Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maalla asuneet (siis lapsina), pääsittekö kerhoon tai päivkotiin tms.?

Vierailija
28.09.2011 |

Itse vartuin maitotilalla ja muistan, että mut on raahattu seurakunnan kerhoon 3 vuotiaasta asti (pidin kyllä parin kuukauden tauon välillä, kun en halunnut mennä ja vanhemmat eivät pakottaneet).

Joskus 5 vuotiaana menin sitten puolipäiväisenä päikkäriin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummi ja ukki hoitivat. Myöhemmin olin perhepäivähoitajalla.

Vierailija
2/6 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4-vuotiaana. Kaksi vuotta siellä ja sitten menin esikouluun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asui isäni äiti, jolla ei kyllä ollut ajokorttia eli äitini sitten kuskasi mut kerhoon.

8-9 vuotiaana sain ekan harrastuksen, kaverin äiti kuskasi meidät, vuoden päästä kaveri lopetti ja äitini rupesi sitten kuskiksi, vaikka kellonaika oli huono (matkaan meni kelistä riippuen 15-25 minuuttia ja harrastus alkoi klo 18.00, jolloin äitini olisi pitänyt olla vielä navetassa..), mutta jotenkin vanhempani sumplivat tuon, isäni tais sitten tehdä lypsyt loppuun tms.

Ja muistaakseni viidennellä alkoi IP kerho, kun kouluun tuli kolmas oppilas ja mäkin sitten kävin tuolla kaks vuotta.

Ja tietty pyhäkoulu, joka oli meidän koululla. Ja sitten muistaakseni olin jossain satujumpassa tms. joka oli meidän koululla ja samaan aikaan oli naisten jumppa. Olinkohan mä jotain 3-5 vee tuolloin ja joskus ala-asteella olin tyttöjen jumpassa, joka oli samaan aikaan äitini käsityö piirin tms. kanssa.

Vierailija
4/6 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joskus 3-4 -vuotiaana seurakunnan päiväkerhoon jota oli kai kerran tai kaksi viikossa. Sitten kuusivuotiaana tuli vielä sellainen "isompien ryhmä" yhdelle päivälle. Olisko ollut vähän niin kuin eskari, vaikkei siitä sellaista nimitystä käytetty kyllä.

Vierailija
5/6 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurakunnan kerhossa kävin kahtena aamupäivänä. Koulun alettua menin partioon, kerran viikossa.

Muita harrastuksia tai sosiaalisia tapaamisia en kaivannutkaan.

Osaako joku sanoa, onko tuolle seurakunnan aamupäiväkerholle jotain ei-kristillistä vaihtoehtoa?

Vierailija
6/6 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten sitten suoraan kouluun ilman mitään eskareita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi