Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johtuu kateudesta

Vierailija
28.09.2011 |

Näillä palstoilla parjataan meitä uskovaisia (vl) koska meillä on usein iso perhe. Tieättekö että nykyään saa lukea usein, miten moni nainen haluaisi enemmän lapsia, mutta mies ei siihen suostu. Oletteko parjaajat salaa kateellisia vl-äideille, jotka saavat kokea syntymän ja elämän ihmeen yhä uudelleen ja uudelleen ja saavat kokea rakkauden moninkertaisena pieneen perheeseen verrattuna? Rakkauden määrähän vain lisääntyy, kun rakastettavia saa lisää.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ihmisoikeus kuten kristiin aKouros sanoi Helsingin Sanomissa.

Vierailija
2/26 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkautta ei vl-perheissä riitä kenellekään kun äiti aina voipunut raskaudesta ja lastenhoidosta. Lapsia tehdään vain jotta pedofiileillä olisi uhreja loputtomiin, äidillä ja isällä ei aikaa kuulla lasten hätää saati olla läsnä olemaan normaali vanhempi. Ei todellakaan käy kateeksi. Uskonnolla oikeutetaan pienten lasten elämien täydellinen tuho.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse on kateudesta, ehkäpä kyse on siitä, että erilaisuus hämmentää. En kyllä usko tuotakaan, että suuri perhe on joku oikotie onneen.

Vierailija
4/26 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse on kateudesta, ehkäpä kyse on siitä, että erilaisuus hämmentää. En kyllä usko tuotakaan, että suuri perhe on joku oikotie onneen.

Suurperhe tai pieni perhe, se ei ole olennaista. Kaikki perustuu lopulta siihen että vanhemmat keskittyvät lastensa kanssa olemiseen, niin että jokainen lapsi voi olal yksilö ja saa erikseen itselleen huomiota jonka tarvitsee, eri ikävaiheissa. Tärkeintä on että vanhemmat ovat hyväksyviä, rakstavia ja rajoja asettavia aikuisia ja kantavat vastuunsa.

Vierailija
5/26 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun lasten määrä ei ole itse valittu

http://freepathways.wordpress.com/2011/08/10/en-alkaisi/

Vierailija
6/26 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en mä parjaa teitä... sun aloitus on kyllä aika parjaavaa muita kohtaan, mutta ei lie syntiä kuitenkaan? Uskonto, perheenkoko ja rakkaus, onnellisuus eivät kulje käsikädessä minun mielestä, mutta siis minun mielestä.

Vierailija
7/26 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan itse määrätä lasteni lukumäärän. En ole koskaan haaveillut saavani 10 lasta.

Minulla on yksi lapsi ja se riittää. Saan nauttia perhe-elämästä mutta myös rakentaa uraani. En voisi kuvitellakaan tekeväni tusinoittain lapsia. Mieheni ei tässä ole esteenä, hän jopa tahtoisi toisen lapsen, minä nimenomaan en.

Mutta hei, kuten joku jo jossain toisessa ketjussa osuvasti totesi, "keep telling that to yourself, darling" jos harha siitä että muut on sinulle kateellisia tekee sut onnelliseksi, elä surutta harhassasi.

Vierailija
8/26 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoillaan että nykyaikana vielä nainen ei saa itse päättää lastensa lukumäärästä. Ja kun eihän se perustu edes Raamattuun, vaan liikkeen johtohenkilöiden haluun pitää syntyvyys katossa ja liike voimissaan. On pelottavaa seurata miten helvetillä pelottelemalla ihmiset voidaan ajaa ihan mihin tahansa.

Vierailija
9/26 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois uskotella miehelleen käyttävänsä ehkäisyä, jos tosiaan halauais lisää lapsia ja mies ei.

Vierailija
10/26 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä enemmän lapsia sitä onnellisempia, olisikin niin helppoa :D:D ei voi muuta kuin nauraa tuollaiselle ajatusmaailmalle. Miten rakkauden määrän voi mitata? Rakastan toki lapsia(varsinkin omia), mutta rakastan myös muutakin elämää kun pikkulasten paapomista. Ja meille kaikillehan on luota vain tämä yksi elämä. Miehelle on ihan sama paljon lapsia tulee, mutta nyt olen niin itsekäs, että kolmatta ei ainakaan vähään aikaa tule, on vähän muutakin elämää mikä tekee onnelliseksi ja voi keskittyä paremmin kahteen ja antaa niille enemmän.

Vierailija
11/26 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälläni on viisi ja se on heille sopivasti.

Kun seuraan heidän elämäänsä, tulen lopputulemaan, että viisi olisi meille liikaa. En ole yhtä energinen kuin hän.

Tosin hänkin on välillä ollut liian tiukoilla, että ei sitä energiaa aina voi riittää, kun jokaisella lapsella on omat erityispiirteensä ja välillä on enempi sairasteluakin, mille ei voi mitään.

Kolmen lapsen kanssa vain ehdin huomioimaan jokaisen lapsen yksilönä. En jaksaisi enää yövalvomisiakaan uuden vauvan kanssa.

Onneksi minulla on kolme lasta, niin ei tarvitse kadehtiakaan. Halusin ja sain useamman lapsen.

Vierailija
12/26 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä palstoilla parjataan meitä uskovaisia (vl) koska meillä on usein iso perhe. Tieättekö että nykyään saa lukea usein, miten moni nainen haluaisi enemmän lapsia, mutta mies ei siihen suostu. Oletteko parjaajat salaa kateellisia vl-äideille, jotka saavat kokea syntymän ja elämän ihmeen yhä uudelleen ja uudelleen ja saavat kokea rakkauden moninkertaisena pieneen perheeseen verrattuna? Rakkauden määrähän vain lisääntyy, kun rakastettavia saa lisää.

joka on jäänyt lapsen tasolle "uskonsa" kanssa, ja jolla ei oikesti ole muita vaihtoehtoja kuin pyöräyttää pötkylä toisensa perään, jottei menetä taivaspaikkaansa.

