Kumma toteamus - mikä mahtoi olla taustalla?
Jäin kovasti ihmettelemään, kun yksi isä jään laidalla totesi, että katsottuaan nyt meidän tytön meininkiä sen vuoden verran, mitä tyttäremme ovat samassa jengissä luistelleet, joutuu hän toteamaan, ettei tuosta meidän tytöstä mitään maailmanluokan tähteä tule.
Enpä tuota itsekään kuvitellut, mutta hämmästyin kovasti tällaista yllättäen heitettyä lausumaa... Mikä siinä voi olla takana; harmittaako, kun alkoi valjeta, ettei omasta tyttärestä tule tähteä vai saattoiko se olla ihan pelkkä (epäonnistunut) kevennys? Mitä mahtoi miehen mielessä liikkua?
Kommentit (7)
Kysy siltä mieheltä seuraavalla kerralla! Olipas aika tökeröä, vaikka siis totuus olisikin. Ihan aina ei arvitsisi kaikkea sanoa, mitä mieleen tulee!
mutta että vieraasta lapsesta! Outoa!
mikä mulla on ollut taustalla, kun olen todennut pojastani erään harrastuksen äärellä samaa...
Samaa mieltä olen kyllä edelleen, mutta erittäin kiva, että lapsi harrastaa ihan omasta halustaan!
Jos omaansa niin pienoinen pettymys.
Meillä pojat harrastaa samaa lajia ja toisesta näkee ettei se ole hänen juttu. Mutta ei se estä harrastamasta: ei vaan tule koskaan olemaan lajissa vahva.
Muuten on liikunnallinen ja todella ketterä mutta ihan sitä taas tässä lajissa ei haeta. Telinevoimistelussa rulettaisi.. ;)
Eikä kyse ole siitä, etteikö kumpikin tyttö olisi oikein lahjakas, päinvastoin - tiedämme, että ovat. Lahjakkaita ovat, mutta eivät mitään tulevia maailmantähtiä kumpainenkaan.
Enkä kyllä tätä aio puheeksi ottaa, kun pelkään että tämä mies ottaisi sen jonkinlaisena hyökkäyksenä (tai puolustuksena), ja kun lausuma sinällään oli ihan oikea... Ihmettelen vaan, mikä tuon miehen yllättäen sai tuollaista sanomaan...
ikinä kehtaisi sanoa toisen lapsesta mitään tuollaista. Omasta ehkä..
mikä mulla on ollut taustalla, kun olen todennut pojastani erään harrastuksen äärellä samaa...
Samaa mieltä olen kyllä edelleen, mutta erittäin kiva, että lapsi harrastaa ihan omasta halustaan!