Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suuri ikäero parisuhteessa

Vierailija
28.09.2011 |

Voi apua! Tapasin netissä yhteisien tuttujen kautta tosi kivan kundin, jonka kanssa ollaan kirjoiteltu jonkin aikaa. En ollut tullut ajatelleeksikaan, että ikäeromme olisi 11 v - mutta tänään se paljastui. Oon ihan kauhusta kankeana: mä olen siis 42 v ja se 31 v. Mulla perhe ja lapset jo "hyvän ikäisiä." Tää mies on perheetön eikä haluakaan lapsia.

Kestääkö suhteet näin isolla ikäerolla? Mä olen nuorekas farkkutyttö ikäisekseni- iästäni voisi ottaa melkein kympin veks helpostikin, mutta eihän tästä kuitenkaan enää nuorene...

Voi itkut - sitten kun tapaa jonkun kivan tuntuisen, niin sitten se onkin noin nuori!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ihan suoraan sanoa että kestää suhde vaikka on iso ikäero voin kertoa kokemuksesta, itse olen 23v kahden lapsen äiti ja puolisoni on 45v, lapseton. Ja perhe-elämä sujuu hyvin samoin kuin meidän parisuhde puolison kanssa. Meillä kuitenkin on ikäero se 22 vuotta.

Ei ole merkitystä kuinka paljon on ikäeroa vain se että rakastaa ja välittää toisesta. Myös se että muut asiat menevät hyvin.

Vierailija
2/13 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies melkein 12 vuotta nuorempi. Ei ole kertaakaan ollut mikään hankaluus meidän suhteessa. Ollaan naimisissa oltu jo 14 vuotta, eikä ikäeroa muista koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin veljelläni ja hänen vaimollaan.:)

Vierailija
4/13 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin veljelläni ja hänen vaimollaan.:)

Vierailija
5/13 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheellinen ihminen elää ihanaa elämää, jossa lapset ovat pääosassa. Nuoret, jotka "eivät haluakaan lapsia" luulevat, että elämänsisältö on baareissa...

Mieti tätä, ensihuumahan on ohi 4 kuukaudessa...

Vierailija
6/13 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ikä ole vain numeroita. Tykkääminenhän se on tärkeintä.

Vierailija
7/13 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi voi vaikeuttaa asioita teidän erilaiset elämäntilanteet. Tai sitten ei. Anna palaa vaan ja katso, mitä tulee :)

Vierailija
8/13 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotta ikäeroa mieheni kanssa (mies vanhempi) ja yhdessä ollaan oltu yli 15 vuotta ja todella onnellinen parisuhde :-)

Vierailija
9/13 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä tosiaan on vain numeroita - meille - ulkomaailma saa olla mitä mieltä tahtoo.

Vierailija
10/13 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ei kuule ole maailmassa liikaa tarjolla :)

Vierailija
11/13 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mies on 13v nuorempi.

Olin 2 lapsen yh, kun tavattiin. Mies tietysti lapseton, vähän oli parikymppinen :)

Nyt meillä jo 2 yhteistä lasta.

Vierailija
12/13 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotta ikäeroa mieheni kanssa (mies vanhempi) ja yhdessä ollaan oltu yli 15 vuotta ja todella onnellinen parisuhde :-)

ikäero on yleisesti "hyväksyttävämpää" ja normaalimpaa!

Vierailija
13/13 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan hyvältä. Sinulla on jo lapsia, jotka eivät ole enää kovin pieniä. Mies ei halua omia lapsia. Isompi ongelma olisi, jos mies kovasti haluaisi omia lapsia.

Meillä miehen kanssa 10vuotta ikäeroa, hyvin toimii. Olemme kuitenkin yhtä kypsiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi