Vakuutusyhtiö haluaa lisäselvityksen. Ärsyttävää!
Minulla on jatkunut mahakivut toukokuusta alkaen. Kesäkuussa kivut äityivät niin kovaksi, että jouduin ulkomailla sairaalaan tarkkailuun ja gynen tutkimukseen. Kelaan laitoin korvaushakemuksen pelkän sairaalalaskun ja kuitin kera. Korvasivat mitään enempiä kyselemättä.
Lopusta korvauksista laitoin hakemuksen vakuutusyhtiöön. He haluavat lisäselvitystä ja vaativat tietää missä olen ollut hoidettavana sekä sairauskertomukset ennen tuota kesäkuun sairaalareissua.
Miten ihmeessä aikaisemmat kivut yms. liittyvät heidän ulkomailla sattuneen sairauskohtauksen käsittelyyn? Ja toisseksi olen käynyt aikaisemmin vain terveydenhoitajalla juttelemassa kivuista. Niitä ei kai ole edes kirjattu mihinkään.
Annanko olla vai vastaanko, että aikaisemmilla kivuilla ei ole merkitystä tähän korvattavaan. Terkkarilta voisin kysäistä onko hän jotain johonkin kirjannut. Jestas kun ärsyttää!
Kommentit (11)
jos se hakemuksen selvityksessä ei sitä ole.
annat väärää tietoa, se on vakuutuspetos. Yhtiösi tietää jo, että olet ollut hoidossa ennen tuota reissua ja voi keskeyttää asian käsittelyn ennen kuin tarvitsemansa tiedot.
vakuutusyhtöillä on oikeus pyytää kaikki tiedot jotta voivat korvata kustannuksia. Käy itse tk.ssa kysymässä mitä siellä lukee terveydenhoitajan tapaamisista, sinulla on oikeus.
Tietysti yhtiön on selvitettävä asia ennen maksamista. Ei sinne pelkästään kuitetja ja laskuja voi lähettää!
Tietysti yhtiön on selvitettävä asia ennen maksamista. Ei sinne pelkästään kuitetja ja laskuja voi lähettää!
tarkkaakin tarkempi selvitys tuosta kyseisestä tapahtumasta. Miten alkoi, miten hoidettiin paikan päällä ja täällä Suomessa. Lisäksi lasku, kuitti ja kelan päätös asiasta. Mainintana vain, että kipuja ollut aikaisemminkin.
Haen korvausta matkasairaudesta, en tästä alkuperäisestä vaivasta. Mielestäni ei siis ole mitään tekemistä aiemmilla asioilla tähän korvaukseen. ap
vakuutusyhtiöltä ilmeisesti ennen korvauksia hakenut. Tottakai niiden tarvii selvittää kaikki tiedot ennenkuin alkavat rahaa jakelemaan. Muutenhan kaikki ihmiset käyttäis hyväksi vakuutuksia ja koko homma lakkais toimimasta. Pistät vaan kiltisti kaikki asiaan liittyvät paperit ja myös ne kaikki aikaisemmat tiedot ja niiden perusteella katsovat oletko oikeutettu saamaan korvauksia. Eihän se kivaa ole mutta näin se toimii...
tarkkaakin tarkempi selvitys tuosta kyseisestä tapahtumasta. Miten alkoi, miten hoidettiin paikan päällä ja täällä Suomessa. Lisäksi lasku, kuitti ja kelan päätös asiasta. Mainintana vain, että kipuja ollut aikaisemminkin. Haen korvausta matkasairaudesta, en tästä alkuperäisestä vaivasta. Mielestäni ei siis ole mitään tekemistä aiemmilla asioilla tähän korvaukseen. ap
niin en ihmettele
"Minulla on jatkunut mahakivut toukokuusta alkaen. Kesäkuussa kivut äityivät niin kovaksi, että jouduin ulkomailla sairaalaan tarkkailuun ja gynen tutkimukseen."
Jokainen meistä varmaan lukee tuon samaksi sairaudeksi, jota siis sinun mielestä ei ole. Mutta lues ajatuksella.
tietoni. Siis sieltä ulkomailta. Sillä on merkitys tässä asiassa.
Taidan antaa olla koko asian. Kysymys vain muutamista kympeistä. ap
Matkavakuutuksen on tarkoitus korvata vain matkan aikana sattuneiden henkilövahinkojen aiheuttamia kuluja. Jos kyse on joskain vanhasta jo hoidetusta vaivasta, joka oireilee tai pahentuu matkalla, matkavakuutus ei sitä korvaa?
pyytää kaikki tarvitsemansa tiedot ja sitten näet miten tulkitsevat. tai soita vaikka sinne ja anna lupa.
joten koita keksiä joku keino väittä ja todistaa, että aikaisemimilla kivuilla ei ole yhteyttä tähän, että oli esim ruokamyrkytys tms.