Raskaana oleva kaveri perui iltamenon, koska en juo vettä vaan ajattelin juoda
pari siideriä. Ei ole kuulemma kiva juoda yksin vettä.. Voi tsiisus mitä hommaa
Kommentit (29)
kännäämisen katselu selvin päin ei todellakaan ole kivaa.
t.ap
Ihan kaverin seurana olla vesilinjalla. Monelle alkoholiriippuvaiselle se nollalinja on mahdottomuus, ymmärrän.
Ihan kaverin seurana olla vesilinjalla. Monelle alkoholiriippuvaiselle se nollalinja on mahdottomuus, ymmärrän.
on niudettava samaa ruoka -ja juomalinjaa kuin raskaana olevan ettei vaan tule paha mieli?
Tsiisus, ei maailma pyöri raskaana olevan ympärillä vaikka tuppaavatkin niin ajattelemaan.
joku sitä kuvittelee. Ajattelin vain, että jos lähden jollekin keikalle, niin olisi muutama siideri pitkästä aikaa ottaa. Mun mielestäni tuo ei edes pitäisi olla kenenkään muun asia...
sitä jaksa katsoa selvin päin. Siksi kaveri pyysi häntä olemaan vesilinjalla.
Toisille tosiaan nollatoleranssi on mahdotonta. Mieluummin pannaan vaikka välit poikki kaverin kanssa. Tai tullaan av,lle hakemaan samanmielisiltä tukea päätökseen.
sitä jaksa katsoa selvin päin. Siksi kaveri pyysi häntä olemaan vesilinjalla.
Toisille tosiaan nollatoleranssi on mahdotonta. Mieluummin pannaan vaikka välit poikki kaverin kanssa. Tai tullaan av,lle hakemaan samanmielisiltä tukea päätökseen.
t.ap
pari siideriä. Ei ole kuulemma kiva juoda yksin vettä.. Voi tsiisus mitä hommaa
Mitä väliä, miksi perui ja mikä on syynä?
Kaikesta te jaksatte aina purnata ja vouhkata.
ongelma on minusta tunnistettu, nyt tarvis avaan saada myös ap:n silmät avautumaan.
ongelma on minusta tunnistettu, nyt tarvis avaan saada myös ap:n silmät avautumaan.
Se kaveri valittaa nyt fb:ssa, että kukaan ei lähde kaveriksi vesilinjalla, minusta tosi outoa käytöstä.
t.ap
kiva kuulla myös kaverisi näkemys asiasta. Että onko oikeasti esim. niin, että olette sopineet raskaana olevan kaverisi kanssa tekevänne jotain kivaa yhdessä ja sitten oletkin alkanut puhua siihen malliin, että "käyn alkon kautta, sähän voitkin sopivasti olla kuski" tms. Eli kaveri on kuvitellut, että teette jotain mihin hänkin voi täysipainoisesti osallistua, mutta sitten homma on kääntynytkin niin, että joutuu selvin päin kännäyskaveriksi ja vielä kuskiksi.
Itse jos olen varta vasten raskaana olevan kaverin kanssa liikenteessä, nautin minäkin seuraksi limpparia. Mutta jos kyseessä on esim. joku tilaisuus missä on muitakin, juon alkoholia normaalisti jos olen muutenkin juodakseni.
Se kaveri valittaa nyt fb:ssa, että kukaan ei lähde kaveriksi vesilinjalla, minusta tosi outoa käytöstä. t.ap
Kai sä olet jo aikuinen, ja tiedät, että ihmiset on erilaisia, käyttäytyy eritavoin jne.
Jaksatko kaikkea poikkeavaa ihmetellä ja arvostella näin? Sulla ei taida olla luppoaikaa.
kiva kuulla myös kaverisi näkemys asiasta. Että onko oikeasti esim. niin, että olette sopineet raskaana olevan kaverisi kanssa tekevänne jotain kivaa yhdessä ja sitten oletkin alkanut puhua siihen malliin, että "käyn alkon kautta, sähän voitkin sopivasti olla kuski" tms. Eli kaveri on kuvitellut, että teette jotain mihin hänkin voi täysipainoisesti osallistua, mutta sitten homma on kääntynytkin niin, että joutuu selvin päin kännäyskaveriksi ja vielä kuskiksi.
Itse jos olen varta vasten raskaana olevan kaverin kanssa liikenteessä, nautin minäkin seuraksi limpparia. Mutta jos kyseessä on esim. joku tilaisuus missä on muitakin, juon alkoholia normaalisti jos olen muutenkin juodakseni.
Se kaveri valittaa nyt fb:ssa, että kukaan ei lähde kaveriksi vesilinjalla, minusta tosi outoa käytöstä. t.ap
Kai sä olet jo aikuinen, ja tiedät, että ihmiset on erilaisia, käyttäytyy eritavoin jne.Jaksatko kaikkea poikkeavaa ihmetellä ja arvostella näin? Sulla ei taida olla luppoaikaa.
Kiitos siitä. On ollut niin kovin väsynyt ja kurja olo viime aikoina.
T. Eräs yksinäinen taapertaja
Kiitos siitä. On ollut niin kovin väsynyt ja kurja olo viime aikoina.
T. Eräs yksinäinen taapertaja
ihmettelen vaan, että miten jollakin on pokkaa päättää siitä mitä muut syö&juo ja ihan vaan sen vuoksi, että itse on raskaana.
kaverit ja kaikki....
elämää toiseen ketjuun, jos tää ei kiinnosta.
t.ap
olevan tämä alkoholi melkoinen elämänasia, joko sen juominen tai siitä kieltäytyminen. Voi hyvänenaika, jos raskaanaoleva ei voi lähteä ulos jonkun seuraan, joka nauttii viiniä tai siideriä. Onkohan kyseinen tyyppi kenties jostain kätyseltä pikkupaikkakunnalta ja maailmankuva on nuppineulan kokoinen? Euroopassa ihmiset tapaa ihmisiä, illastaa lasten ja vanhusten läsnäollessa, kuka juo viiniä, kuka ei. Mitä väliä? Terveisiä sille tyypille, että koko maailma ei ole raskaana kanssasi.
kännäämisen katselu selvin päin ei todellakaan ole kivaa.