Raskaana oleva kaveri perui iltamenon, koska en juo vettä vaan ajattelin juoda
pari siideriä. Ei ole kuulemma kiva juoda yksin vettä.. Voi tsiisus mitä hommaa
Kommentit (29)
Kaverisi ei tiennyt mitä että se sun pari siideriä oikeesti tarkoittaa paria siideriä. Aika moni varmaan sanoo oottavansa vain pari, mutta ottaakin enemmän. Kaverisi halusi itselleen selvää seuraa, ei edes pikkuista humalaa.
ettei voi olla iltaakaan ilman viinaa.
Ymmärrän ettei raskaana oleva ole koko maailman napa, mutta herää kysymys, että jos ei voi olla yhtä iltaa ilmankaan, jos se on tärkeää kaverille niin: A: kuinka tärkeä on se kaveri ja B: mimmonen ongelma se viina ap:lle on.
Voihan niitä siidereitä lipittää vaikka kotona ennen tai jälkeen. Mulle ei ois ongelma olla ottamatta ihan solidaarisuudesta kaveria kohtaan, olipa hän sitten raskaana, lääkekuurilla, autolla liikkeellä tms
Ymmärrän ettei raskaana oleva ole koko maailman napa, mutta herää kysymys, että jos ei voi olla yhtä iltaa ilmankaan, jos se on tärkeää kaverille niin: A: kuinka tärkeä on se kaveri ja B: mimmonen ongelma se viina ap:lle on.
Voihan niitä siidereitä lipittää vaikka kotona ennen tai jälkeen. Mulle ei ois ongelma olla ottamatta ihan solidaarisuudesta kaveria kohtaan, olipa hän sitten raskaana, lääkekuurilla, autolla liikkeellä tms
kun yökerhoon mennään, niin voisin pari siideriä juoda. ei ole kyse siitä, että mun on PAKKO saada ne siiderit, vaan siitä, että ei pitäisi kenellekään muulle niiden juominen kuulua.
t.ap
Onneksi mun kaveripiirissä on normaaleja ihmisiä jotka ei tee typeristä asioista suurta numeroa.
Porukalla mennään syömään tai esim keikalle. Joku juo, joku ei. Osa on raskaana tai osa uskossa tai kuka absolutisti mistäkin syystä.
Kunnioitetaan toinen toisiamme ja parin lasillisen tai siiderin ottaminen ei tee kenestäkään alkoholistia.
Kasvakaa aikuisiksi.
Ap:n kaverin asenne on todella syvältä. Inhoan ihmisiä jotka tuijottaa vaan omaan napaansa.
taas on (alkoholiongelma) jos ei kestä kun toinen juo pari siideriä. Ehkäpä pelkää itse ratkeavansa...
varmaan nähty 10 vuoteen. Se on koko ajan raskaana/imettää, 5. lapsi tulossa ja harrastaa taaperoimetystä.
Mulla taas niin, että kun harvoin pääsen/lähden ulos, niin siellä on kiva ne pari siideriä ottaa. Kotona kun olen ilman alkoa jopa kuukausia putkeen, työpaikan juhlissa aina selvänä (autolla kuljen).
Mä en käsitä mikä tekee raskaudesta jotain niin ylimaailmallisen ihmeellistä että sillä perusteella voi määräillä muita ihmisiä?
Miksi hän saisi päättää mitä kukakin tekee tai jättää tekemättä?
Parin siiderin ottaminen keikalla voi olla ap:lle harvinaista herkkua.
kanssa ulos. Kaverini joutuikin antiobioottikuurille ja hän sanoi kaverilleen, että lähtee, muttei juo alkoholia. Tämä kaveri suuttui siitä, että joutuisi juomaan yksin.
Kyllä se näköjään suomalaisille on ongelma. En muuten voi ymmärtää, miten juomisesta/juomattomuudesta tehdään täälläkin päivittäin pitkiä ketjuja.
Ap: jätä ns. kaverisi huomiotta. Hänellä taitaa olla alkoholin kanssa ongelma, jos kaverin juomat pistää vihaksi.