi eri huutajaa kahdessa kohteessa samaan aikaan!
Toinen vielä kytännyt sulkeutumista ja huutanut viime hetkillä, mutta ei mitään viestiä, ei rahoja. Tosin sulkeutui vasta sunnuntaina, mutta ihmettelen kyllä kun ei edes viestiä ole laittanut kumpikaan.
Vituttaa...
Kommentit (9)
sähköpostinkin näkemään. No, pistin tänään viestin, että odotan maanantaihin rahoja ja yhteydenottoa ja sitten pistän kamat myyntiin takas. Harmittaa vaan kun kyseessä on sesonkituote jonka sesonki on kohta ohi
ap
Odottele n. viikko ja lähetä sitten muistutukset huutajille, voi ihan hyvin olla että ovat unohtaneet tms.
ja vielä kaksi eri huutajaa kahdessa kohteessa samaan aikaan!
Toinen vielä kytännyt sulkeutumista ja huutanut viime hetkillä, mutta ei mitään viestiä, ei rahoja. Tosin sulkeutui vasta sunnuntaina, mutta ihmettelen kyllä kun ei edes viestiä ole laittanut kumpikaan.
Vituttaa...
tyyliin:kiitos huudostasi,tässä tilinum.johon voit maksaa ja ilmoitathan kun olet maksanut jne.tai antanut nouto ohjeet? ym..
sähköpostinkin näkemään. No, pistin tänään viestin, että odotan maanantaihin rahoja ja yhteydenottoa ja sitten pistän kamat myyntiin takas. Harmittaa vaan kun kyseessä on sesonkituote jonka sesonki on kohta ohi
ap
Itsellä ainakin vain juuri sunnuntai-iltana voi olla aikaa surffata netissä ja sitten viikolla ei mitenkään. löysää pipoa.
huudon päättymisestä ota yhteyttä. Jotain ne huutiksen säännöissä jorisee siitä, että viikko aikaa ottaa yhteyttä, mutta en siitä välitä. Negan isken ja tuote uudestaan myyntiin samantien. Tosiostaja maksaa tuotteen etukäteen!
lukee että 7 vuorokautta olisi normi aika odotella.Oletko itse lähettänyt viestiä vai luotatko meklarin vakioviestiin joka ei oikeasti aina mene/tule perille.
Minä olen aktiivi huutislainen ja kokemuksella voin sanoa ettei esim.@gmail.com eikä inet jotakin saa koskaan minun viestejäni.Jostain syystä jotkut operaattorit ei synkkaa ollenkaan.
Yksi syy hiljaisuuteen voi olla kyl sekin ettei voittaja jostain syystä kehtaa kertoa saavansa rahaa vasta vika päivä?!Outoa kun aikuisista on kyse mutta aika yleistä.
jossa kerrotaan, että tuote maksettu samantien, mutta myyjä ei tuotetta ole toimittanut, pitää rahat ja antaa negan. Sitä ei edes ylläpito poista!
itsellä voi hyvin mennä monta päivää ennenkuin ehdin vastata siviilisähköposteihin: työmatkoja, iltatilaisuuksia, sairaana, lasten harrastuksia, remonttia jne.