Mulla on itselläni kolme lasta, ja se on toistaiseksi ihan riittävä määrä meille, mä haluan oikeasti tarjota lapsilleni hyvän elämän, enkä elämää keskellä laumaa vailla riittävää huomiota.

Voi olla, että muutaman vuoden päästä haluan vielä 1-2 lasta, kun nämä ovat jo koululaisia/teinejä, mutta sen näkee sitten. Ja se on asia jonka päätän itse, eikä kukaan vanha äijä puolestani.

Vierailija
13/26 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vois uskotella miehelleen käyttävänsä ehkäisyä, jos tosiaan halauais lisää lapsia ja mies ei.

kun silmissä siintää helvetti ja taivaspaikan menetys...Tosi terve vaihtoehto...

Vierailija
14/26 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surettaa että vielä tänä päivänä jopa Suomessa saa ihan avoimesti alistaa naisia ja loukata ihmisoikeuksia, kun se tehdään uskonnoksi naamioituna.

Vierailija
15/26 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä ihmettelette, miksi teitä parjataan. Vai että teille ollaankin kateellisia.

Vierailija
16/26 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden määrähän vain lisääntyy, kun rakastettavia saa lisää.

mene noin, tuossa on paha ristiriita.

Sinulla on kymmenen lasta, minulla yksi. Jaat aikasi, energiasi, rahasi, kaikki kymmenellä. Minun lapseni saa siis kymmenen kertaa enemmän kuin sinun lapsesi. Rakkautta, huomiota, uusia vaatteita, monenlaisia kehittäviä harrastuksia, kannustusta, mistään ei ole puutetta...

Haluan antaa lapselleni kaiken, elämyksiä, ulkomaanmatkoja, asunnon, koulutuksen, haluan että lapseni on lellitty ja hemmoteltu. Hän on aina puhdas, kauniisti puettu ja hyvinhoidettu. Ei räkäistä nokkaa, likaisia vaatteita tai takkutukkaa. Ei nälkäistä vatsaa, ikinä. Isossa perheessä nahistelevat ruuastakin, järkyttävää.

Hän elää sitä elämää mitä itse olisin halunnut elää lapsena. En kadehdi sinua, päinvastoin.

Vierailija
17/26 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä estää minua ja miestäni hankkimasta kymmeniä lapsia? Järki!

Vierailija
18/26 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton ketju jälleen kerran. Kyllä jotaiin mustaa ja pahantahtoista siihen liitätte että on paljon lapsia!

Itse olin 27v kun viides syntyi, nyt odotan seitsemättä ja olen 31v. On minuakin lestaksi luultu mutta on sentään uskottu kun olen sanonut etten sitä ole. Eikö saisi olal onnellinen suuresta perheestä???

Vierailija
19/26 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskomaton ketju jälleen kerran. Kyllä jotaiin mustaa ja pahantahtoista siihen liitätte että on paljon lapsia!

Itse olin 27v kun viides syntyi, nyt odotan seitsemättä ja olen 31v. On minuakin lestaksi luultu mutta on sentään uskottu kun olen sanonut etten sitä ole. Eikö saisi olal onnellinen suuresta perheestä???

edes se suuri perhe. Jokainen saa OMASTA HALUSTAAN hankkia suuren perheen, kunhan sitten myös kestää sen suuren perheen ja pystyy sen kunnialla elättämään ja kaikki lapset hoitamaan.

Lestoilla taasen iso perhe ei liity vapaaseen tahtoon, vaan helvetillä pelotteluun. Sitä ei kadehdi kukaan.

Vierailija
20/26 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkauden määrähän vain lisääntyy, kun rakastettavia saa lisää.

mene noin, tuossa on paha ristiriita.

Sinulla on kymmenen lasta, minulla yksi. Jaat aikasi, energiasi, rahasi, kaikki kymmenellä. Minun lapseni saa siis kymmenen kertaa enemmän kuin sinun lapsesi. Rakkautta, huomiota, uusia vaatteita, monenlaisia kehittäviä harrastuksia, kannustusta, mistään ei ole puutetta...

Haluan antaa lapselleni kaiken, elämyksiä, ulkomaanmatkoja, asunnon, koulutuksen, haluan että lapseni on lellitty ja hemmoteltu. Hän on aina puhdas, kauniisti puettu ja hyvinhoidettu. Ei räkäistä nokkaa, likaisia vaatteita tai takkutukkaa. Ei nälkäistä vatsaa, ikinä. Isossa perheessä nahistelevat ruuastakin, järkyttävää.

Hän elää sitä elämää mitä itse olisin halunnut elää lapsena. En kadehdi sinua, päinvastoin.

Ainoa mitä lapseltasi puuttuu on elämä ympärillä, omaan sukupolveen kuuluva perheenjäsen, eli joku joka katsoisi tätä maailmaa samasta vinkkelistä kuin hän, joku jolle ei koskaan tarvitse selittää mistä on tullut, ja joku, joka todennäköisesti kulkee tämän elämän siinä rinnalla, ja on aikanaan hänen kanssaan kantamassa vastuuta myös sinusta kun vanhenet.

Joku jonka kanssa hän ei jää yksin ja juurettomaksi, kun teistä aika jättää.

En ikinä kadehdi yhtään ainoaa lasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi seitsemän