Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa tavata ystävääni

Vierailija
28.09.2011 |

Joka hehkuu onnea. Uusi (ihana upea täydellinen) vauva ilman minkäänlaisia ongelmia, juuri mennyt naimisiin ja kaikki on niin vitun ihanaa. Minulla taas ero tulossa miehestä ja ollut tosi vaikeaa, taaperon kanssa on ollut paljon ongelmia. Tiedän ettei toisen onni ole itseltäni pois mutta en vaan jaksa just nyt tavata tätä ystävää vaan keksin tekosyitä. Olenko hirviö?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ymmärrettävää minusta. älä kuitenkaan katkeroidu ystävällesi, hän ei ole syypää ongelmiinne.

Vierailija
2/3 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään jaksa olla yhteydessä niihin ystäviini, joilla on syntymässä tai juuri syntynyt vauva ja jotka hehkuttavat koko ajan vauvan / äitiysloman ihanuutta. Facebookistakin olen piilottanut nuo ihmiset. Itse kärsin lapsettomuudesta enkä juuri nyt jaksa kuunnella, kun muilla on niin ihanaa. Tiedän, että voisin olla parempi ihminen tässä asiassa, mutta juuri nyt en pysty muuhun. :-(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olet ihana ihminen ja olen onnellinen onnestasi, mutta itelläni on nyt sellainen vaihe, että tekee kipeää nähdä toisten onnellisia tarinoita. Älä ota siis henk.koht.tätä pientä välimatkaa, olen kyllä yhteydessä kunhan tästä hieman saan eloani tolkulleen. Minusta kurjinta on vain sanoa tapaamisille aina ei, ilman syytä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi